Minkälaisia

Kytönen..

Kokemuksia oletteko tyytyväisiä Haapaveden terveyskeskus
palveluihin esim.Lääkäriaikojen saantiin Kertokaa hyvät ja
epämukavat kokemukset

Itse olen aika pettynyt

7

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j.k...

Erittäin toimiva palvelu terveyspalvelu HELMELLÄ on. Täällä Haapavedellä saan puhelinsoiton perusteella lääkärille ajan samana päivänä. Joutuu käymään tuon pitkäaikaisen sairauden vuoksi aivan ylläenkin.
      Ikääkin on sen verran, että ateriapalvelun hankin myös Helmeltä. Minusta se on edullista hinnaltaan ja maittavat ovat ruuat sekä riittävän kokoiset annokset.

En ossaa kuin kehua Helmen palveluja täällä Haapaveen alueella, ne toimii. Samaa mieltä ovat nekin joitten kanssa olen keskustellut.

• Hyvin vakava tilanne

Tuo ei pidä paikkaansa.
        Lääkäreitä ei ole, eikä lääkäriaikoja voida antaa.

Hoitajat ovat ylityöllistettyja byrokratian takia, nyt viimeksi sähköisten reseptien tuottaman ylimääräisen työn takia.

Kun soitat ajanvaraukseen, sanotaan parhaimmillaan, että edellänne on 30
        puhelua...soitamme teille...ja he todella soittavat klo 17.30 ..

Voiko sellaista rakennusta enää sanoa terveyskeskukseksi, jossa ei ole lääkäreitä? Autioituu tuokin rakennus.

• 3krrtaa låhtö

olen saanut tarvitessa erittäen kiitettävän palvelun olen kuullut ja näillä sivuilla
      nähnyt aivan toista itsellä erittäin vakavia tapauksia palvelu ollut kiitettävää

• ei vastaa kysyntää

ei henkilökunnassa mitään vikaa ole
        systeemi vaan ei toimi :

kun soittaa maanantaina, sanotaan, että seuraavan viikon tiistaina voi yrittää saada lääkäriajan , mutta ei se ole varmaa

onhan tämä tilanne vakava, lääkäriin pitäisi päästä' silloin, kun vielä voidaan hoitaa
        ja ennaltaehkäistä

onneksi muualta löytyy. nykyäänhän saa itse valita, missä terveyskeskuksessa käy.

• miten on ?

Mitä tuolla tarkoitat, että saa käydä missä TK: ssa haluaa, minä olen ainakin ymmärtänyt, että Haapavetiset saavat käydä vain Siikalatvan TK. ssa. ?

• Irene vaan,

Minä olen hyvinpettynyt lääkäriaikojen saatavuuteen

• tosi on 5

terveyskeskuksessa ei toimi mikään muu kuin labra.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1159
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1073
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1069
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe