Lahti ja huumeet

Syrjäytyneiden kolo

Miksi jotenkin tuntuu siltä, että kaikki Etelä-Suomen narkkarit ja huumekauppiaat ovat asettuneet Lahteen?
Virkavallalle riittää töitä, sääliksi käy heitäkin.

30

4497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tseempppiä

      Oikeassa olet!
      Lahti on huumekaupan kesklittymä ja sen näkee selkeästi kanssakulkijoista.

      Sääliksi käy poliiseja.,

    • ).(

      P...kapuhetta. Kyllä pääkaupunkiseutu on mömmömaailman keskus Suomessa. Muut ovat tuppukyliä,

    • innokas ostaja

      paljon maksaa lahdessa gramma kannabista?

    • inhorealisti1

      Mömmäömaailman keskus tuli tunnetuksi, kun ohikulkumatkallamme erehdyimme Lahdessa poikkeamaan.
      Eipä enää tarvitse poiketa, sen verran karseata porukkaa oli keskusta täynnä.

      • jopopoika

        älä kuule herjaa. lahessa esittää pitävänsä valtaa sellanen itseään pelottavaksi luuleva nappulaliiga . niil on olevinaan hirveesti massii ja kauniita kissoja .jotain kolmekymppisiä iältä. monen skidin esikuvia. jolloin uutta ikäluokkaa tulossa.


      • koulukodintoivo

        nino on yks näistä valkoroskista joka uhoaa et hänellä on valtaa. lusi vankilassa tapon takia ja nuorena oli koulukodeissa ympäri suomea.


      • Anonyymi
        jopopoika kirjoitti:

        älä kuule herjaa. lahessa esittää pitävänsä valtaa sellanen itseään pelottavaksi luuleva nappulaliiga . niil on olevinaan hirveesti massii ja kauniita kissoja .jotain kolmekymppisiä iältä. monen skidin esikuvia. jolloin uutta ikäluokkaa tulossa.

        Velliperseitä ne on. Yksinään ovat niin luikkivat karkuun mut porukassa ollaan sit niin "kovaa" että🤣🤣


    • lkllkjkllöllllllllll

      Jaa, kovinkas puhtaita nää aineet saattas olla, ja mitähä aineita löytys??

    • provokaatiota

      Inhorealisti-nisti on sitten näköjään tarpeestaan osannut hakeutua juuri sinne oikeaan paikkaan :)
      Normaali-ihmisille tiedoksi, että niitä nistejä ei näy sen enempää lahdessakaan kuin muullakaan, ellei osaa mennä jonnekin luolaan hakemaan niitä annoksiaan. Katukuvasta ei niitä tunnista / löydy.

      • hihi hihi hihi

        Ei näykään. Lahtelaisissa löytyy muuten vaan yksinään hihittäjiä ja mihin sattuu kuseksijoita.Se on heissä ihan normaalia.


    • 17+2

      Lahti on kuin Miami 1980-luvulla ja Meksiko nykyään.

    • RenkkuHume
    • huip

      Tuli itänaapurin muuttoliike

    • arpinaamajack

      Mä myyn puhdast ainetta ja kukkaa.Ostakaa mult Oon rautsikan alus myymäs ,Älkää pitäkö käsiä taskus mull on 22-kalber Colt ain taskus ettei tuu yllätyksii ja kyttien varalt
      Mut tunnistaa arvista (puukotettu joskus toinen silmä puhki)

      • Ostaja

        Ig nimi?


    • hähääh

      Ja taas jäit kiinni summer upissa

    • kfkfkfigic

      Liipola. Huorien, narkkarien paratiisi.

      • liipolan.paskahousut

        Rumaa porukkaa. Hyi Helvetica


    • Minkästeet

      Keskustassa kun päivittäin käyn asioilla ja vietän aikaani siellä istuen niin jotain olen huomannut. Triossa kun olen istunut kahvilla niin olisi myyty, Rautatienkadulla niin mäessä kuin Lanunaukiollakin on vastaavasti tarjottu. Triossa oli nainen joka pyysi ensin kahvirahaa ja tuli sitten pöydän lähelle istumaan, olisi löytynyt lähes mitä vain. Olisi hakenut vain jemmasta jos kaupat olisi syntynyt. Oli vähän sellainen että näki että on itsekin käyttäjä. Lanunaukiolla tuli nuori mies polkupyörällä vastaavasti tarjoamaan, hyvä se on varmaan polkupyörallä bisnestä tehdä niin pääsee nopeasti pakoon. Olisi raas löytynyt huumeita mutta myös tupakkaa olisi saanut kartonkikaupalla. Sellaista tuntuu keskustassa olevan, ainakin noissa paikoissa. Luulisi siellä jotain valvontakameroita olevan mutta eipä se tunnu mitään haittaavan. Siviilipukuiset poliisit olisivat varmasti paras keino noita kitkeä. Virkapukuiset estäisivät hetkeksi mutta kun poistuisivat niin homma taas alkaisi. Huumeiden saaminen tuntuu olevan todella helppoa eikä siinä kysytä papereita eli ei ihme että nuoriso käyttää. Tosin monta kertaa olen huomannut kun pullo ja raha vaihtaa omistajaa. Taitaa olla menetetty jo keskusta näille kauppiaille.

