Liftarityttö

Ukkeli

Ajelin kesäyönä autollani Kangasniemeltä kohti Hankasalmea. Olin ollut Syvälahden lavalla tanssimassa ja päätin kotimatkalla koukata huvikseni Hankasalmen kautta. Äskettäin olin pysähtynyt järven rantaan, jossa näin mielenkiintoisen näytelmän (ks. aikaisempi tarina 'Rannalla myös'). Sitä katsoessani jouduin purkamaan paineita kerran omin käsin ja nyt autolla ajaessani minua alkoi jälleen himottaa. Housujeni etumus pullotti aika voimakkaasti.

Kurvasin Hankasalmelta ysitielle ja lähdin ajamaan kohti Jyväskylää. Mielessäni pyöri kaikenlaisia painokelvottomia perverssejä ajatuksia. Äkkiä näin tien varressa tytön peukalo pystyssä. Päätin pysähtyä ja tarjota kyytiä.

Pysähdyin tytön kohdalle ja ruuvailin pelkääjän puoleisen ikkunan auki. Tyttö sanoi olevansa matkalla Tampereelle. Kerroin, että olen menossa Jyväskylään ja voisin heittää hänet sinne. Sieltä saisi varmaan jatkokyydin Tampereelle. Tyttö nyökkäsi ja aukaisi oven. Tytöllä oli yllään punainen vartalonmyötäinen toppi ja musta lyhyehkö hame. Jaloissaan hänellä oli jonkinlaiset urheilutossut.

En voinut olla vilkaisematta tytön kauniita sääriä, kun hän istahti viereeni. Jalkovälissäni tuntui entistä kovempi paine. Tyttö oli hoikka ja aika lihaksikas, selvästi harrastanut enemmän liikuntaa ja punttisalilla käyntiä kuin minä itse. Hänen pohjelihaksensa näyttivät muodokkailta ja hänen reitensä vaikuttivat hyvin vahvoilta. Toppi pullotti mukavasti rintojen kohdalla. Hänellä ei ilmeisesti ollut rintaliivejä, koska nännit tekivät selvät kohoumat paitaan.

Kasvoiltaan tyttö muistutti jotakin suomalaista mallia, jota olin aikoinaan murrosikäisenä ihaillut erään postimyyntikuvaston sivuilta. Hänellä oli pitkät tummahkot hiukset ja siniset silmät. Minusta tuntui, että vieressäni istui kaunein nainen, jonka olin koskaan tavannut. Tunsin kuinka pöksyissäni sykki.

Hirveällä henkisellä taistelulla sain hillittyä himoni ja ohjastin autoni takaisin tielle. Mielessä myllersi ja pöksyissä ahdisti. En osannut sanoa mitään. Vilkuilin välillä vieressäni istuvaa kaunotarta ja minua ahdisti entistä enemmän. Ääh, näin sitä menee kovakin supliikkimies lukkoon, kun vastassa on unelmien nainen.

Tyttö näytti vilkaisevan jonnekin jalkovälini tienoille. Katsoin vain tietä ja tunsin kuinka kasvojani alkoi kuumottaa. Huomasin kuinka tyttö alkoi hymyillä leveästi. Vilkaisin taustapeiliin ja näin kasvojeni hehkuvan tulipunaisina. Ei helvetti, kylläpä on ahdistava tilanne, ajattelin mielessäni.

Laitoin radion päälle. Tero Vaara siellä lauloi:
"Nyt pitäis toimii, tää on se hetki
nyt pitäis käydä kii
nyt pitäis iskee, tää on se hetki
kun teen aloitteen
mä kysyn - meille vai teille
miltäs kuulostaa"

Aargh, teki mieli pysäyttää auto ja hypätä lähimpään lätäkköön.

Tyttö pelasti tilanteen alkamalla puhua. Hän mainitsi, että hyvä biisi tuo Mamban "Meille vai teille". Joo, ihan kiva, totesin ja jatkoin, että tykkäsin kyllä enemmän Mamban aikaisemmasta tuotannosta.

Tyttö sanoi, että hänen mielestään olisi hyvä, jos ihmiset olisivat rohkeampia iskuyrityksissään ja sanoisivat suoraan mitä haluavat. "Meille vai teille" on toki kliseinen lausahdus, mutta ainakin sillä saa nopeasti toisen tajuamaan että kysyjä on sillä mielellä liikkeellä. Juu, totesin. Hyvähän se on selvittää heti, että haluaako vain nopeasti sänkyyn vai tutustua kenties paremmin. Tyttö sanoi sen jälkeen suoraan, että hän ainakin haluaisi nyt heti naida kanssani.

