8mm

8mm

mitä mieltä ootte tämmösestä jätkästä. olin koulun liikuntatunnilla amiksessa jossa yks jätkä aukoi koko ajan päätään ja vittuili. huusi esim näytä munas (näytin sille jätkälle keskaria). tunnin loputtua pukukopissa sama päänaukoja sano mulle että se aikoo hakata mut. otin sen uhkauksen tosissani ,koska minut on yritetty tappaa muutaman kerran aikaisemmin eri ihmisten toimesta elämässäni. törmäsin jätkään kadulla vapaa-ajalla ,menin kaverin luokse juttelemaan että voiskohan ystävällisesti lopettaa vittuilun ja myös tarkoittiko tosissaan hakata mut. jätkä totes siihen että "et pärjää mulle kun hakkaán sut" ja näytti siltä kuin olisi päälle karkaamassa. vedin mun rotsin vetskarin puoli-auki ja kiskasin kainalokotelosta puoliautomaatin esiin (mahdollista itsepuolusttusta varten) ,jätkältä meni paskat housuun kun tykin näki kysyi säikähtäneenä ,että onko aito vehe. irrottauduin tilanteesta lähtemältä paikalta ,ettei tulisi tarvetta käyttää tykkiä. myöhemmin kuulin että jätkä ois saattanu harkita kyttien soittamista ,koska pelkäsi vaikka itse kusipäisesti aloitti koko jutun. olen nyt sopinut jätkän kanssa myöhemmin jutun ,että vittuilu loppuu nyt ja asiassa päästy yhteisymmärrykseen.

9

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8mm

      joo ,lisäisin vielä että käytöllä tarkoitin aseella osoittamista ja uhkaamista ja asetta en itse kotelosta ulos asti vetänyt vaan kotelon liikautin ulospäin ulosveto asentoon. itellä myös 6kk ehdoton linnatuomio päällä ,jonka ilmeisesti ammattikoulun loputtua joudun suorittamaan.

    • sdfsc

      TEIT AIVAAN OIKEEN JAA MIEHEN TEKO. hyvä

    • j7h65

      Hmm... Uhkasitko 8mm aseella? Minkälainen ase se on?
      Vai oliko se avaamasi vetskari sittenkin housujesi vetskari ja se 8mm löytyi sieltä?

    • outo ase

      8mm? Onpa kumma kaliiperi. Taitaa olla ilmakko tai starttipistooli siis.

      • 9mm Colt

        Starttiaseissa on Walther Parabellum (Täysin sama ase kuin James Bondin ase, mutta piippu muotoiltu umpeen ja ruutipaine ohjattu ylöspäin.) jossa on tuo 8mm kaliiberi.

        Ja sitten alottajalle:

        Asetta ei tule pitää lainkaan mukana, koska asiahan on niin, että jos sinulla ase on mukanasi JOUDUTKIN tilanteisiin joissa sitä "tarvitset".

        Mikäli et halua keskustellemalla asioita hoitaa ja käyttää tuollaista vähäjärkistä selvästi itseäsi alemmalla tasolla olevaa päänaukojaa sanan miekalla vaientaa, suosittelen ottaa ohjelmiisi salilla käymisen.

        Nostelet rautaa ja hankit sellaisen habituksen että noi päänaukojat alkaa kunnioittaa sinua.

        Aseista vielä. -80 luvulla entinen työkaverini kertoi tarinan jonka väitti tapahtuneen tosielämässä.

        Oli tyyppi kapakassa, ja sillä oli sellainen sytkäri joka oli aivan tarkka kopio pistoolista. Ei siis mikään lelun näköinen vaan ihan kunnolla tehty.

        Tyyppi sit piloillaan osoitti sillä baaritiskin yli tarjoilijaa, mutta kuinka ollakaan, baarissa oli myös siviilipuvussa poliisi, jolla oli oikea ase mukanaan.

        Poliisi tulkitsi tarjoilijan uhkailun ryöstöksi, ja ampui tuota tyyppiä jolla oli tuo sytkäriase.

        Kuten voidaan huomata kun aseen vetää esille muualla kuin ampumaradalla voi tulla todella suuria vaikeuksia, tai jopa hengen lähtö.


    • hah...

      Pojulla kova mielikuvitus...

    • Urvelo..

      Ja sitten sä heräsit!

    • sdfyje

      Se, että käyt ammattikoulua ja näyttelet keskaria kiusaajallesi, todistaa sen, ettet ole koskaan ollut lähelläkään oikeaa asetta. Etkä myöskään ole joutumassa linnaan. Ei mulla muuta. Nolo tyyppi.

    • sdfyje

      Ja sinua myöskään ei ole koskaan edes lyöty nyrkillä, saati sitten yritetty tappaa muutamaan otteeseen. Amen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe