tämäkin aika siihen suhteesi "ylläpitoon". Satutat vaan pahasti sitä, jonka kanssa nyt olet.
Älä varattuna täällä pyöri!
36
446
Vastaukset
- vai kuinka?
Täällä saa pyöriä niin vapaat kuin varatut. Eikö ihmisillä ole oikeus lukea ja kirjoitella viestejä jos ne tapahtuvat hyvän maun kriteerein?
- älä sä
ota roolia, jossa kannat huolta ja vastuuta anonyymien viestin kirjoittajien siviilisääty ja parisuhde asioista. Painu nukkuun palstalesbo,sul alkaa oleen jo aika paljon tota univelkaa :D :D :D
- 8+5
Oho, iskee kovilla.
Meidän suhde pysyy yllä ihan itsestään, sillä tämähän on vain kirjoittelua ja tunteiden purkamispaikka.
Korvaa perheen parista vietetyn ajan esim. psykiatrin vastaanotolla. Rahatkin säästyy. - Sulla taitaa olla
oma lehmä ojassa.
Vai onko ap joutunu jonkun varatun pyöritykseen täällä, ja nyt kettuuntuneena siksi laittaa tuommosta?
Miksi otat tosissaan täällä olevat liehittelyt, pidä maltti päässä, ja suhtaudu varauksella kaikkeen mitä netistä voi tulla vastaan. - Ei palstailu satu
Suhdetta pidetään yllä taas illalla peiton alla, joten don't worry! ;D
- Jopas pistää
miehellä vihaks.
- Tuki äijä turpas
Täällä saa olla kaikki siviilisäätyyn kattomati.
- Kiitos että muistit
Hyvää yötä.
- tää
Perheenisälle.
- "Ylläpito"
ei päätä sitä, ketkä täällä ajatuksiaan tuo julki, jos asiallisia viestejä laittaa.
- Ei pidä
tuomita ketään. Siihen tuskin kenelläkään on valtuuksia.
- Palstatyranni oikein
Jopa oli nipottaja-huh!
- ok,
ASIA SELVÄ,minäkin saan varattuna täällä pyöriä, olen rakastunut vieraaseen, helpottaa, kun saa täällä kirjoittaa, vaikka ei sitten tapahtuisikaan mitään, mutta mies, johon olen rakastunut, ole varuillasi saatan soittaa, olet itsekkin varattu, mutta kyllä kiinnostunut kuitenkin minusta, varo vaan,,,
- soita minulle
se että sanot taas "varo vaan" saa minut uskomaan et olet se ,jota nyt ikävä.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=GmH70ykr164 - ok,
soita minulle kirjoitti:
se että sanot taas "varo vaan" saa minut uskomaan et olet se ,jota nyt ikävä.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=GmH70ykr164varo vaan, mutta taitaa se uskallus kuitenkin puuttua, mikset se olisi sinä, joka soittaisi minulle, eikö se ole niin, että miehen olisi tässä tapauksessa tehtävä se aloite, odotellaan, katsellaan,,
- soita minulle
ok, kirjoitti:
varo vaan, mutta taitaa se uskallus kuitenkin puuttua, mikset se olisi sinä, joka soittaisi minulle, eikö se ole niin, että miehen olisi tässä tapauksessa tehtävä se aloite, odotellaan, katsellaan,,
parempi meille molemmille, ettei mennä halpaan. Kun vastaat oikein pystyn
tietämään että olet oikea henkilö. Ajattelin sinua eilen ja tänään tulisesti.
Kysymys:
Kännykkäsi tippui noin vuosi sitten. mihin? - ok,
soita minulle kirjoitti:
parempi meille molemmille, ettei mennä halpaan. Kun vastaat oikein pystyn
tietämään että olet oikea henkilö. Ajattelin sinua eilen ja tänään tulisesti.
Kysymys:
Kännykkäsi tippui noin vuosi sitten. mihin?nyt, en muista mihin silloin tiputtelin kännykkäni, se kuitenkin hajosi, ostin sen takia uuden halvemman, koska särjen niitä yhtenään, mutta tämä känny ollut kyllä siitä asti ehjänä, vaikka naarmuissa onkin, mutta kerro jotain muutakin, epäilen kuitenkin tuota känny juttua, sillä meillä olin paljon muutakin, joka olisi mieleen jäännyt, minulle ei nuo känny jutut jää mieleen, kun hajottelen niitä melkeinpä yhtenään.
- soita minulle
ok, kirjoitti:
nyt, en muista mihin silloin tiputtelin kännykkäni, se kuitenkin hajosi, ostin sen takia uuden halvemman, koska särjen niitä yhtenään, mutta tämä känny ollut kyllä siitä asti ehjänä, vaikka naarmuissa onkin, mutta kerro jotain muutakin, epäilen kuitenkin tuota känny juttua, sillä meillä olin paljon muutakin, joka olisi mieleen jäännyt, minulle ei nuo känny jutut jää mieleen, kun hajottelen niitä melkeinpä yhtenään.
kerro muuta mitä sinulle jäi mieleen.
