Nyt on hyvä esimerkki siitä, että harmaan talouden tutkinnan ministerijäsenkin teetti töitä "pimeänä", niin minäkin otan vakituiseen työsuhteeseen niillä ehdoilla henkilöitä töihin. Jos joku valittaa tai on liikuttunut minä vain pyytelen anteeksi, tällä periaatteella tästä tuntuu selviävän, näin helppoa se on tehkää terkin näin!!
Palkataan 5-6 henkilöä, palkka suoraa käteen!
Kannusta harmaata!
6
188
Vastaukset
- Kekkosen ajan airut
Vihreää hallituspolitiikkaa. Verotus kuluttaa luontoa.
- edfwefwe34r34
Niin avaaja kuin kaikki muutkin olisi maksanut tuon vajaan tonnin suoraan kännyyn. Muu on hurskastelua.
- Kekkosen ajan airut
Kyllä, mutta harmaan talouden kitkijäkuningatar ei näin voi toimia.
- Suoraan käteen
Mitenkäs minä voin ottaa rahan kun kyynerpää on leikattu ja kättä ei saa nyt suoraan? Otanko vinoon käteen, tarviiko maksaa verot?
- Omat työkalut on
Olen ryhmän kanssa tulossa, maksatko Hautalat vai muuten ujuttaa tilin rinta taskuun?
- Raivo Kaljus
Mite pite tehda? mul olis tyovakia nyt somessa? Kolm-neli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770