MIKSI aloittelijan ei kannata valita priestiä? Haluaisun tietää, ja mikä classi kannattaa ottaa jos haluaa pandaren casterin?
Miksi ei priesti?
4
196
Vastaukset
- piisti
Miksei kannattaisi valita priestiä. Minun ensimmäinen hahmo eli main hahmo (edelleen) priest. Ei kait sillä ole väliä minkä classin tekee, kun opit kumminkin sillä pelaamaan. Pääasia on, että itse tykkää :)
- sdfsefwef
ei priesti mun mielestä ole huono alkuun mutta se ei tee alussa ainakaan paljon damagea shadow specilläkään ja noobit ei aina osaa olla heti healereita
Priest... Class muiden joukossa. Ei se sen kummempi ole. Pelaat tai olet pelaamatta sitä :)
- zetap
Priesti on roguen kanssa ärsyttävimpiä hahmoja kehittää. Mutta minusta priesti pelaan shadowilla ja discillä on todella helppo oppia ja pelata. Helpoin casteri levuttaa on ehdottomasti warlock.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777