- ok,
soita minulle kirjoitti:
kerro muuta mitä sinulle jäi mieleen.
muistatko asioista mitä juteltiin, meillä oli paljon juttu tuokioita, työt lainausmerkeissä kyllä tehtiin, mutta viihdyimme paljon toistemme seurassa ja tosiaan puhuimme kaikenlaisista asioista, en kuitenkaan uskalla tarkemmin kertoa.
- soita minulle
ok, kirjoitti:
muistatko asioista mitä juteltiin, meillä oli paljon juttu tuokioita, työt lainausmerkeissä kyllä tehtiin, mutta viihdyimme paljon toistemme seurassa ja tosiaan puhuimme kaikenlaisista asioista, en kuitenkaan uskalla tarkemmin kertoa.
no tota se juuri oli, mut mikä se nykytilanne on mielestäsi
- ok,
soita minulle kirjoitti:
no tota se juuri oli, mut mikä se nykytilanne on mielestäsi
epäilen kuitenkin suuresti, että hän olisi täällä, vielä tänään tähän aikaan,kun aurinkokin paistaa ulkona noin ihanasti, vaikka olenhan minä itsekkin poikkeuksena täällä tähän aikaan, vaikka pitäisi viedä koira ulos, mistäs väristä minä pidän, sinä tiedät, kyllä, jos olet hän, nyt tuli tunnistusjuttuja aika paljon,
- ihanaa elämää
ok, kirjoitti:
epäilen kuitenkin suuresti, että hän olisi täällä, vielä tänään tähän aikaan,kun aurinkokin paistaa ulkona noin ihanasti, vaikka olenhan minä itsekkin poikkeuksena täällä tähän aikaan, vaikka pitäisi viedä koira ulos, mistäs väristä minä pidän, sinä tiedät, kyllä, jos olet hän, nyt tuli tunnistusjuttuja aika paljon,
sinä "senkin tunnistusjuttu-nainen" :-D
milloin sinä koiran laitoit :-D
alan seurassasi kyllä ihan aina __ - väristä- __
kunhan olet se oikea
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=l5R8jS0RGcs - ok,
ihanaa elämää kirjoitti:
sinä "senkin tunnistusjuttu-nainen" :-D
milloin sinä koiran laitoit :-D
alan seurassasi kyllä ihan aina __ - väristä- __
kunhan olet se oikea
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=l5R8jS0RGcsjuu, et ole oikea ainahan minulla koira tai koiria ollut, mutta minu seurassani varmaan ion hyvä olla, tiedät sen, nauraa.
- ps.
ok, kirjoitti:
juu, et ole oikea ainahan minulla koira tai koiria ollut, mutta minu seurassani varmaan ion hyvä olla, tiedät sen, nauraa.
anteeksi kirjoitusvirheeni.
- on on
ps. kirjoitti:
anteeksi kirjoitusvirheeni.
varmasti myös mun seurassani kunhan saan kaivattuni sen lopulta uskomaan.
moni asia on mennyt kehnosti, mut me emme tavatessamme niistä puhu,
se nainen on niin .... miten kun ei sellaisia sanoja ole kielimaailmassammekaan!
Sulle kaikkea Hyvää Pääsiäistä ym. mukavaa! - ok,
on on kirjoitti:
varmasti myös mun seurassani kunhan saan kaivattuni sen lopulta uskomaan.
moni asia on mennyt kehnosti, mut me emme tavatessamme niistä puhu,
se nainen on niin .... miten kun ei sellaisia sanoja ole kielimaailmassammekaan!
Sulle kaikkea Hyvää Pääsiäistä ym. mukavaa!kiitos, älä toivota minulle hyvää pääsiäistä, hän kyllä tietää, miksei minulle saa toivottaa sitä, keskustelimme siittäkin, on sattunut niin paljon asioita, että minä pelkänä pääsiäistä, mutta ethän sinä sitä voi tietää, hän kyllä tietää.
- oukkeii,
ok, kirjoitti:
kiitos, älä toivota minulle hyvää pääsiäistä, hän kyllä tietää, miksei minulle saa toivottaa sitä, keskustelimme siittäkin, on sattunut niin paljon asioita, että minä pelkänä pääsiäistä, mutta ethän sinä sitä voi tietää, hän kyllä tietää.
onhan pääsiäinen mullekin jonkinlainen outo kulminaatiopiste, mutta
suurin seikka siinä on kevääntulo, talven jälkeen kaikki on taas muuttumassa
niin hyvässä kuin pahassa, rakkaudessa olen jäämässä ihastuksestani
ihanimman syksyn ja talven jälkeen, pelkäänpä että lopullisesti tai ainakin
näkisin häntä enää harvoin. minä olen mokannut sen ettemme ole töitten
ulkopuolella tekemisissä, sitä kadun syvästi, en ole hyvä puhelimessapuhuja
---hui huijakkaaa-- lörpöttelen yksinäni, mut hyvää haluan toivottaa aina!
