Ensi talven laskettelumatka alpeille suunnitteilla. Mikä seuraavista kohteista olisi paras noin vuoden laskeneelle ja erittäin hyvälle laskettelijalle? Tosin tarkoitus olisi mennä huonomman laskettelijan ehdoilla, eli haussa helppoja ja leveitä rinteitä :)
Obergugl, Sölden vai Mayerhof?
Ischgl
1
268
Vastaukset
- Mayrhofen
Mayerhofenissa on paljon vaihtoehtoja, etenkin jos mukaan ottaa 40 minuutin bussimatkan päässä olevan Hintertuxin jäätikön. Ahornin päällä on loivia sinisiä rinteitä, joissa aloittelijan on hyvä kruisailla. Jäätiköllä puolestaan 3000 metrin korkeudessa on sekä sinisiä että punaisia leveitä ja todella hyväprofiilisia rinteitä. Ainoa huono puoli noissa rinteissä on se, että niiden hissit ovat kilometrin pituisia ankkureita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254