mitä mieltä ootte tämmösestä jätkästä. olin koulun liikuntatunnilla amiksessa jossa yks jätkä aukoi koko ajan päätään ja vittuili. huusi esim näytä munas (näytin sille jätkälle keskaria). tunnin loputtua pukukopissa sama päänaukoja sano mulle että se aikoo hakata mut. otin sen uhkauksen tosissani ,koska minut on yritetty tappaa muutaman kerran aikaisemmin eri ihmisten toimesta elämässäni. törmäsin jätkään kadulla vapaa-ajalla ,menin kaverin luokse juttelemaan että voiskohan ystävällisesti lopettaa vittuilun ja myös tarkoittiko tosissaan hakata mut. jätkä totes siihen että "et pärjää mulle kun hakkaán sut" ja näytti siltä kuin olisi päälle karkaamassa. vedin mun rotsin vetskarin puoli-auki ja kiskasin kainalokotelosta puoliautomaatin esiin (mahdollista itsepuolusttusta varten) ,jätkältä meni paskat housuun kun tykin näki kysyi säikähtäneenä ,että onko aito vehe. irrottauduin tilanteesta lähtemältä paikalta ,ettei tulisi tarvetta käyttää tykkiä. myöhemmin kuulin että jätkä ois saattanu harkita kyttien soittamista ,koska pelkäsi vaikka itse kusipäisesti aloitti koko jutun. olen nyt sopinut jätkän kanssa myöhemmin jutun ,että vittuilu loppuu nyt ja asiassa päästy yhteisymmärrykseen.
8mm
9
385
Vastaukset
- 8mm
joo ,lisäisin vielä että käytöllä tarkoitin aseella osoittamista ja uhkaamista ja asetta en itse kotelosta ulos asti vetänyt vaan kotelon liikautin ulospäin ulosveto asentoon. itellä myös 6kk ehdoton linnatuomio päällä ,jonka ilmeisesti ammattikoulun loputtua joudun suorittamaan.
- sdfsc
TEIT AIVAAN OIKEEN JAA MIEHEN TEKO. hyvä
- j7h65
Hmm... Uhkasitko 8mm aseella? Minkälainen ase se on?
Vai oliko se avaamasi vetskari sittenkin housujesi vetskari ja se 8mm löytyi sieltä? - outo ase
8mm? Onpa kumma kaliiperi. Taitaa olla ilmakko tai starttipistooli siis.
- 9mm Colt
Starttiaseissa on Walther Parabellum (Täysin sama ase kuin James Bondin ase, mutta piippu muotoiltu umpeen ja ruutipaine ohjattu ylöspäin.) jossa on tuo 8mm kaliiberi.
Ja sitten alottajalle:
Asetta ei tule pitää lainkaan mukana, koska asiahan on niin, että jos sinulla ase on mukanasi JOUDUTKIN tilanteisiin joissa sitä "tarvitset".
Mikäli et halua keskustellemalla asioita hoitaa ja käyttää tuollaista vähäjärkistä selvästi itseäsi alemmalla tasolla olevaa päänaukojaa sanan miekalla vaientaa, suosittelen ottaa ohjelmiisi salilla käymisen.
Nostelet rautaa ja hankit sellaisen habituksen että noi päänaukojat alkaa kunnioittaa sinua.
Aseista vielä. -80 luvulla entinen työkaverini kertoi tarinan jonka väitti tapahtuneen tosielämässä.
Oli tyyppi kapakassa, ja sillä oli sellainen sytkäri joka oli aivan tarkka kopio pistoolista. Ei siis mikään lelun näköinen vaan ihan kunnolla tehty.
Tyyppi sit piloillaan osoitti sillä baaritiskin yli tarjoilijaa, mutta kuinka ollakaan, baarissa oli myös siviilipuvussa poliisi, jolla oli oikea ase mukanaan.
Poliisi tulkitsi tarjoilijan uhkailun ryöstöksi, ja ampui tuota tyyppiä jolla oli tuo sytkäriase.
Kuten voidaan huomata kun aseen vetää esille muualla kuin ampumaradalla voi tulla todella suuria vaikeuksia, tai jopa hengen lähtö.
- hah...
Pojulla kova mielikuvitus...
- Urvelo..
Ja sitten sä heräsit!
- sdfyje
Se, että käyt ammattikoulua ja näyttelet keskaria kiusaajallesi, todistaa sen, ettet ole koskaan ollut lähelläkään oikeaa asetta. Etkä myöskään ole joutumassa linnaan. Ei mulla muuta. Nolo tyyppi.
- sdfyje
Ja sinua myöskään ei ole koskaan edes lyöty nyrkillä, saati sitten yritetty tappaa muutamaan otteeseen. Amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962