Tässä on kaikkien Salarakkaiden äiti..
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ilotytto-martinella-on-ollut-noin-180-000-asiakasta
Ps. Kohta tulee Lothar ja pistää luvut paremmaksi :o) hah hah hah
Martinalla 180 000 asiaskasta
kiirettä on pitänyt
1
395
Vastaukset 1
- Varovaisuutta
täysin asiaton jopa kunnianloukkauksen täyttävä viesti. harhaanjohtava sekä vihjaava. Jo vihjaus voi johtaa kunnianloukkaussyyteeseen. Kyse on eri henkilöistä ja nimi muutettu siten, että lukijalle tulee väistämättä varma käsitys Martina Aitolehdosta.
Kirjoittaja joka tuon on sylkäissyt ulos tulisi käyttää vastaisuudessa harkintaa, perusteet oman sairauden nojalla kirjoittelusta ei vpauta vastuusta
Tallaista viestintää ei voi suvaita. Toivottavasti asianomistaja( kohde) tekisi asiasta rikosilmoituksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901443
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta125466- 31434