puolivuotias kääpiökanini on ottanut tavakseen "sylistä karkailun". eli jos pidän sitä sylissä se alkaa vähän ajan kuluttua rimpuilemaan. jos se ei onnistu rimpuilemaan itseään pois se puree. (ei kovaa muntta niin että se tuntuu)miten sen saisi lopettamaan?
yleensä otan kanin heti uudestaan syliin, niin monta kertaa että voin itse laskea sen maahan. (yritän saada sen tajuamaan, että se pääsee pois sylistä jos on kiltisti) onko mun tekniikkani hyvä vai kannattaisiko kokeilla jotain muuta? kanin luottamusta en kumminkaan haluaisi heikentää. kiitos kaikille, jotka osaavat neuvoa mua tässä !
kanin pahatapa
4
256
Vastaukset
- nette
Mulla on kääpiöluppis.Se ei enää rimpuile pois sylistä.Sen saa lopettamaan rimpuilun sillä että kesyttää sitä.Esim.Ota joku kanin herkku ja houkuttele se luoksesi.Jos pysytyt niin silitä sitä.Ole kanin kanssa paljon niin se tottuu sinuun;)
- hippie
En tiedä oletko lukenut tai jostain kuullut, että kani ei viihdy luonnostaan sylissä olemiseen..
Toiset kanit eivät pidä sylissä ollenkaan ja toiset saattavat pitää sylissä.
Itselläni on tyttökani ja se viihtyy sylissä vain hetken aikaa ja sitten lähtee pois ku se haluaa. En pidä sitä väkisin sylissä pitämiseen, muuten se tajuaa että ei pääse pois sylistä ja sille jää sylikammo. Mutta mulla on sellainen onni, että se kuitenkiin suostuu tulemaan syliin, toiset kanit eivät tosiaan lainkaan tuu syliin. Eli sulla on vähä samantapainen kani kuin mulla. Kanillasi ei lainkaan ole huono käytöstä ku se haluaa pois.- nana
Joo, ei munkaan kani viihdy kuin vain hetken sylissä. Enemminkin se tykkää olla minun vieressäni, kun esim. iltaisin katson televisiota. :D Eikä se oli ollenkaan paha tapa! :) Sinun kannattaisi olla kanisi kanssa enemmän eli viettää aikaa kahdestaan.
Ei se silti välttämättä koskaan
tule olemaan mikään sylikani. Itselläni
on siis pystykorvainen (sekarotuinen)
naaras kani, joka täyttää nyt marraskuussa 2-vuotta. :) - Minde
nana kirjoitti:
Joo, ei munkaan kani viihdy kuin vain hetken sylissä. Enemminkin se tykkää olla minun vieressäni, kun esim. iltaisin katson televisiota. :D Eikä se oli ollenkaan paha tapa! :) Sinun kannattaisi olla kanisi kanssa enemmän eli viettää aikaa kahdestaan.
Ei se silti välttämättä koskaan
tule olemaan mikään sylikani. Itselläni
on siis pystykorvainen (sekarotuinen)
naaras kani, joka täyttää nyt marraskuussa 2-vuotta. :)Meillä ei tule kani syliin ollenkaan..tai joskus saattaa vahingossa tulla jos vaikka sattuu olemaan joku makupala:D
Mutta en mie sitä ainakaan väkisin syliin ota..se vaan hätääntyy sellasesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662191Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61826Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381344Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?215983En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.90967Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21925- 19756
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39750Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729