Yöasun voitte halutessanne pitää päällänne tai nukkua alasti. Makuupaikaksi suosittelen sänkyä.
Riisukaa vaatteenne ja painukaa nukkumaan!
11
99
Vastaukset
Ruune ollut unilukkarina,eihän se minua haittaa.
Hyvää huomenta upea pakkasaamu,itäinen taivas alkaa punertua ja auringon kajo ennustaa sen lämpöpallon auringon esiintuloa.
Aamuaskareet Aman lähiössä alkaneet ,tuvan varaavatakkauuni on jo saanut päivittäisen lämpöenergiaa tuottavan halkomääränsä ja makuuhuoneen,joka nykyisin nukkumahuone,pönttöuuni saanut samanlaisen annostuksen biopolttoainetta,siis sitä uusiutuvaa.
Eilinen pilkkipäivä tuotti laihan saaliin,vain kymmenen särkeä.Hemmetin kylmä siellä oli,tuuli meni melkein luiden läpi.
Melankoolia kulkee vanavedessäni,niinsanottu kevätmasennus iskenyt.
Tosin syyn kyllä tiedän,tiehoitokunnan tiimoilta huolta tuottaa eräs tieosakas,hänen kannanottonsa menevät ja vainoamisen puolelle.
Olin jo yhtenä iltana niin lohduton,että iltarukouksessa pyysin luojaltani:anna järjenvalon syttyä nimelämainitsemani tieosakkaan tyhjään päähän.
Se on aika paljon tehty tiehoitokunnan puheenjohtaja/toimitsijalta.
Tästä toimestani saan vain kulukorvauksen.
Hyvää alkavaa päivää ja viikonloppua Ama- kisumirrit
Tervehdys Ritu pitkään aikaan ei ole sinua näkynyt,täällä kaunis kevät aurinko paistaa.Odotan innolla mökille pääsyä ja siellä mullassa kuopimista.
Nyt lähden kampaajalle juomenna on suku juhlia,niin pitää siistiytyä.
Elämä on ollut harmaata talvista,päivä kerrallaan elellään --hyvääkesän odotusta kaikille ,ketkä ketjuun kurkistelee.Jatkukoon ketju ja riisutaan ne vihanaseet,joilla haavoitamme lähimmäistämme.
Minä jos kukaan olen sen sanansäilän saanut läpi kehoni mielestäni olettamusten ansiosta.
- texsanell1
Brrr,..joo yövaatteet pois ja lämmintä ylle, kyllä nuo yön pakkaslukemat tuntuvat keittiön klinkkerilattialla. Villasukat on suloiset vetää jalkaan ja fleesh aamutakki alkajaisiksi.
Aamu on mitä kaunein täällä etelärannikolla, hanget kimaltavat auringossa ja katoilla timanttikirjailut. Kesää en osaa odottaa, kun tulis nyt ensin kevätkin.
Sähkön kulutus on nyt huipussaan, enkä ole lisänyt termostaattilukemia. enkä lisää. Makuuhuoneen 19° on sopiva minulle, mutta olohuone on viileä aamuisin, kun yks seinä on ikkunaa pelkkää.
Kiva kun Ritukin on mukana taas, sinä se saat pökkyä laittaa pesään!
Viikonloppu edessä :),...vielä en ole suunnitellut mitään,... nyt nautin vain aamukahvistani, ja rapeasta maalaispatongista!
Ylös vaan Ruuneperi siellä, ja vaatetta päälle!Kyllä se kynnys jonka yli kiipesin oli todella korkea.Kaiken sen saastan jota sain osakseni olettamusten perusteella.
Kyllä ne minulla ovat kopioituina ja joskus niitä lueskelenkin iltaisin,kun en oikein tiedä olenko pyhimys vai paholainen.
Vain tämä,että luovuin tavoittelemasta täydellisyyttä pelasti täydlliseltä katastroffila.
Mieheni muutto Nokialle antoi minullekin aikaa paneutua omiin ongelmiini.
- Ramoona*
Makoisasti nukutti viileässä makuukammarissa lämpöisen peiton alla, jääköön yöasu salaisuudeksi. Etelärannikollakin heräiltiin 18 asteen pakkaseen, mutta aurinko armas on jo kipuamassa lämmitystöihin, valohan on jo ruhtinaallinen.
Jäällä olen hiihdellyt, milloin viima ei ole ollut liian pureva, pilkkimisen saloihin en ole koskaan perehtynyt. Varaava takka on meilläkin lämminnyt joka päivä, säästyy kallista lämmityssähköä ja saa bonuksena kodikkaan tunnelman.
Ama kerrot myös kevätmasennuksesta, joka monilla iskee juuri kun päästään talvisen pimeyden yli. Ennen puhuttiin kevätväsymyksestä ja suositeltiin vitamiineja, varmasti luontaiset D-vitamiinivarastot ovatkin Pohjolan asukkailla vähissä tähän vuodenaikaan. Otan joka päivä multikalkkitabletin tai pari, johon on lisätty D-vitamiinia, ja ulkoilu tuntuu tepsivän alakulon puuskiin joka vuodenaika.
Kisumirrit on keksinyt hyvän piristysruiskeen, kampaajalla saa kummasti uutta ilmettä. Mullan kutsu minullakin syyhyää sormissa, kyllä se aika on päivä päivältä lähempänä.
Valoisaa kevätmieltä !Kuinkahan me saatais toi Mörrimöykky Ruune herätettyä?Olisko vaikka Luis Amsrongin tulisuudelma mitään??Laittaisin sen soimaan,mutta kun en ole oikein ollut priimakunnossa,en ole jaksanut opetella.
Ramoona sinulla aina joku lohdullinen elämää eteenpäin vievä kommentti,kiitos siitä.
Nyt huomasin,kuljetan Ruunen ketjua,tämä kaiketi suojakirjoittelu näin toistaiseksi
- sulhot
http://www.youtube.com/watch?v=le0_hzOmGvA toivoisin , että kuunneltais
musiikkia välillä näin aamu tuimaan .katrista entinen mies kirjankin kirjoittanut. - Tepposet
Älähän nyt! Tulin juuri äskettäin aamusuihkusta.
Sängyssä nukutaan. Sängyn päällä maataan mutta sitähän sinä tarkoitatkin. ihan kun siellä olis tanssinut Ruunekin -- Jos olikin vaan saman näköinen -- mutta
Tampereella minäkin näissä päivätansseissa kävin .
Täälä kävin Ruosin-Suomalaisten tansseissa paljon --oli se kivaa aikaa.- jatsarijaana
Minä täällä uunin pankolla makoilen, kissa kainalossa ja piippu suussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272727
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562197Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241757- 1291538
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641308- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711245- 891075
- 90989
- 129942