      • piripera

        Kerro tarkemmin ostan mielelläni subua ja muitakin.Olen narkkari ja muutin Lahteen jäin niin paljon velkaa entises asuinkunnas ett tulin tänne.En paljon tunne ketään


      • diileridille
        piripera kirjoitti:

        Kerro tarkemmin ostan mielelläni subua ja muitakin.Olen narkkari ja muutin Lahteen jäin niin paljon velkaa entises asuinkunnas ett tulin tänne.En paljon tunne ketään

        Nykyään maksat siis perseellä!? Et ainakaan meikäläisen asiakkaaksi tule.


      • luuiiigi
        piripera kirjoitti:

        Kerro tarkemmin ostan mielelläni subua ja muitakin.Olen narkkari ja muutin Lahteen jäin niin paljon velkaa entises asuinkunnas ett tulin tänne.En paljon tunne ketään

        Vieläks oot piripera hengissä? Piripäitä delaa yks toisensa jälkeen syystä ja toisesta. R.i.p.it kaikille jotka ovat jo taivaassa tai missä kukakin.


    • juupati

      Launeella käy ilmeisesti eräs etninen rouva joka nuorille sitten kaupungilla myy

    • huipullatuuleekovaa

      Perille löytää räpin perusteella?

    • sontaa

      Olisiko katukauppa siirtynyt nettiin, kuten kaikki muukin elämä ja kaupanteko.

    • kovahgangsterliiga

      olen olla räpäri vedetän huumeit ma 50 centti.

    • Anonyymi

      Lahdessa törmännyt just näihin kalluihin, jotka ylpeilevät vankilatuomioillaan. Minutkin haukuttiin "nöösipojuksi", kun en edes douppaa. Lisäksi ylpeillään sillä, että "Lahdesta saa Suomen parasta piriä ja sitä milloin vaan ja mistä vaan."

    • Anonyymi

      Kande vetää ollenkaan. Elämäm koulu on parasta huumettta ja viina. Kamaa ollut olemassa vuodesta -90 miljoonaa asti. Käyttäjät vaan vaihtuu ja lisääntyy edellisten kuollessa pois ja hienoi kavereit saa ku ei voi oikeen luottaa kehenkää. Kyl normi paska eläm voittaa aina ja silloin tällön sätkän vetää. Psykoosit kans hienoi ku tiiä mikä on totta ja sit kutsuu muumilaakso. Ainoo mitä saat on muistot ja nekin voi olla aika kusiset riippuu mis porukas hengaat. No sun elämäsä valii ite. Pirui kyl hyvää ja toimaa niiku aina en kyl ite enää. Höh höh.

    • Anonyymi

      Varmaan suurinosa huumeisiin sortuneista ihmisistä, on sortunut niihin muiden ihmisten kusipäisyyden takia. Jos porukalla auotaan päätä, vaikka et ois mitään pahaa tehnyt. Mikä into on olla ihmisille mukava?

    • Anonyymi

      Nyt kerron teille aletaan ottamaan kaikki rekisteri kilvet ylös missä tummat ikkunat takana.Ajetaan hüume porukka pois.Kuvataan niiden touhut ja lähetetään poliisille.Tämä on ihan laillista puuhaa.Lahdessa pitää alkaa ottaa yhdessä kuvia niiden touhuista poliisilla helppo homma ,kun tietää rekisteri kilven perusteella mikä auto ja kuka on tehnyt.Autetaan poliisia kännykkä kameralla kuvataan kaikki autot ja ukot ja lähetetään poliisille.Tällä tavalla niiden elintila menee.Ne toteaa liian iso riski jäädä kiinne.Ostakaa riistakameroita ja asentakaa ympäri lahtea ja kuvat poliisille niin kohta ne lähtee täältä pois.Tällä tavalla ne ei voi tehdä mitään kun aina kuvataan niitä.Kamera pitää asentaa sunnuntai aamu klo.6.00 silloin ne ei ole liikkeellä.Tehdään niiden elämä tosi hankalaksi niin niiden on pakko lähteä pois Lahdesta.Otetaan yhteiseksi asiaksi tämä ja perustetaan liike huumeiden vastainen.Kaikki jolla rahaa vähän enemmän asentakaa kamerat joka paikkaan ja sitten ympäri lahtea niitä riista kameroita.Helppo homma tämän jälkeen poliisilla.Tässä ohjeita miten ne saadaan pois täältä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe