Etsin heinäkuusta eteenpäin hoitajaa 2,5 vuotiaalle pojalleni noin kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa. Työ olisi yö työtä. Tulisit illalla sovittuun aikaan ja lähtisit aamulla noin kello 9. Välillä työn joutuisi aloittamaan jo aikaisemmin kuin illalla. Poikani ei herää öisin, tai jos herää hän ottaa huikan maitoa ja nukahtaa taas ja herää aamulla 8-9 välillä. Etsin yli 16 vuotiasta, päihteetöntä, luotettavaa ja kokemusta omaavaa lastenhoitajaa. Tutustuminen aloitettaisiin touko-kesäkuussa, niin että tulisit ensin meille niin että minäkin olen paikalla ja vähittelen aloitettaisiin niin että olen tunnin tai pari poissa ja katsotaan miten poika jää kanssasi. Siltä ajalta kun olen poissa tunnin tai pari maksaisin myös ajasta riippuen. Lähetä sähköpostilla tietoja itsestäsi, jos on suosittelijoiden yhteystiedot ja palkkatoiveesi. Otan yhteyttä vaikka et olisikaan etsimäni hoitaja!
sähköposti: [email protected]
ETSITÄÄN LASTENHOITAJAA
etsitäänhoitajaa
4
795
Vastaukset 4
- kysympähän vaan
Paikkakunta oli mikä ??
- etsitäänhoitajaa
Paikkakunta Vantaa. Helsingistä junalla 15min.
- kiia96
olisin kiinostunut missä päin vantaata?
- etsitäänhoitajaa
myyrmäessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561