Huh... jopas oli suorapuheinen nuori nainen. Minun piti oikein nielaista. Mutta enpä voinut kieltää, etteikö itsellänikin olisi ollut haluja. Sanoin vain, että kyllähän se minulle sopii.

Tyttö kurotteli housujeni etumusta ja sanoi: "Täällä on kyllä niin paljon painetta, että parasta purkaa pahimmat nyt heti". Hän avasi farkkujeni vetoketjun ja kaiveli jöpöttävän vehkeeni esiin. Yritin katsella sopivaa pysähtymispaikkaa, sillä epäilin, että kohta tulee vaikeuksia pysyä tiellä. Tyttö sanoi, että jatka vaan ajamista ihan rauhassa. Tuijottelin edessä vilistävää tietä ja tunsin samalla kuinka terskani pääsi lämpimään suuhun. Minulta pääsi tahattomasti voimakas huokaisu.

Tuntui uskomattoman hyvältä, kun tyttö lipoi kielellään terskan tyvestä ja imaisi välillä siittimen lähes kokonaan suuhunsa. Huulet puristivat mukavasti kalua. Tyttö oli taitava käsittelemään kulliani ja hyvin nopeasti se alkoi nytkähdellä ja roiskautti lastin tytön suuhun. Tyttö imi loppuun saakka ja nielaisi viimeisenkin pisaran. Aah, olo oli valtavan helpottunut ja tyydytetty. Eipä ole ennen autolla ajaessa tuntunut näin hyvältä.

Tyttö laittoi vetoketjuni kiinni ja kertoi, että lähistöllä olisi mukava levähdyspaikka, jossa voisimme pysähtyä. Hetken kuluttua sellainen tulikin vastaan ja kurvasin tieltä sivuun. Levähdyspaikka oli lähellä pientä järveä, jonka rantaan meni kapea polku. Lähdimme kävelemään polkua pitkin ja saavuimme pienelle kodalle. Tyttö avasi kodan oven ja työnsi minut sisälle.

Kodassa oli hämärää, mutta riittävän valoisaa, jotta pystyin ihailemaan edessäni seisovaa kaunotarta. Halasin tuota upeaa naista ja suutelin hänen kauniita kasvojaan. Hän suuteli minua suulle ja työnsi kielensä suuhuni. Nam, kiihottava tapa suudella, ajattelin ja tein samalla tavalla. Tunnustelimme toistemme kieliä ja riisuimme samalla toistemme paitoja.

Minulla oli jo taas tanakka erektio päällä, kun tyttö aukaisi pöksyni ja vapautti elimeni. Se ponnahti pöksyistä kuin jousi. Tyttö laski hameensa lattialle ja riisui myös pikkuhousunsa. Hänen vartalonsa oli täydellinen. En voisi kuvitella mitään kauniimpaa. Halusin tuota naista valtavasti ja kellistin hänet kodan seinän vieressä olevalle laverille. Suutelin hänen kaulaansa ja niskaansa ja käteni vaeltelivat ympäri hänen upeaa vartaloaan kosketellen joka paikkaa.

Olin aivan valtavan kiihkon vallassa ja suutelin häntä joka puolelta. Puristin hänen upeita rintojaan ja imin nännejä vuorotellen. Tyttö huokaili selvästi nauttien. Nuolin hänen ihoaan ja hivuttauduin vähitellen alemmaksi. Pian kieleni kohtasi hänen siististi rajatun häpykarvoituksensa. Etenin kohti klitorista ja imaisin sen suuhuni. Tyttö huokaisi voimakkaasti.

Tunnustelin hänen pehmeää pimppiään vasemman käden sormillani ja luiskautin etusormen hänen sisälleen. Aah, miten ihanan kostea hänen rakonsa olikaan! Työnsin myös keskisoremen sisälle ja pian sinne luiskahti nimetönkin. Suutelin samalla klitorista ja nuolin hänen vakoaan pitkin vedoin. Otin sormet pois hänen sisältään ja upotin kieleni hänen emättimeensä. Maistelin oikein antaumuksella ja minusta tuntui, että halkean kohta kiimasta. Maku oli todella kiihottava. Kalussani tuntui jo lievää kipua rajusta erektiosta.

