Kuninkaanne on palannut

Kokenut Kivääristi

Kuninkaanne on palannut! Voitte jälleen kysyä ihan mitä vaan, ja minä vastaan. XDdeedee

17

78

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kymysys1

Hei vaan, olen aloittelemassa Airsoftia ja aion ostaa sarjatuliaseen, jonka mukana tulee hi-cap lipas. Tuossa hi-cap lippaassahan on pohjassa se "kiekko", mitä pitää pyörittää. Aseen mukana tulevaan lippaaseen meni muistaakseni noin 400-500 kuulaa. Kuinka kauan sitä "kiekkoa" pitää pyörittää ja kuinka monta kuulaa se ampuu ennen kuin sitä taas pitää pyörittää?

• Kokenut Kivääristi

Hi-capit on paskoja. XD Heitä se roskiin ja osta Mid-cappeja.XDXDXD Mutta jos välttämättä haluut sitä helistellä, niin pyöritä niin kauan kunnes se rupee naksahtelemaan. deedee

• Kymysys2

1. En sanonut omistavani sitä vielä.
      2. Mitä vitun väliä sillä on, jos se helisee?
      3. Kuinka monta kuulaa sillä siis voi ampua? Kun on pyörittänyt sitä tarpeeksi.

• Kokenut Kivääristi

XDXDXD Mitä sitten, vaikka et omista sitä vielä?XD Et tuu koskaan omistamaankaan, kun oot vaan paska trolli. XDXDXD Ja jos sää olisit niin propelaaja, että sää uskaltaisit mennä 15 metriä lähemmäksi vihollista, niin se helinä paljastais sut! XDXDXD Mutta ei se tietenkään mitään siellä 60 metrin päässä haittaa. Pistä vaikka naskikaveries kanssa marakassiorkesteri pystyyn. HAHAHAHA XDXDXDXDXD Ja kai sunkin aivokapasiteetti riittää kokeilemaan, kuinka paljon yhellä rullauksella ampuu? XD

• Jaa'a
        Kokenut Kivääristi kirjoitti:

XDXDXD Mitä sitten, vaikka et omista sitä vielä?XD Et tuu koskaan omistamaankaan, kun oot vaan paska trolli. XDXDXD Ja jos sää olisit niin propelaaja, että sää uskaltaisit mennä 15 metriä lähemmäksi vihollista, niin se helinä paljastais sut! XDXDXD Mutta ei se tietenkään mitään siellä 60 metrin päässä haittaa. Pistä vaikka naskikaveries kanssa marakassiorkesteri pystyyn. HAHAHAHA XDXDXDXDXD Ja kai sunkin aivokapasiteetti riittää kokeilemaan, kuinka paljon yhellä rullauksella ampuu? XD

Sinun aivokapasiteettisi ei taas riitä tajuamaan sitä että miten hän voi kokeilla kuinka paljon yhdellä rullauksella voi ampua jos hän ei edes omista asetta ja hicappia?

• Näin minä sen teen.

Anteeksi vaan kaikille kun puutun keskusteluun. Ei ole iso homma sitä "kiekkoa" pyörittää samaan aikaan kun ampuu. Sillä tavalla voi ampua saman tien vaikka koko lippaan jos jakssaa vaan koko ajan sitä sormea liikuttaa. Makuasia, mutta kokemusta on että ainakin toimii.

• ....................

Hehe, hauskaa. Erittäin hauskaa ala-astellaiselta kakaralta. Luuletko olevasi jotenkin viisaampi kuin minä? 5 Laudaturin oppilaalla tuskin on pieni aivokapasiteetti. Sinä tässä se trolli olet.

• Kokenut Kivääristi

XDXDXDHÄÄÄÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ MIKS SITTEN KYSYIT?!?!?HAHAHAHAAHAHAHHXDXDXDXDXDXDXD

• .....

Miksikö? En tiedä?

Miksikö? En tiedä.

Älä lue tätä tekstiä!
      Miks sä alotit lukemaan etkö sä lukenut varoitusta?
      Luet vielä vai mitä? Arvasin, jatkat vielä lukemista? Lopeta nyt tai jäät koukkuun tähän tekstiin. Lopeta!!! Miks jatkat lukemista, tuhlaat vain aikaasi. Olet jo puoli välissä...Sä sit et vain osaa lopettaa ajoissa. Lopeta se lukeminen!! tämä on aivan turhaa!! Se loppuu pian... Ja sä vaan jatkat. Olet liian kiinnostunut lopettamaan. Lopeta, enää pari riviä jäljellä. No niin nyt se loppu. Ja mitä sinä siitä sait? ET MITÄÄN. Olisit vain kuunnellut varoitusta!! Mutta EI! Sinun piti alkaa lukee! noh etpähän ainakaan tuhlaa mun aikaa. Miksi sinä luit tämän? Kysy sitä itseltäsi.

• Kokenut Kivääristi

No DeeDee.

• Poleski

No DeeDee.

Hei kivääristi saanko liittyy mukaan :DDDddd dee dee dee ddeee

• airsoftkettu

Ja taas tää vanhan nimimerkin rullaus alkaa, huomaa että jolla kulla on äiti vetäny tukasta niin miten kostan sen maailmalle, käytän asian tuntevan softaajan nimimerkkiä joka on julistettu jo pois käytöstä. NOIN nyt olet kostanut julmalle maailmalle, joten takaisin kasvamaan.

• --------------------

http://www.youtube.com/watch?v=hfOH9jlDdDU

Miten näkisit, että miten tätä suoritusta voisi vielä parantaa ?

Tällä tosin tuli SM-titteli, mutta ainahan on esim. IPSC:n puolella vielä EM-kisat.

• jugi957

Moi! osaakko sanoo missä voi softata? p.s älkää kiroilko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Kokenut Kivääristi

Googlessa

• !elekreP

Googlessa

Perkele!

• assman1

kiss my ass!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2790
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2437
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2222
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      38
      2204
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1798
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1332
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1329
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      67
      1200
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1180
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      6
      1153
    Aihe