Moi, olen 19v poika (syntynyt 1994) helsingistä jolla ei oo ollut oikeestaa kaheksanne luokan jälkeen kavereita, itsetunto on oikeesti tosi maassa ku tuntuu siltä että kukaan ei välitä musta, äitinkään kanssa ei olla puhuttu joulun jälkeen (asun isän luona). No mitä olen tehnyt viimeset kolme vuotta niin olen ollut pelkästään salilla melkein joka päivä koska kyllähän se aika pitää jotenki saada tapettua, käyn muutenki iltalukiota niin päivisin on aina aikaa. Kaikki vitun viikonloputkin istun vaan sisällä tai sitten oon salilla. Ulkonäössäkään ei oo mitään, ollaan sanottu söpöksikin ja silla lailla ja kovassan kunnosahan olen, cooperissa meni 3km rikki mutta tuntuu siltä että mun elämällä ei oo mitään merkitystä, haluaisin vain mahollisimman kauas suomesta, se on ainoa haaveeni mutta se on ihan helvetin epärealistinen omasta mielestäni, tai jos joku vois kertoa että miten voisin muuttaa mahollisimman kauas suomesta ja mahollisiman pian (mielellään loppuelämäkseni) nii mielelläni ottaisin vinkkei vastaa. Kiitos ja kumarrus jos jaksoit lukee paskasen tekstini alusta asti loppuu ja hyviä öitä
olenko aivan toivoton tapaus?
5
139
Vastaukset
- muumi8
Et oo!! Go what ever makes you happy! Vai mite se meni... :D
- Kauaspois lämppööönnb
Kuulostaa kylläkin hyvältä ja on aika vaikee ton perusteella sanoa mistä johtuu sun kaverittomuus? Itsellänikin haaveena muuttaa lopullisesti pois Suomesta johonkin lämpimään vaikka on kavereita ja asiat ihan hyvin. mutta aikasi vietoksi voisit vaikka aloittaa jonkun harrastuksen! Sieltä voisi löytyä kavereita ja se varmana piristäis
- lifemocker
"Ulkonäössäkään ei oo mitään, ollaan sanottu söpöksikin ja silla lailla ja kovassan kunnosahan olen, cooperissa meni 3km rikki"
kai sä nyt tajuat, että ulkonäöllä on aika pirun vähän sen kanssa tekemistä pitääkö muut ihmiset sinusta vai ei?! kannattaisi sitä henkistäkin puolta kasvattaa....sehän niihin ihmissuhteisiin vaikuttaa!
"tai jos joku vois kertoa että miten voisin muuttaa mahollisimman kauas suomesta ja mahollisiman pian (mielellään loppuelämäkseni) nii mielelläni ottaisin vinkkei vastaa."
rahaahan se vaan vaatii. jollain 1000e voit elää helpostikkin aasiassa about 3kk- Arpi
Voi kyllä on. Kun sain nuorempana elinikäiset arvet kasvoihini, menetin kaverit pitkäks aikas, ku olin "ruma". Kun kaverit sitte alko palautua, ja sain yöraudat, menetin kaverit koska olin niin tyhmän näkönen. Että tolleen.
Moikka!
Iltalukio ja sosiaalinen elämä voivat olla haastava yhtälö. Elämänrytmi on iltalukiota käydessä aika eri kuin muilla ihmisillä. Onneksi olet löytänyt salilla käymisestä henkireiän. Jos sinulla on muitakin kiinnostuksen kohteita, niin voisit ehkä rohkeasti lähteä etsimään uusia harrastuksia ja kokeilemaan uusia asioita. Niiden kautta voi löytää samanhenkistä porukkaa ja sitä kautta ystäviä.
Usein uuden koulun myötä pääsee aloittamaan puhtaalta pöydältä. Ehkäpä elämä avautuu uudella tavalla, kun olet saanut iltalukion loppuun ja siirryt seuraavaan paikkaan.
Lähde vain rohkeasti ulos kotoa ja kohti seikkailuja! :)
Terveisin Nettisaappaat Rosa ja Ilari Jyväskylästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1257139Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1234934L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664276TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153463Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242271Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2761701- 671465
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221446Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581428Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394