ETSITÄÄN LASTENHOITAJAA

etsitäänhoitajaa

Etsin heinäkuusta eteenpäin hoitajaa 2,5 vuotiaalle pojalleni noin kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa. Työ olisi yö työtä. Tulisit illalla sovittuun aikaan ja lähtisit aamulla noin kello 9. Välillä työn joutuisi aloittamaan jo aikaisemmin kuin illalla. Poikani ei herää öisin, tai jos herää hän ottaa huikan maitoa ja nukahtaa taas ja herää aamulla 8-9 välillä. Etsin yli 16 vuotiasta, päihteetöntä, luotettavaa ja kokemusta omaavaa lastenhoitajaa. Tutustuminen aloitettaisiin touko-kesäkuussa, niin että tulisit ensin meille niin että minäkin olen paikalla ja vähittelen aloitettaisiin niin että olen tunnin tai pari poissa ja katsotaan miten poika jää kanssasi. Siltä ajalta kun olen poissa tunnin tai pari maksaisin myös ajasta riippuen. Lähetä sähköpostilla tietoja itsestäsi, jos on suosittelijoiden yhteystiedot ja palkkatoiveesi. Otan yhteyttä vaikka et olisikaan etsimäni hoitaja!

sähköposti: [email protected]

4

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysympähän vaan

Paikkakunta oli mikä ??

• etsitäänhoitajaa

Paikkakunta Vantaa. Helsingistä junalla 15min.

• kiia96

olisin kiinostunut missä päin vantaata?

• etsitäänhoitajaa

myyrmäessä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6644
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      65
      3830
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      126
      3116
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2312
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1843
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1567
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1431
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1359
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1051
    Aihe