Onkos ne äänet koherentteja ympäristön äänien kanssa? Varsinkin jos naapuruston fysikaaliset äänet mukailevat sisäisiä ääniä heti jälkikäteen, niin silloin sitä ei voi selittää oman mielen tekemisinä. Jotkut ihmiset ei pysty elään itse. Ne siirtävät seksin ja huumeiden käytön hermostoon aiheuttamat "roskat", eli vastavaikutukset, muihin ihmisiin ja pystyvät asuttamaan ja puhuttamaan heitä niiden välityksellä? Sanon noin suoraan asian, koska täällä ei ole mitään tarvetta peittelemiseen. Kaikille pyritään aiheuttaan erilaisisa ja eritasoisia oireita, jotta eivät pystyisi edes anonyymilla keskustelusivulla löytämään liikaa yhteisiä tunnusmerkkejä ja herättämään vastarintaa. Se osa yhteiskuntaa joutuisi vaaraan, joka tuollaisia harrastaa. Mutta he tarvitsevat ensinnä runsaasti kosketuksia (tai asuntomurtoja poissa ollessa) levittääkseen saastaansa sinun huoneistoosi ja huonekaluihisi.
Te jotka kuulette ääniä, kertokaa...
5
262
Vastaukset
- <sh< hsr
Mitä vittua? Täh? Olet säkin sanaseppo. Kerros toi kysymys yksinkertaisemmin.
- lazaza
Koherentteja ääni, sisäisten äänien kanssa. roskat, vastavaikutukset. >>>
Naapurissa asuu ihmisiä, jotka häiritsevät mieltä. Ei pidä heidän tavastaan elää, ja ovat äänekkäitä? Mistä seuraa, että mieltä häiritsevät äänet siirtyvät myös luovaan mieleen, luoden omia voimakkaita mielikuvia, ääniä. - riuttala76
Oon skitsofrenian ja psykoosin oireita aikoinaan saanut useinkin jos oon innostunut pelaamaan Shakkia liian tosissani ja polttelemaan Bongista Marihuanaa viikkoja tai kuukausia putkeen. Alkoholista en sellaisia oireita saa mut fyysiset ongelmat paljon suurempia verikokeet näyttää punasolujen suurentuneen ja pahimmillaan mnee jalat alla tai saa julkisella paikalla pahan kramppi/kouristuskohtauksen. Psykoosilääke Zyprexa tekee ihan vajaaksi idiootiksi tosin voihan sillä satunnaissesti hyvät unet saada Risperdal Constalla en taas
huomaa mitään vaikutusta mihinään. Rauhoittava Temesta ja unilääkekin menettää tosi helposti tehonsa. Kaikenlaisia äänikokemuksia on joskus aikoinaan pilvestä tullut, hienoin oli kun luuli kuulevansa tosi hienoa musiikkia ja sen tulevan suoraan auringosta. Rakastan Scifi-elokuvia mut nyt oon nauttinut Matt Damonin tähdittämistä hienoista leffoista Netflixillä. - YKS VAAN
ei tuommoisiin teksteihin viitsi kommentoida.IHMISET EIVÄT OLE KAUHEAN MUKAVIA PSYYKESAIRAITA TAI HERKKIÄ TAI MEEDIOITA KOHTAAN.metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan,vanhan kansan viisauksia.NAAPUREISTA KUULUU TAPPELUITA KERROSTALOISSA olkoon ihminen skitso tai ei.Helppo sanoa "harhoiksi "jos naapurilla n ollut terveysongelmia
http://www.youtube.com/user/vihreysjavoimavarat kaikila on oikeus kotirauhaan,jokaisen omalle tunnolle voi jättää sen oman riitelyn yms.KAikki tietää mikä on totuus vaikka valehtelisikin - kaikKI Yhtä
Pakko valehdella jotta voi toimia tässä yhteiskunnassa, niin että saisi muutoksen aikaan. Ei se tee minusta tai muista pahaa. Valaistuneiden illuminaattien rooli ei ole helppo, kun pitää kantaa vastuu muiden teoista/tekemättä jättämisistä Itsessään.
Poliitikotkin ovat näitä naruista vedettyjä/vetäviä vanhaa väkeä. Muutos on ilmeinen.
En halua elää totuudessa kiltisti, koska sitä roolia ei minulle Luotu Luojani taholta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665331- 634484
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204301- 513710
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463664Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv432859- 262767
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo702454