Mihin on kadonnut kaikki ihanat, luotettavat, ymmärtäväiset ja romanttiset pojat? Kaikki on nykyyän sellasii koviksii jotka ei tee muuta kuin potkii mummoja kadulla, öykkäröi ja käyttäytyy asiattomasti ja ilkeästi. Ja jos he elävät "parisuhteessa" ne eivät ajattele mitään muuta kuin sitä alakertaa ja puristelevat persettä.
En siis nyt tarkoita sitä että joku hihhuli tarviis olla, mutta sellainen tavallinen, oma itsensä, joka ymmärtää mitä oikea parisuhde on, se ei ole vain pelkkää seksiä. Sellainen joka haluaa että toisella on hyvä olla, tekee pieniä asioita, sanoo pieniä romanttisia asioita, joista minä ainakin pidän ja arvostan niitä.
No siinä kai se miesihanteeni tulikin. :) Paitsi että sais olla Mua vuoden, kaks, kolme vanhempi, että olis vähän järkee päässä.
Tai sitten minä en vain enää kelpaa kenellekkään kun olen vain tavis. :(
Ja tavis on just niinkuin minä:
• tyttö
•14v koht 15 ( enkä ole mikään pikkuteini joka höpöttää asioita joista ei tiedä )
• 170cm pitkä
• tumman ruskeet kiharat hiukset
• suklaan ruskeet silmät
• mustat silmälasit ( näyttäisin aika oudolta ilman niitä )
• vähän aknee, ei paljoo
• meikkaan jonkun verran
• harrastan jalista, sählyy ja koiran kaa lenkkeilyy
• luonteeltani olen hieman ujo, ymmärtäväinen, luotettava, hauska, ystävällinen, nautin jokaisesta päivästä mitä minulla on.
Juu ehk vähän sekavaa tekstii, kun kännyl kirjottaa mut no.... Tuskin tätä kukaan EES lukee...
Tavis pojat! :/
7
89
Vastaukset
- .,.,...,.,,
Koita tutustuu hevareihi. Ulkonäkö ei kerro kaikkee. Ne on yleesä sellasii et ei oo koko aikaa seksin peräs.((ainaki ketä mä tunnen)) :D mut joo tosiaa ei oo paljoo noit tavallisii... :(
- mies9669
mä luin oo 17 poika ja ymmärrän sua. mut ei ne oikeest oo sellasii ne jätkät. ainakaa mä en o sellane. osaan kyl olla "kova"jos silt tuntuu mut oon kohtelias ja arvostan kaikkii ihmisii tosi paljo. yritän ain ol kaveri ja heittäytyy tilanteisii ja ol ystävälline
mut joo....ja kyl tommone mul kelpais;) - Yritä ymmärtää.
Vähän sama juttu, nyt 16 talven mittaan 17vee mittariin. Monet on just sellasia jotka yrittää esittää kovaa, tai jotai mitä ne ei oikeesti ole. iän mittaa ne kyl kasvaa siitä yli. ite olin 14-15, eli noin vuosi, pari sitten esitin aina jotain ihan muuta mitä olin. nyt olen oma itseni ja paljon helpompi ja mukavampi olla, tuntuu että muutkin huomaavat sen.
- Tavispoju
Olen 15-vuotias yhdeksäsluokkalainen normaali poikaa. Voin helposti samaistua kirjoittamaasi kuvaukseesi "täydellisestä poikaystävästä". En ole kouluni komeimpia tyyppejä, mutta olen oma itseni ja parhaimpia puoliani ovat luotettavuus, rehellisyys, uskollisuus ja ymmärtäväisyys. Minulle seurustelussa tärkeintä on yhdessä oleminen ja asioiden jakaminen luotettavan tyttöystävän kanssa. Tytön ulkonäkö ei kuulu prioriteetteihin, vaan luonne. En odota seurustelulta seksiä.
Vastasinko odotuksiisi?
Harmillista kyllä, en ole koskaan seurustellut. Kouluni on täynnä poikia, jotka vain esittävät koviksia, mutta heillä on kuitenkin naiset aina hallussa. Monille kouluni tytöistä ulkonäkö on tärkeintä. Tässä minä nyt olen, yksin, sillä en kelpaa valtaosalle kouluni tytöistä.
Minulla on kyllä yksi tyttö kiikarissa. Olen tuntenut hänet jo monta vuotta ja haluaisin ottaa askeleen eteenpäin. Hän on minulle unelmatyttöystävä: hän on mukava, rehellinen ja luotettava, arvostaa minua ystävänään ja lisäksi hän on minun silmissäni todella kaunis. Hän ei pahemmin meikkaa eikä sitä mielestäni tarvitsekaan niin kauniiden kasvojen peittämiseen. Hän ei ole kaverieni mielestä yhtä kaunis kuin kouluni "kuumimmat" tytöt, mutta minun mielestäni hän on täydellinen omana itsenään.- tedsd
Täydellistä poika/tyttöystävää ei ole olemassakaan.
- Ann :)
Olisipa tuollaisia minuakin varten... :(
- kkkkko
Kuulostat ihan normaalilta, mutta kyllä sä aika pikkutytöltä kuulostat vielä. Kyllä on paljon normaaleja poikia olemassa, jotka ajattelee samoin kuin säkin. Olet varmaan iskenyt silmäsi pelkästään niihin luokan huutelijoihin, joilla sitä pillu-perse juttua riittää kerrottavana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018844- 695805
- 245377
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni415271Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385114Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h835020- 624533
- 434207
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on543515- 493185