Pelejä CF62:een?

Niki

Tietääkö kukaan, saako tuohon Siemens CF62:teen pelejä / ohjelmia mistään? Ainakaan Siemensin sivuilla ei ollut mitään.

Kummastelen vaan, että mitä järkeä on varustaa puhelin Java-ominaisuudella, jos sillä ei käytännössä ole mitään merkitystä...

6

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usko

sitä ihmettelen myös? apua kaivataan!!

• Niki

on, että Siemens itse puhelimen ohjekirjassa vielä mainostaa, että ohjelmia ja pelejä saa siitä ja siitä osoitteesta. Todellisuudessa laitteeseen ei löydy yhtään ohjelmaa tai peliä, kokonaista tai demoa.

Sama juttu noiden soittoäänien kanssa (juttua ylemmässä ketjussa). Siemens kyllä myy CF62:teen soittoääniä, mutta eivätpä näytä siinä kuitenkaan toimivan... En olisi muuten pettynyt, mutta kyllä itse valmistajan pitäisi myydä laitteisiinsa sopivaa tavaraa...

• cf62
        Niki kirjoitti:

on, että Siemens itse puhelimen ohjekirjassa vielä mainostaa, että ohjelmia ja pelejä saa siitä ja siitä osoitteesta. Todellisuudessa laitteeseen ei löydy yhtään ohjelmaa tai peliä, kokonaista tai demoa.

Sama juttu noiden soittoäänien kanssa (juttua ylemmässä ketjussa). Siemens kyllä myy CF62:teen soittoääniä, mutta eivätpä näytä siinä kuitenkaan toimivan... En olisi muuten pettynyt, mutta kyllä itse valmistajan pitäisi myydä laitteisiinsa sopivaa tavaraa...

kyllä saa soittoääniä vaikka kuinka ja hiton hyvin toimii....pitää vaan osata ottaa ne oikein!!

• Niki
        cf62 kirjoitti:

kyllä saa soittoääniä vaikka kuinka ja hiton hyvin toimii....pitää vaan osata ottaa ne oikein!!

ystävällisesti kertoa, mikä on oikea tapa?

Olen tehnyt juuri niin kuin Siemensin ohjeet sanovat, joten mitä tarkoitat sillä, että osaan ottaa ne oikein?

Muista palveluista kyllä olen saanut ihan toimivia soittoääniä yms. mutten Siemensin omasta palvelusta :/

• cf62

Tälle puhelinmallille ei ole omia asetuksiakaan WAP:ia varten vaan M55 toimii samoin kuin tää...pelejä ja muuta löytyy esim. täältä

http://melodiset.ringtone-logo-game.com/jeu.php

• mikko

Suomessa toimivat palveluntarjoajat tuskin tulevat edes tarjoamaan pelejä cf62:lle, koska sen näytön koko on poikkeuksellinen verrattuna muihin malleihin. Isot pelitalot kun eivät tee laadukkaita pelejä sille niin tarjonta on tod. vähäistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      361
      6550
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3866
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      22
      1415
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      13
      1166
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1071
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      169
      960
    7. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      920
    8. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      17
      899
    9. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      886
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      847
    Aihe