Lipaisin jälleen klitorista ja hivuttauduin kohti naisen upeita rintoja. Imeskelin nännejä ja suutelin kaulaa. Palasin jalkoväliin ja nuolin kiimoissani. Nainen huokaili ja ynähteli hiljaa. Nuolin ja lutkutin raivoisasti. Välillä minulla oli nenäkin jossakin syvällä häpyhuulten välissä ja kasvoni olivat aivan märät.

Liftarityttöni sanoi välilä, että tahtoo saada munaa sisälleen. Hän pyysi minua asettumaan selälleni. Tein hänen tahtonsa mukaan ja hän istahti päälleni ohjaten siittimeni sisälleen. Tunne oli sanoin kuvaamattoman ihana, kun pääsin ensimmäisen kerran tuon unelmanaisen sisälle. Pimppi tuntui todella liukkaalta, mutta myös tiukalta ja kaluni oli koko ajan ihanassa puristuksessa. Onneksi olin lauennut naisen suuhun aikaisemmin, sillä muuten en olisi kestänyt kauaa tätä taivaallisen upealta tuntuvaa puristusta.

Nainen ratsasti pitkin kaluni vartta ylös ja alas nopeaa tahtia. Tuntui kuin hänen pimppinsä olisi lypsänyt siitintäni. Hän hallitsi hyvin rakastelulihaksensa. Käteni hakeutuivat naisen rinnoille ja otin niistä kunnon puristusotteen. Nännit näyttivät paisuvan entisestään. Tytön käsi hakeutui kivikovalle klitorikselle ja alkoi hyväillä sitä.

Näky kiihotti minua ja halusin osallistua enemmän hommaan. Aloin nostella lantiotani irti laverista aina kun tyttö tuli kaluni vartta alaspäin. Tyttö voihki voimakkaasti ja minun hengitykseni alkoi käydä äänekkäämmäksi puskiessani itseäni jatkuvasti voimakkaammin ylös.

Tyttö pomppi päälläni kuin kenguru ja minä olin pian aivan laukeamisen partaalla. Äkkiä tytön pimppi alkoi supistella rajusti ja hän päästi kunnon huudon. Kaluni ei kestänyt enää hetkeäkään vaan laukesin todella rajusti ja lennätin lastini tuon upean naisen sisälle. Alapäätäni kihelmöi ja kaluni nytkähteli pitkän aikaa naisen sisällä.

Nainen irrottautui siittimestäni ja laskeutui hitaasti päälleni. Suutelin häntä hellästi. Makoilimme siinä sylikkäin varmaan puoli tuntia, ennenkuin puimme vaatteet päällemme ja menimme takaisin autolle.

Jatkoimme matkaamme kohti Jyväskylää. Perillä tyttö ehdotti, että hän tulisi luokseni loppuyöksi, kun tähän aikaan yöstä ei ole juuri liikennettä, eikä siis jatkokyytiäkään luultavasti järjestyisi ihan helposti. Eipä minulla ollut mitään sitä vastaan.

Nukuimme yön sängylläni vierekkäin. Aamulla herätessäni tuo ihana nainen oli käpertyneenä kainalooni. Hän näytti todella suloiselta. En tiedä oliko kyse vain aamujöpötyksestä, mutta kaluni tuntui olevan räjähdyspisteessä. Silittelin hänen hiuksiaan ja suutelin hellästi poskea. Päätin mennä suihkuun ja antaa tytön nukkua.

Suihkussa ollessani suihkuverho avattiin yllättäen ja tyttö asteli hymyillen viereeni suihkun alle. Olin juuri pesemässä vehkeitäni ja minulla seisoi kohtalaisesti. Tyttö kumartui ja otti siittimeni pään suuhunsa. Mmm, tuntui ihanalta. Annoin tytön imutella hetken ja nostin hänet sitten ylös. Menin itse kyykkyyn hänen eteensä ja nuolaisin hänen pimppiään. Otin käsisuihkun käteeni ja suihkuttelin sillä klitorista. Tyttö sulki silmänsä ja näytti nauttivan.

