Tietääkö kukaan, et onko rovaniemellä kesyrottien kasvattajia?! Haluaisin ostaa kaks rottasta, mutta en eläinkaupasta. Jos joku vaan tietää, niin voitko lähettää mulle mailia osoitteeseeni? Tämä on erittäin tärkeää!!!
Kasvattajat hoi!
8
68424
Vastaukset
- def
jos rovaniemeltä olet ni mee mänskiin(kaatis) varmasti löytyy rottia :)
- rotta
Olipas taas järkevä viesti tuo edellinen *nauraa ihmisten tyhmyydelle*
SKeYn kasvattajalistalta löytyy viralliset, mutta kukaan ei taida olla Rovaniemellä asti. Oulussa joku aloittelee kasvatusta!
Lisää löytyy kesyrottayhdistyksen sivuilta (hae googlesta) - Tiitu oikea
rotta kirjoitti:
Olipas taas järkevä viesti tuo edellinen *nauraa ihmisten tyhmyydelle*
SKeYn kasvattajalistalta löytyy viralliset, mutta kukaan ei taida olla Rovaniemellä asti. Oulussa joku aloittelee kasvatusta!
Lisää löytyy kesyrottayhdistyksen sivuilta (hae googlesta)aijaa? en kyllä löytänyt?
- gr
www.kesyrottayhdistys.fi > keskustelupalsta > sieltä ettimään ilman kasvattajanimeä kasvattavia. Saattaa vaikka löytyäkin!! Nimellä ei ole yhtään niin pohjosessa.
- XD
Kuka tietää että onko Pieksämäen seudulla rotta kasvattajia? Haluaisin iste rotan
- toffee_-_
En ole varma onko Pieksämäellä kasvattajia mutta ainakin Jyväskylässä on =) Onnea hankintaan!
- karamellipelli
minä asun Kainuussa ja rottani tulevat Lahdesta. Välimatkaa yli 500km. kasvattaja tuo poikasia kun käy näillä leveyksillä näyttelyissä. Lisäksi kesän aikana porukka reissaa paljon. Kannattaa kysellä kasvattajilta onko sieltä kukaan tulossa lappiin kesän aikana..
- Anonyymi
Mulla ois täysin sama kysymys! Mä toivoisin et osaisin antaa sulle neuvoja, mutta mä en löydä täältä Rovaniemeltä yhtään kasvattajia . Mä oon jo vuosia toivonut rottia mutta ei vaan löydy mistään :( paitsi yks rotta on löytynyt mut ei sille kaveria joten en voi hankkia sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429