Hei olen 17-vuotias poika ja minua haittaa vähäinen pituuteni. Olen vain 169cm pitkä ja olen kasvanut viimeisen vuoden aikana vain muutaman sentin. Haluaisinkin tietää miten voisin vielä vaikuttaa pituuteeni ja jos voisin kasvaa vielä useita senttejä ennen kuin kasvu pysähtyisi kokonaan. Odotan vastauksianne.
Kuinka lisää pituutta?
paa4
7
93
Vastaukset
- Piilokorot
on keksitty
- xxxxxxxdddddd
Lopeta tupakan poltto
- pitkä typy
Ootpa kyllä yllättävän lyhyt... Mut ei se sinänsä haittaa seurustelua ainakaan, vaikka itse oonki 176 cm pitkä tyttö :D
- onneks on korkkarit
no pitääkö kaikkien olla jotaki hujoppeja? itekki ku oon vaa 165cm enkä tästä enää kasva nii ei minuu ainakaa haittaa vaikka mies oiski vaa vaikka just ja just 170cm:D
- paa4
Ikävä kyllä oot oikeessa :p
- huoh..
Jos asiat olis noin yksinkertasia niin maailmassa ei ulkonäköongelmia oliskaan..
Et sä pituuttas pysty mihinkään muuttamaan. 169 on ihan kohtuullinen pituus. - pokeeeee
älä polta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954