Hetken aikaa suihkuteltuani laitoin käsisuihkun telineeseen ja halasin tyttöä. Siittimeni luiskahti tytön jalkojen väliin. Olin jälleen valtavan himon kourissa. Tyttö meni seinää vasten ja risti kätensä niskani taakse. Hän nosti jalkansa vyötärölleni ja puristi jalkateränsä yhteen selkäni taakse. Hän roikkui minussa tukevasti ja seinä antoi mukavasti lisätukea. Ohjailin sittimeni kädelläni hänen sisälleen ja aloin liikutella lantiotani edes taas.

Tuntui ihanalta kannatella tuota ihanaa naista ja yhtyä häneen samalla. Lisäsin tahtia ja minusta tuntui, että laukean kohta. Aioin pitää pienen tauon, mutta tyttö sanoi, että jatka vain, anna tulla. Minä siis jatkoin ja pian alapäässäni tuntui tuttu orgasmin alkuväreily. Elimeni sylkäisi nytkähtäen siemennesteet liikkeelle. Tuntui ihanalta, kun nainen puristeli lihaksillaan viimeisetkin pisarat ulos vehkeestäni.

Lauettuani tyttö laski jalkansa lattialle ja suuteli minua. Hän käänsi selkänsä minuun päin ja painautui vasten vartaloani. Hän ohjasi käteni jalkojensa väliin. Lämmin vesi virtasi koko ajan päällemme suihkusta, kun pidin naista vasemmalla kädelläni tukevassa otteessa ja pyörittelin oikean käden sormia hänen klitoriksensa päällä. Oma kaluni paisui jälleen suuremmaksi hänen pakaroidensa välissä.

Suutelin hänen niskaansa ja hyväilin välillä vasemmalla kädelläni hänen rintojaan. Oikea käteni teki jatkuvasti töitä hänen jalkovälissään. Liikuttelin samalla hitaasti siitintäni hänen pakaroidensa välissä. Jossakin vaiheessa tyttö kumartui hieman eteenpäin, jolloin siittimeni luiskahti hänen sisälleen. Tuntui taas mielettömän ihanalta, kun lämmin ja kostea pimppi puristi jälleen kivikovaa kaluani.

Liikehdin hitain työnnöin ja pyörittelin sormiani hänen kliroriksellaan. Suutelin hänen ihanaa niskaansa ja lisäsin työntöjen tahtia. Nainen puristeli kaluani lihaksillaan ja minä jatkoin yhdyntäliikkeitä yhä kiihtyvällä nopeudella.

Naisen orgasmi tuli yllättävän nopeasti ja rajusti. Pillu lypsi kaluani valtavalla voimalla ja minä en voinut muuta kuin laueta. Siittimeni roiskautti nesteet liikkeelle ja silmissäni hämärtyi. Korvissani suhisi ja minun oli pakko nojata seinään. Alapäässäni tuntui ihmeellinen kihelmöinti ja jalkalihakset kramppasivat rajusti. Spermaa roiskui pitkin tytön pakaroita useita kertoja ennen kuin elimistöni päätti rauhoittua. Hengitykseni oli pitkään todella nopeaa ja tuntui, että taju meinaa lähteä.

Halasin tyttöä ja laitoin silmäni kiinni. Kesti pitkään ennen kuin hengitykseni tasaantui. Pesimme toisemme perusteellisesti ja menimme valmistamaan aamupalaa.

Tyttö jäi luokseni koko seuraavaksi viikoksi ja rakastelimme useita kertoja joka päivä. Tytön kesäloman loputtua hän palasi Tampereelle ja jatkoi siellä töitään aerobik-ohjaajana. Näemme aina silloin tällöin vieläkin seksin merkeissä.

6

13722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vehoneyra

      Aivan loistava tuo tarinasi! Jos sulla on lisää, niin voisitkos pistää mailiini [email protected] ? Loistava kirjoittaja!

      • NightChild

        JATKOO VAAN LISÄÄ JOS ON::: SUSTA ON AINESTA


      • Jess!
        NightChild kirjoitti:

        JATKOO VAAN LISÄÄ JOS ON::: SUSTA ON AINESTA

        Kirjoita ihmeessä lisää!!


    • Jaana

      Oletko sinä se sama Ukkeli, joka kirjoitteli joskus Elleissä?

      • Ukkeli

        Olen minä sinnekin kirjoitellut.


    • kateellinen

      tää oli kyllä ihan mahtava teksti kerroit asian hyvin hienosti... eipä tässä muuta voi kuin onnitella:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe