Kelaan voin tehdä työmarkkinatuesta hakemuksen vasta keskiviikkona, rahat normaalisti tulis perjantaina, onkohan Kelalla joku muutos maksupäivissä tiedossa, että tuliskin jo keskiviikon ilmotuksesta torstaina?
Ja jos ei ole, niin saiskohan sossusta rahaa - jos ensi maanantaina pika pikaa veis laput - kun kuitenkin tässä maaliskuussa vuokran jälkeen jäi alle sen 470 ja risat joka on toimeentuloon riittävä määrä yksinäisellä.... Että nyt kelpais se muutama kymppi!
MITEN OLIS!
PÄÄSIÄISVIIKOLLA
5
67
Vastaukset
- Petu...
Tee hakemus ja katso miten käy. Ei se ota jos ei annakaan. Päivärahojen hakeminen muuten helpompaa ja nopeampaa netin kautta.
http://www.toimeentulotuki.net- just. just.
Olet aivan oikeassa, että netin kautta, ja silleen tässä on toimittukin, että netin kautta ja aikataulu on ollut että kun keskiviikkona Kelan järjestelmä sallii laittaa sen hakemuksen (tiistaina ilmoittautumisjakson vika päivä) niin perjantaina on rahat tilillä. Mutta josko nyt sais jo torstaina.
Juu, on mulla sellainen 70 vaille nyt maaliskuussa - mutta joo, niin ne edellisten kuukausien tiliotteet. Joo, ei sieltä mitään tähän hätään sais. Eli täytyy sitte ens viikolla yrittää tulla parilla kympillä toimeen, ja toivoo ettei olis laskuja sitten tulossa ainakaan eräpäiviltään näille kahdelle viikolle!
- et saa mitään
Sossu ei maksa alle 50€ toimeentulotukea eli jos ei sen verran voi saada ei saa mitään.Ja muista katsoo aina edelliset kaksi kuukautta jos sieltä jäänyt yli 470 käteen niin ei toivoakana saada mitään.Voi vyöryttää 3kk ekassa anomuksessa ja toisessa kuukauden.
- 24-42
"""Sossu ei maksa alle 50€ toimeentulotukea eli jos ei sen verran voi saada ei saa mitään.Ja muista katsoo aina edelliset kaksi kuukautta jos sieltä jäänyt yli 470 käteen niin ei toivoakana saada mitään.Voi vyöryttää 3kk ekassa anomuksessa ja toisessa kuukauden. """
Höpö höpö.
Kerroppa se lakipykälä mihin tämä perustuu... - just, jut.
Ehhe, pitikin tarkistaa vielä uudelleen omista tiedoista se lähettämispäivä. No, ilmeisesti muistan väärin, että vasta työttömyysilmoituksen viimeistä päivää seuraavana voi lähettää hakemuksen, kun se nyt näyttikin olevan, että voi jo heti viimeisenä päivänä lähettää. Eli ehkä se raha ehtii torstaiksi - peukut ylhäällä sitte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117