Moro..
n. 5v vanha elektrolux astianpesukone on alkanut temppuilemaan, Kun käynnistää ohjelman tyhjennyspumppu jää pyörimään noin 5min ja sen jälkeen kone piippaa kaksi kertaa, (ohjekirjan mukaan tyhjennys tukossa),
Letkut ja muut tarkistettu eikä niissä mitään ylimääräistä skeidaa.
Kone on kuitenkin vedestä tyhjä ja pumppu pumppaa jos koneeseen laitetaan litran vettä.
Tarkistin myös vedenottosäiliön tasotunnistimen, (säiliössa magneettikoho) ja sen liittimet mutta yleismittarilla totesin sen toimivan..
Koneen ylivuotosuoja on kuiva eikä virhekoodi viittaa edes siihen.
Mitä seuraavaksi??
Elektrolux astianpesukone
3
157
Vastaukset
- oseb
Se magneettikoho ei ole missään tekemisisssä sen vedenoton kanssa. Ei siinä vika.
Painekytkin (se oikea vesipintakytkin) selittäisi kyllä tuon oireen ainakin...
Jää luulemaan, että vesi koneessa.
Kannattaisi kytkimeltä irroittaa letku ja puhaltaa koneeseen päin, ettei mitään tukosta ole.
Kytkin ei yleensä liian kallis ole.
ja töpseli irti sitten ja omalla vastuulla :D- mitä sitten
Koneessa on kaksi painekytkintä, kokeilin puhaltaa letkuihin ja yleismittarin mukaan kytkimet olisi kunnossa, Pienellä puhalluksella kytkin menee pohjaan ja kuuluu naksuttava ääni.
- oseb
Törmännyt kyllä kytkimiin, ettei se nakse vielä kerro totuutta...
Mittasit varmaan ihan vastusalueella, ettei millään "piipillä"?
Pitää mennä vastus lähelle nollaa.
Konemallihan olisi aina ihan hyvä tietää... eikös?
"Periaatteella Toyota se on ja neljä rengasta..." ;)
Kykentäkaavion avulla melkein pitäisi kattoa jo. Tuleeko tieto kytkimiltä elektroniikalle asti? Vielä nimenomaan oikea tieto... Kaavion avullahan sitä pystyisi testaamaan.
Niin ja tietysti sitä ohjelman aloitusta uudelleen olet tehnyt tietysti resetoinnin kautta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798