- Vähän erilläänkin
Meidän suhde voi vallan mainiosti. Käytiin yhdessä ruokakaupassa, tehtiin ruokaa, käytiin kävelyllä, aamulla harrastettiin seksiä. Nyt ollaan eri huoneissa, hän pelaa koneella ja minä näplään puhelinta.
- onnea on
Kerrotaan sitten me muutkin tavalliset päivän perustoiminnot vaikka vähän ihmetyttää ketä kenenkään puhelimennäpläykset yms. muka kiinnostaisi. Me tapasimme eilen, käytiin kotonani harrastamassa seksiä ja keskustelimme, teimme tulevaisuudensuunnitelmia, tehtiin ruokaa, sitten hän meni illaksi vaimonsa luo. Tänään soitti pikaisesti että on ikävä ja että rakastaa, salaa tietysti ja on tekstailtu. Maanantaina taas nähdään ja seksiä luvassa. Ei joka hetki olisikaan mukavaa olla yhdessä. Tietysti täällä saavat olla niin varatut kuin ei-varatutkin. Mikä lie aloittajan ajatuksena?
- Ei se sitä ole
Sellaiset joilla ei ole kokemusta pitkästä seurustelusta luulee, että kun aletaan seurustelemaan, ollaan sen jälkeen kuin siiamilaiset kaksoset.kokoajan kiinni toisissaan.Utopistinen käsitys.
- kolmekymppinen++
Entäs jos vaan yksinkertaisesti rakastaa kahta ihmistä? Tai jos se nykyinen parisuhde on tyhjä sisältä ja ero on tulossa joka tapauksessa. Tai sitten vaan on niin mäntti että pettää puolisoa vaikka "kaikki on hyvin". Tai jos vaikka puoliso on pitkän suhteen jälkeen välinpitämätön ja kohtelee kuin kodinkonetta eikä suostu lähtemään pariterapiaan eikä tekemään mitään muutakaan parisuhteen hyväksi mutta ero ei aivan just ole mahdollinen (vaikka pienet lapset tai runsaasti yhteisiä vastuita, kuten yritys tai lainat yms.). Tai jos vaan alunperinkin on menty joko järkisyistä tai liian helposti yhteen, perustettu perhe sen kummemmin harkitsematta, esim. esim. Kun on elämänkokemusta niin kaikkiin tämmöisiin on törmännyt tuttavapiirissä.
Ja jossakin vaiheessa tulee kriisejä, ja sitä aletaan kelaamaan asioita, mikä se onkaan elämässä tärkeää... ja sitten muistuu mieleen se joku, joka tuntui niin rakkaalta silloin, tai löytyy uusi ihana ihminen elämään, sellainen jonka kanssa kaikki tuntuu synkkaavan...usealla sitä "selkärankaa" löytyy eikä halua pettää mutta pettää itseään jos ei tunnusta itselleen tunteitaan.
Parempi purkaa sitä tunnetta täällä kun vaikka särkeä lapsilta koti jonkun ihastuksen/rakastumisen takia. Ja jos se taas on "tarkoitettu" niin kyllä ne erot ja muut toteutuu jos tarpeeksi tosissan on.Täällä ei oikeasti voi tunnistaa ketään, ja nämä jutut täällä pitää jättää omaan arvoonsa, osa keksittyjä, osa vääristeltyjä, osa vaan tunteiden purkamista aidoimmillaan. - stressfullife
Hyvinpä tunnet minut jo!
- Lapsenlikka
Baarissako pitäisi pyöriä?
- Läheskään
kaikki ei ole täällä ikävöimässä.
- oma rakas on japysyy
Ikävä voi olla niin monella tapaa. Minun parisuhde on ihan kunnossa, mutta joskus vain jää kaipaamaan ihmistä jonka kanssa on helppo puhua, vaikka se olisi sitten välillä ihan soopaakin. En minä täällä seksin puutteessa pyöri.
- 9+0
Ikävöidä voi monella tasolla.
Voi olla ihan hyvä suhde, jossa on tunnetta, välittämistä ja seksiä riittävästi. Siltikin voi tuntea ikävää ihmiseen, ja jos varattuna ei halua yrittää yhteyksiä muuta kautta, tänne voi anonyymina lähettää ajatuksiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760