Löytyykö kokemuksia puumalan juhlapaikoista? Erityisesti mannilanniemen vapaa-ajankeskus kiinnostas...
juhlapaikat puumalassa
6
494
Vastaukset
- ..._...
Kyllähän paras paikka on Hurissalo-talo!
- nuha päällänsä
Tai sitten Hurissalon home koulu.
- fani6
Mannilanniemi on ihan hyväpaikka mutta on aika varattu voi olla että olet myöhässä.
- Best paikka
Likolammella on varmasti vapaata!
- Kesän juhlapaikka
Vietin 50-vuotisjuhlat kesällä Puumalan Likolammella ja oli minusta tasokas paikka. Hyvin mahtuu pitämään siellä noin 150 hengen häätkin.
- Kaisa.matkabloggaaja
Kävimme viettämässä kuherruskuukautta Puumalan Sahanlahti Resortissa ja vaikutti upealta paikalta myös häiden järjestämiseen. Isotkin juhlat onnistuu (130 hlö), kolme erityyppistä ravintolaa (kartano, tupa, rantamakasiini) ja upeat Saimaan järvimaisemat. Samasta paikasta löytyy majoitukset vieraille, saunat, sviitti ja kauniit kuvauspaikat hääpotretteihin. Uskoisin, että jos haluaa päästä hääjärjestelyissä vähemmällä stressillä, täältä saisi koko paketin ammattilaisten tekemänä.
Kirjoitin Sahalahden vierailusta blogiini: http://www.rantapallo.fi/mutkiamatkassa/2017/08/25/haaparin-pakomatka-sahanlahti-resort-saimaalla/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725