niin että meillä on koira, 2v perhoskoira ja haluaisin nyt kysyä paria asiaa joihin olis kiva saaha apua!
eka juttu on, että onko se ihan ok jos koiralla on aika pahan hajunen hengitys ja haisee aika kauas ja pahalle, että kuuluuko koiran hengityksen haista kamalalle? :D ja onko jollain vinkkiä että mitä kannattaisi tehä sille, oon kyllä yrittänyt pestä sen hampaita mut se on vähän vaikeeta ku koira on vähä villi jos yrittää pestä.
ja mitä mun kannattais tehä ku meijän koira ei suostu oikein syömään sen ruokaa ja mun vanhemmat ei suostu ostamaan enää uutta erilaista ruokaa vaikka aikasemmin se ruoka on jo kerran vaihettu. ja oon kyllä sanonu että ei oo hyvä jos koira ei syö sitä (ku joskus se saattaa syyä vasta illalla vaikka aamulla laitetaan ruoka, ja se syö varmaan vasta ku sillä on tosi kova nälkä ku sille ei oikein maistu. sen pitäis syödä 2 krt päivässä) mutta ei mun vanhemmat suostu vaihtamaan sitä ruokaa. musta kyllä ei oo kovin hyvä jos koira ei tykkää sen ruuasta, vai mitä mieltä te ootte?
Tarvitsen apua !
1
112
Vastaukset
- xeeeeee
Jotkut koirat on vain niin nirsoja ja ns. kyllästyvät kun pitkään syövät samaa nappulaa. Omalla koirallani on sama juttu, välillä vaihtelen ruokaa kun alkaa pahasti tökkimään. Lisäksi sekoitan nappuloitten joukkoon välillä raejuustoa, viiliä, piimää, rahkaa ja lisään kerran päivässä teelusikallisen rypsiöljyä.
Ja mitä tuohon pahanhajuiseen hengitykseen tulee, niin koirallasi saattaa olla hammaskiveä. Koirilta sitä poistetaan samalla tavalla kuin ihmisiltäkin. Olen huomannut tuttujen koirien kohdalla, että vanhemmiten hengitys saattaa alkaa haistakin..olisiko syy sitten tuo sama hammaskivi, jos sitä ei ole poistettu? Oletko muuten käyttänyt noita dentasticksejä? Niiden pitäisi puhdistaa hampaita. Tai syökö koirasi puruluita, nekin ovat hyväksi hampaille. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256