onko euroopan junissa yleensä wifi yhteys käytettävissä.
kysymys teille jotka reilaavat?
7
293
Vastaukset
- TheSK
Ei kannata sen varaan pelata että olisi, koska railikortilla yrität matkustaa mahdollisimman paskoilla junilla (joissa harvemmin yleellisyyksiä on) välttyäksesi lisämaksuilta ja muutenkin jos WiFi löytyy niin se on yleensä tavalla tai toisella maksullinen tai jonkun jäsenyyden vaativa.
- matkailija3
harmi ettei ole mitään sivustoa mistä näkisi missä on yhteydet ja missä ei jos kerran osassa on ja osassa ei!
no tiedätkö kuinka paljon yleensä maksaa yhteys jos on maksullinen?
- Allways not
Yleensä ei ja jos on niin mitään takeita toimivuudesta tai kaistan riittävyydestä ei ole.
- matkailija3
kiitos tiedoista,luulin että siellä olisi ollut yhteydet jo melkein kaikissa junissa nyt vältyn suuremmilta yllätyksiltä!
- !!!!
siellä on juna teknologia edellä ollut,mutta ei sitten matkustajien mukavuudet kehittynyt samaa tahtia.mistä mahtaa johtua?!
- Trävelllleri
!!!! kirjoitti:
siellä on juna teknologia edellä ollut,mutta ei sitten matkustajien mukavuudet kehittynyt samaa tahtia.mistä mahtaa johtua?!
Ei ole... Ei kannata lähteä reissuun jos ei voi olla netistä erossa. Reissaamisen vapaus ja fiilis piilee siinä että saa jättää kaiken Suomeen liittyvän taakseen.
- reilaajachick
Junista harvemmin Wifi tosiaan löytyy, mutta usein hostelleissa tai kahviloissa on, joten et tarvittaessa tipahda puille paljaille.
Vinkki: itse olin reilaamassa ja suomessa melko hienohelmanen, vähän nykyajan kännykkäriippuvainen ja parasta oli kun kattoi vaan missä asuis sen yön tai postas facebookkiin vaan nopeesti kuvan menosta tms. Ei kannata lähteä toiselle puolelle Eurooppaa ollakseen netissä kokoajan. Nauti! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233133Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3763Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68750Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3700Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35607Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591- 41540
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20539Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3529- 40521