Meillä on 2 konetta käytössä per yhteys, ja itse käytän Outlook Expressiä. Kaverini haluaisi omalle koneelleen oletussähköpostiksi hotmail-osoitteensa, miten tämä onnistuisi?
Tarkoitan siis että kun netissä täytyy laittaa s-postia, niin avautuisi automaattisesti se hotmail, ei Outlook Express.
Kaverin käyttis on Win XP.
Hotmail oletuspostiksi?
4
504
Vastaukset
- hotmail
hotmailia voi käyttää myös expressin kautta. Heitä uusi tili wizardilla ja käytä hotmailin tiliä niin siitä. Jos haluut että ruutuun lävähtää hotmailn www-posti aina kun klikkaa jotain maili osoitetta netissä niin kerro jos kekesit...msn explorer voisi olla jonkilainen ratkaisu..ehkä..
- Useampia mahdollisuuksia
Hotmailia voi lukea Outlookilla perustamalla sinne Hotmail tilin.Oletusarvoksi laittaa sitten oman Hotmail tilin.
Toinen vaihtoehto on laittaa msn pääsivu kotisivuksi ja mennä siitä tunnuksilla sisään.
Sittenhän on nuo messengerit.
Toivottavasti tästä on jotain apua.- silmä
toista nyt vielä
- Ei erota
silmä kirjoitti:
toista nyt vielä
Puu ja silmä tai silmä ja puu voisi jättää typerät kommenttinsa kirjoittamatta.Tällä palstalla käy ihmisiä jotka saattavat tarvita pienimmänkin tiedon sirun.Kirjoittele ajankuluksesi vaikka omia pöytälaatikkonovellejasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701