Risteilylaivojen sisään- ja uloskäynti

kristoffer taxfree-2

Miksi risteilylaivoihin kulkeminen on tehty niin hankalaksi? Kun on paljon porukkaa niin kulkeminen laivasta on tosi ikävää.

16

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä haittaa

Suomesta kun on vain autolautoilla tehtäviä risteilylaivalähtöjä, lukuunottamatta Maarianhaminasta lähtevät muutamat risteilylaivat, mm. Birka stockholm (ex B paradise).

ei siis aiheuta ongelmia mannersuomesta tehtäville laivamatkoille,

• 9+18

Ihan pikku vinkkinä vaan, ettei aina tarvitse rynniä sisään/ulos ensimmäisten joukossa. Jos jaksaa odotella 10 minuuttia, niin pääsee jo ihan suoraan ilman ruuhkia ja rynnimistä.

• k.t-2

Viimeksi tallinnan laivalla n.2000 henkilöä poistui yhtä aikaa yhdestä uloskäynnistä. Uloskäynti arviolta 2-3 metriä leveä. Siinä voi jokainen arvata, että soijaa pukkaa sekä hikeä. Osalla matkustajilla oli kymmennien litrojen kantamukset.

• laivakappe

Sitä olen ihmetellyt että miksi ihmisillä on niin kiire pois laivalta?
        Itse annan pahimman ruuhkan mennä ennenkuin lähden tavaroitteni kanssa kohti poistumis tietä.

• niimpä niin
        laivakappe kirjoitti:

Sitä olen ihmetellyt että miksi ihmisillä on niin kiire pois laivalta?
        Itse annan pahimman ruuhkan mennä ennenkuin lähden tavaroitteni kanssa kohti poistumis tietä.

"Sitä olen ihmetellyt että miksi ihmisillä on niin kiire pois laivalta?"

osaatko edes ajatella miksi noita kiireisiä ihmisiä on.
        osaatko ajatella osalla ihmisistä olevan jatkoyhteyksiä jotka eivät odottele.
        Katsos kaikki eivät "asu satamassa" kuten sinä

• ei kiirettä

Itse lähden ulos vasta, kun siivoojat tulee sitä seitsemättä kertaa häätämään hytistä. Ei oo enää ruuhkaa silloin. Aivan sama, jos siivoojaa v*tuttaa, matkani olen maksanut!

• k.t-2

Ei feikki.

Aikaa vievää päästä maihin. Kun laivan uloskäynti on todella kapea ja vielä laivan yksi uloskäynti on käytössä.

• kaksi vaihtoehtoa

No kaksi vaihtoehtoa
      - mene ajoissa ovelle ja pääset ensimmäisten joukossa
      - odota maltilla ja mene vasta kun ryysis on mennyt

• kolmas vaihtoehto

- älä matkusta, siwastakin ja kaljaa

• elä sie rutise

mene jonoon riittävän aikaisin tai lopeta rutina, tukholmaan ja tallinnaan menee myön lentokoneet jos ei halua laivassa jonottaa

• ....,,,,

Niin, ja autollakin pääsee molempiin.

• Miksi?

Miksi kaikki kulkeminen mihin tahansa on tehty niin vaikeaksi? Kun on paljon porukkaa niin kulkeminen laivasta on tosi ikävää.

• Kylli Kylttyrelli

Tässä tyypillinen metsä-suomalaisen perikuva. Ahdistutaan väenpaljoudessa.

Toista se on ne kultturellit etelä- ja keskieurooppalaiset jotka jo monta sataa vuotta sitten oppivat elämään toisten kesken kaupungeissa kun suomenniemen alkuasukkaat piileskelivät metsissä rottia syöden.

• Ei ruuhkaa!
        Kylli Kylttyrelli kirjoitti:

Tässä tyypillinen metsä-suomalaisen perikuva. Ahdistutaan väenpaljoudessa.

Toista se on ne kultturellit etelä- ja keskieurooppalaiset jotka jo monta sataa vuotta sitten oppivat elämään toisten kesken kaupungeissa kun suomenniemen alkuasukkaat piileskelivät metsissä rottia syöden.

No kuule, kyllä se Lontoon metrossakin oli niin kauheat jonot, ettei oikein mihinkään suuntaan päässyt. Kuljettiin vain laumaeläinen tavoin joukon keskellä.

Mieluummin metsässä kuin ruuhkassa.

• Turum Poik

Hesassahan on laivaan "nousuaika" tunti jolloin ryysistä ei pitäisi tulla

Turussa se on 15 minuttia jolloin kaaos on valmis

PAHIN on Viking Grace... sinne pääsee sisään monesta kohtaa MUTTA ne julkiset tilat on kansilla 9/10/11 mistä seuraa se, että laivaan tullaan sisälle ahtaisiin hyttiauloihin... ja kaaos on valmis

• Anonyymi

Kun matkustaa kunnon hyttiluokassa, välttyy moisilta ruuhkilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe