täti viime yönä :) Melkoinen pötkylä sieltä onkin tullut maailmaan
Minusta tuli
23
87
Vastaukset
- sepä- . -
IKÄVÄÄ
- Kiva perhe-elämä
No minäpä olen sekä täti, että äiti ja kummi. Voi olla, että joudut vielä kummiksikin.
- täti-ihmisiäollaan
En voi olla kummi, kun en kuulu kirkkoon. Itse en vielä ole äiti.
- Herätys!!!!!!!!!!!!!
Ja nämä ne on sitten ihan pakko kertoa IKÄVÄpalstalle?
Onko kaikki muumit nyt laaksossa?Epäilen, ettei ole.- Negalla asenteellas
No painu sinä nyt laakereilles lepäämään ja lopeta tuo ainainen valitus, uikutus ja yökkäily. Ei sun tarvii sekaantua kaikkiin ketjuihin.
- 2+11
onnea!
- täti-ihmisiäollaan
Kiitos :)
- Hienoa ))
Onnee tädillekin, meet kai viikonloppuna katsomaan ? Ihanaa kun on kevät ja kesä edessä ja saat varmaan hoitaa ja tuuppailla vaunuissa pientä prinsessaa.
Nauti tästä ilosta, älä välitä noista iänikuisista hapannaamoista.
Iloinen puolestasi, tulin oikein itsekin iloiseksi.- täti-ihmisiäollaan
Nyt olen vielä muutaman päivän toisella paikkakunnalla, mutta taas ens viikolla samalla paikkakunnalla, niin sitte ens viikolla näen tyttären :) Pitääkin alkaa jo ristiäiskakkua alkaa suunnitella, kun se homma suotiin minun kontolleni ;)
- Hienoa ))
täti-ihmisiäollaan kirjoitti:
Nyt olen vielä muutaman päivän toisella paikkakunnalla, mutta taas ens viikolla samalla paikkakunnalla, niin sitte ens viikolla näen tyttären :) Pitääkin alkaa jo ristiäiskakkua alkaa suunnitella, kun se homma suotiin minun kontolleni ;)
Voi että sentäs, oot oiken leipurinaisia ! Kermakakku, suklaakakku, hedelmäkakku ?
- täti-ihmisiäollaan
Hienoa )) kirjoitti:
Voi että sentäs, oot oiken leipurinaisia ! Kermakakku, suklaakakku, hedelmäkakku ?
Se on vielä salaisuus ;) Mutta muoto alkaa kyllä pikkuhiljaa selkiytyä mielessäni :)
- tuoreelle tädille
Paljon onnea! Omaa tätiytymistäni vielä odottelen :).
- 898989
älkäähän tätiset hössöttäkö noista mukuloista, väärä palsta kertakaikkiaan. Mä ikävöin NAISTA, en lapsia
- ei ole väärä
luuletko että tämä palsta on sinua varten äijä häh, täällä SAA JOKA AINOA ikävöidä just sitä mitä haluaa. painu sinä hevon vittuun siitä ja anna olla viimenen kerta kun tuut hätistään täältä ketään.
ps. ketään ei kiinnosta sun ikävöimiset pätkän vertaa. - tätitylyttäjä
ei ole väärä kirjoitti:
luuletko että tämä palsta on sinua varten äijä häh, täällä SAA JOKA AINOA ikävöidä just sitä mitä haluaa. painu sinä hevon vittuun siitä ja anna olla viimenen kerta kun tuut hätistään täältä ketään.
ps. ketään ei kiinnosta sun ikävöimiset pätkän vertaa.eikä kukaan ole kiinnostunut sustakaan...hähähhäää
- häh?
tätitylyttäjä kirjoitti:
eikä kukaan ole kiinnostunut sustakaan...hähähhäää
eihän se niin sanonukkaan.
- setätylytys
häh? kirjoitti:
eihän se niin sanonukkaan.
ei tarvii sanokaan,,,hah, sanoo olevansa huvikseen tällä palstalla
- eipäs sanonu
setätylytys kirjoitti:
ei tarvii sanokaan,,,hah, sanoo olevansa huvikseen tällä palstalla
ei sanonu mitään syytä, mikä sua äijä oiken mättää ?
- setätätitylytt
eipäs sanonu kirjoitti:
ei sanonu mitään syytä, mikä sua äijä oiken mättää ?
heh, kunhan vedätin, ootte niin tosikoita ja ärhäkkänä, oiskohan puutetta???
- ...
Tätiys on maailman ihanin asia! Onnea!
- täti-ihmisiäollaan
Kiitos :)
- m....
Onnea uudelle tädille. :)
- --huokaus--
ja täti-ihmisen oikein pakko saada jatkaa lätinäänsä ikäväpalstalla, oikein vastaan pisti kun huomautti, kova täytyy olla halu olla täällä.tämä on kai hänen varafacebook jossa luemme hänen kuulumisiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261