Pitänyt pakkasia . Oletteko uskaltaneet Citikalla ajamaan jos onnistunut käynnistymään. Itse panin seisontaan talveksi ja käytän julkisia. En jaksa taistella se kanssa.
Kuinka Citikka pelittänyt
9
180
Vastaukset
- Xsara Picasso on....
pelittänyt hyvin. Ei ongelmia.
- Sinkku Rutikka
Todella hyvin toiminut minunkin Xsara. Vain se vikana että moottori valuttaa öljyä. Takajouset mäsänä. Kori ruosteessa. Oikea takaovi puolittain hajalla. Pohjasta laho. Auto starttimoottori paskana. Mutta muuten pelittää v-itun hyvin.
- hv sullekin
Taidat olla itte ruosteessa ja valuttaa jotain ällöttävää ruskeaa haisevaa vanaa jälkeesi.
- hv sullekin
Haha herkkäperse sinkku rutikka aloittaa vittuilun mutta ei kestä jos joku vittulee takaisin! Jos alat vittuilee varaudu siihen että sulle vittuillaan takaisin, tai mee mutsis helmoihin parkumaan, velliperse.
Minä en enää viitsi roikkua täällä kusipäiden provojen parissa. - hyvä kulkupeli
Kiitos kysymästä. Hyvin on Xsara pelittänyt, jo kahdeksatta talvea. Oikein tyytyväinen olen Citikkaani.
- citron2
Erinomainen talviauto. Hakkaa esim. honda accordin.
Massa-apinoilla harmittaa kun on muitakin vaihtoehtoja. Siksi pitää koettaa näitä juttujaan keksiä. - Sinkku Rutikka
Hyvin pelittää. Ei ole vikoja muuta kuin, että on kyimä kuin siperiassa. Ovet putoilevat vauhdissa tämän tästä, ja valot vilkkuvat kuin joulukuusessa. Mutta ei kai siinä mitään, nämä ovat tyyppivikoja xsarassa.
- <0>
Runkkaa sinä vain ruosteisessa corollassasi ja suksi hevon perseeseen täältä fiksumpien ihmisten palstalta.
- Sinkku Rutikka
Mutta minkäs teet kun mulla on se xsara ja fiksuja ihmisiä tällä palstalla ei ole. , sinä et ole ainakaan fiksu, vaan täydellinen idiootti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110885- 408157
- 1235211
- 1433626
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776