Mielestäni Johanna Tukiainen on yksi Suomen ykkösnaisista. En vaan ymmärrä, että miksi siinä ympärilä pyörii kaikenmaailman homoseksuaaleja, joiden rehellisyyttä Johannan täytyy sitten epäillä. En nyt tässä väitä, että homoseksuaalisuudella ja varastamisella olisi mitään suhdetta, mutta on ilmeistä, että homoseksuaalit saattavat olla hieman enemmän kiinnostuneita meikeistä yms naistenb tavaroista kuin heteroseksuaaliset miehet. En nyt tietenkään tässä väitä, etteikö heteroseksuaaliset iehet saisis meikata, mutta pohdinpa vaan Johannan elämää.
Summa summarum: hän on tämänhetken kiistattomasti naisellisin nainen koko maailmassa. Ei pieni ylipaino rumenna, sillä se on nykyään aika kaunista. EHkäpä Johannan kauneus on kuitenkin sellainen juttu, jota vain itseään tuijottavat ja karkeat ihmiset eivät hänessä näe. Mielestäni Johanna kauneus on lähinnä sisäistä ja hänen ihansita silmistään näkee, että hänellä on hyvä sydän ja aina positiivinen asenne. Sellaiset asiat tekevät hänestä kiistattomasti kauneimman naisen maailmassa. Näen hänessä myös periksiantamattomuutta ja koska itse olen opiskellut esim rumpujensoiton varsin vanhana ja tullut erääksi maailman rytmisesti parhaimmaksi soiajaksi, on selvää että minä voin kyllä puhua periksiantamattomuudesta. Mielestäni Johannan kannattaisi ottaa jokin poliittinen agenda ja sellainen voisi olla ihailemani Marko SIhvosen periksiantamattomuus Suomen pohjavesivarantojen suojelussa, etteivät pohjavedes vain valuisi ulkomaisten käsiin.
Johanna Tukiainen ja ne miehet
9
400
Vastaukset
- jokuvaaan
Jahans, näyttää Mikellä olevan kevättä rinnassa!!
- Tyutygg
johanna ja mikke sopisivat toisilleen.
- Eternal Love
Johanna rakastaa Artoa. Tämä vaan nyt on näin. Ikuisesti.
- Uuuttukainen
mikke rakastaa johannaa..
- farmari???????
Onko se näin että ei ole muuta ketä rakastaisi ja miten lienee toisin päin?
- Johannes Kastaja
Kukaan hetero ei kasta itseään Tuksun simpukkaan, koska sen jälkeen saisi unohtaa kaikki muut naiset.
- hhhgfdd
Tässä normaali kuva tuhnusta ja sielukkaista silmistä, sekä herttaisesta olemuksesta.
http://3.bp.blogspot.com/-usMxmyMFzEI/UThx3bw2KpI/AAAAAAAAAGw/j-Hg2EeTwbg/s1600/72630_10151352778726821_850663950_n.jpg - Anonymous.
What the... Olevinaan Tuksu-fani ja sitten on latinankielinen nimimerkki. Täytyy olla feikkiprovo. :D
- tytteli5
Minä taas olen maailman rikkain, komein ja karismaattisin mies. Mikäli Tunkero olisi maailman viimeisin nainen, ryhtyisin runk-kariksi ja kävisin vieraissa naapurin lampolassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746