täällä liian asiallinen, jos nämä vaikka tunnistettais.
Ei silti pidä mennä liikaa epäasiallisuuksiinkaan.
Ei pidä olla
17
189
Vastaukset
- Minua ei
ainakaan haittaisi yhtään, jos yksi mies tunnistaisi mut täältä. Ihan sama.
- Tarvittaessa voi
ip-osoitteen vaihtaa, jos tiettyjen tunnistamisen haluaa estää. En ole jaksanut vaivautua, kiva kun jo ekan lauseen jälkeen saa vastakaikua. :) vastausten sisältöä tässä sen kummemmin paljastamatta..
- Voi tietysti
Vastaus tulee ennen kuin oma lause loppuu, onhan se perin merkillistä.
- Mistäs ihmeestä
Voi tietysti kirjoitti:
Vastaus tulee ennen kuin oma lause loppuu, onhan se perin merkillistä.
sä voit sellaisen sitten tietää?
- voi tietysti
Mistäs ihmeestä kirjoitti:
sä voit sellaisen sitten tietää?
Nään ruudun läpi
- Totta puhut nyt,
voi tietysti kirjoitti:
Nään ruudun läpi
että eräillä lähes tämä mahdollisuus käytössä.
- Nyt kiinnostaa
että miten ip osotteen voi vaihtaa?
- Alhaista touhua
Tahallaankaan en vaihda ip.osoitettani.Jos joku on niin pienisieluinen, että sen tarkistaa ja kyttää, se on todellakin sen oma häpee.Kyllä on elämä kavennut jos näin korneihin juttuihin alennutaan.Mulla on oikeus olla omissa oloissani, eikä kenenkään tarvitse kytätä mun netissä liikkumisia tai sitä mitä kirjoittelen ja missä.
- Näin
olen itsekin ajatellut. Täkyjä oon heitellyt pitkin matkaa ja hyvin on tärpännytkin. :D:D
- htto mikä
Näin kirjoitti:
olen itsekin ajatellut. Täkyjä oon heitellyt pitkin matkaa ja hyvin on tärpännytkin. :D:D
typerys oot...
- vajaita vastauksia
Näin kirjoitti:
miten sulla on tärpännyt?jätit kertomatta.
- jäljetön
Mäpäs vaihdan eikä se ole yhtään vaikeaa ;-)
- no kerro
jäljetön kirjoitti:
Mäpäs vaihdan eikä se ole yhtään vaikeaa ;-)
kuinka se tehdään.
- että silleen
no kerro kirjoitti:
kuinka se tehdään.
Kone kilahti, vuokraan tuli korotus ja laajakaistakin pitää kilpailuttaa: kaikki edellämainitut menee vaihtoon :-)
- no kerro(it)
että silleen kirjoitti:
Kone kilahti, vuokraan tuli korotus ja laajakaistakin pitää kilpailuttaa: kaikki edellämainitut menee vaihtoon :-)
mun kone aika tuore, hoitovastike pikkusen nousi, ei kilpailutuksen tarvetta. ainut mitä pitäs vaihtaa on telkun korttikanavien uudelleen vaihto. en edes tiedä nomtako kanavaa näkyy, en kaikkia ehdi edes katsoa, kun kiinnostavia kanavia pitää seurata. siis vaan yks asia vaihtoon >_
- 2352323
Mistä sen ip osoitteen näkee?
- normaali ÄO
Ei sitä pystykään, ainakaan mun tietääkseni. kyllähän tietty joku ylläpitoihminen pystyy.
Nää vainoharhaset kuvittelee senki epäfaktan todeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318