viina

viinapiru1

mikä viinassa viehättää ja koukuttaa

4

97

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäonnistunut koe

Se antaa hetken lievitystä ja unohdusta tähän syrjäyneeseen elämään. Eikä kohmeloakaan enää näillä kymmenillä tule.Ja lyhehee tämä yksinäisen helvetti. Sitten siellä toisella puolellakaan ei armoa riittäne.

• paska huume

En tosiaankaan tajua. Pidän liuottimiin kuuluvia aineita vaarallisimpina huumausaineina. Alkoholihan kuuluu liuottimiin. Tuhoaa aivosoluja pysyvästi, kuten nyrkkeilykin, mut nyrkkeilyski enemmän järkee, ku ryyppäämises. Vitun mahtavaa varmaan herätä putkasta. "Hei, miks mä jouduin tänne?! Mitä oon tehny?!?!". Sit poliisi toteaa, et juu oot puukottanu kahta, et kahesta tapon yrityksestä epäillään ja toinen on kriittises tilas, et voi viel muuttua tapoksi. Oisko mahtava herätys, oisko? En tunne juuri yhtään ihmistä, joka ei vetäis ainaki joskus juodessaan raivareita. Toiset useemmin toiset harvemmin. Ite vedin melkei joka kerta ja se saiki mut lopettaa lopulta juomisen, ku pelkäsin et tapan joko jonkun tai sit itteni humalas. Mul o sen verran munaa, et kykenen kumpaankin selvinpäin tän loppu elämän, jos tarve vaatii. Oon kokeillu koviakin huumausaineita, en kuitenkaan suoneen, mutta täytyy sanoa, et aika lällyä kamaa jos se aineen kovuus mitataan sen perusteel, et miten sekasi menee. Emmä ite oo ees koskaa tykänny semmosest olost, että o vitu sekasi ja ei muista ees mitää aamul ja sitte useen päivän tärinät päälle. Esim piristä, ei tullu mitää tollasia paitsi paniikkia sit muutaman päivän valvomisen jälkeen. Ajatukset kuiteski oli käytön ajan selkeitä ja toimintakyky oli omaa laatuaan, kun vertaa viunaan. Ja eipä tehny pireissä mieli piestä ketään ja oli muutenki hyvä olo. Kaikki ihmiset tuntu mukavilta, mutta viinan kaa läträtes o aina iha eri ääni kellos. Ottakaa ihmiset asioista selvää ennenku rupeette lässyttää tyyliin "ei alkoholi ole huume, se on päihde". Vittu mikä ero, saanko kysyä? Vaarallisin o vaan laillistettu suomes ja sitten tääl päissään foorumeille kirjotetaa kannabisvapautusaiheisiinki jotai turhaa paskaa. "röyh, juokaa viinaa, se o vitun hyvää, EI HUUMEITA SUOMEEN, VITTU KAIKKI NARKIT SAUNAN TAA!". Ja sitte illal grillijonoon ottaa turpiin. Huoh.

En oo muuten ees minkään aineen vaikutuksen alaisena, mutta oon suhteellisen räväkkä välillä teksteissäni. Oon ollu juomatta pari vuotta ja viimeisestä laittoman aineenki kokeilusta on 3 vuotta aikaa.

Elämä on paskinta huumetta ja kelpaa semmosena paskanaanki iha hyvi...

• gghhtrretytyy

Samaa mieltä olen viinasta, se on pahin ja tuhoavin huume.

• HaupitsiHarri.

Vastikään oli gallup viinan ongelma-asteesta kuluttajalle. Uskomatonta.. Kaksi viidestä Suomalaismiehestä kärsii jonkinasteisesta alkoholiongelmasta!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7020
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      93
      5165
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      112
      3416
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3322
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      34
      2468
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1796
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1441
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1392
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1296
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1064
    Aihe