Tämä kai on sitten oikeudenmukaista. Olen aina toivonut löytäväni sellaisen suunnilleen minunikäisen tytön jota rakastaa, ulkonäössä olen varmasti ei-nirsoimmasta päästä, että varmasti 85% kaikista munikäisistä tytöistä näyttää mun silmissä ihanilta... Silti ne jätkät joiden varjoon mä jään kaikkialla paitsi reaali- ja lukaineiden tunnilla saa itelleen ne kauneimmat, ja ihan oikeasti vain puristelee niiden perseitä...
Siis minä olen 16 vuotias poika pääkaupunkiseudulta, ja olen varmasti epätoivoisimmasta päästä kun tulee seurusteluasioihin. Aina kun olen ihastunut johonkuhun olen vain odottanut että se menee ohi tietäen että todennäköisesti tämä kyseinen tyttö kuitenkaan välittäisi minusta. En oikein pysty puhumaan tytöille ja olen 95% varma että ulkonäköni on hirveä. Tiedän että tytöt pitävät kovemmista ja "villimmistä" pojista joten minä olen poissa pelistä. En juo enkä polta, periaatekysymys. En myöskään tee mitään hullun ihanaa "rakkauden huumassa", vaan pyrin olemaan mahdollisimman laskelmallinen. Esimerkiksi jos ihastun tyttöön yritän katsoa tätä ensin objektiivisesti, ennen kuin päätän onko hän nyt niin ihana vai ei... Koulu menee jo nytkin niin huonosti, että tyttöystävä varmaan vain vaikeuttaisi asiaa, mutta silti joskus yöllä huomaan selailevani jotain tällaista palstaa kun en saa nukuttua. Mietin vain kuinka ihanaa olisi jos olisi joku josta voisi välittää...
Siis jos joillain suunnilleen minunikäisillä tytöillä olisi mitään mielipidettä olisi kivaa jos kertoisitte. Jos sen sijaan joku "wannabee" psykiatri sanoo että "vittu miehisty" niin voin sanoa että painu ekalla junalla tuusulaan äläkä tume takaisin. (No offense to Tuusula)
Onko siellä ketään? 16v poika.
11
204
Vastaukset
- Yksin tämäkin..
Voi apua oon ihan samassa tilanteessa. Mut tyttö. Musta tuntuu et oon muiden silmissä ihan no-life kun en periaattesta halua juoda tai polttaa. On mulla 2 hyvää ystävää, mut niistäkin toinen seurustelee ja toinen on amiksessa, joten oon tilanteessani aika yksin. Vuoden päästä vanhojen tanssit painaa päälle ja kaikilla muilla on jo pari. Ehkä meen sitta vaikka haravan kanssa..
- tyttööööö
oon 15 tyttö, ota estot pois ja elä vapaasti, niin mäki teen, oon sinkku, en polta tai juo, en mieti että millon löydän sen oikean koska se ei ole oikea jos sitä hakemalla hakee kyllä sä sit tiiät ku löydät sen oikean ittelles. elä, älä mieti kaikkia noita objekti kohde juttuja. mä elän, tulen ja menen ja juttelen pojille. sun kannattaa harjotella juttelua randomissa jos sua "pelottaa" jutella tytöille. sit alat juttelee vaikka videochatis ja sit meet juttelemaan koulussa jollekki kivalle tytölle! kyllä se siitä ajallaan! :) toki kyllä tää välillä vähän yksinäistä on olla yksin mutta kyllä me vielä jotkus löydetää ;)
- assdfgghj
mä ymmärrän sua hyvi, ja se mua vituttaa kun kaikki pojat pitää koulussa hirveenä huorana vaikka en oo koskaa ees seurustellu enkä mitään tehny sen eteen että oisin huora jne. en ymmärrä niitä yhtään. mut tollanen jätkä kun sä löytää ihan varmasti jostain sen oikeen ajanmyötä! ihan oikeesti. täällä kirjotteli siis 14 vuotias tyttö.
- Yksin...
Ne kutsuu sua huoraks? Mä ymmärtäisim sen (en kuitenkaan hyväksyisi) jos sä olisit joku isomman luokan polttava, juova ja poikiin liimautuva lissu mutta että ihan vaan tolleen syyttä suotta (niin mä ainakin ymmärsin)? Vittu tätä ihmiskuntaa...
- assdfgghj
Yksin... kirjoitti:
Ne kutsuu sua huoraks? Mä ymmärtäisim sen (en kuitenkaan hyväksyisi) jos sä olisit joku isomman luokan polttava, juova ja poikiin liimautuva lissu mutta että ihan vaan tolleen syyttä suotta (niin mä ainakin ymmärsin)? Vittu tätä ihmiskuntaa...
´joo-o.. samaa mieltä
- sierrapapa
Ei ole kyllä harvinainen tapaus loppujen lopuksi. Monilla on aika samantapainen ongelma... Kuulun itekkii tohon porukkaa kuka ei oo edes seurustellu (ainakaa vakituisesti). Tosin oikestaan saan syyttää siitä itseäni.. Harrastukset vie kaiken ajan ja koulun. Toinen juttu on, että en käy missään juhlimassa. Tämä on pieni kaupunki, ja täällä kaikki tuntee toisensa lähinnä bileistä.. Itseäni ne ei kiinnosta, enkä aio muuttaa tapojani. Opiskelen, harrastan, hankin kunnon ammatin ja sen jälkeen mietin muita asioita...
- Girly96
IHANAA! Kerrankin joku samanhenkinen POIKA! Itseäni inhottaa kaikki polttavat ja juovat idiootit joita ei tulis mieleenkään koskaan tapailla. -96 tyttönä oon sitä mieltä että just aidoimmat ja ihanat pojat on mun mieleen. Ois kiva jutella :) Eikä mitää välii vaikka ihan kaverina vaa, niitä ei voi ikinä olla liikaa.
- Xllcögög
Hei tota, et voi nimetä kaikkia juovia "idiooteiksi".. Varsinkii lukiolaispiireissä, suurimmal osal hyvät todistukset ja kesäduunitkii hankittu ^
- -98
Mä oon ihan samassa tilanteessa. Oon vaan tyttö. Tällanen joka on (mukamas) hyvä ulkonäöltään (randomin poijjat on sanonu, kannataako niitä uskoa?) mut sit kun meen poikien lähelle, niin ollaan et: sulla on kiva persoona. Tutustutaan paremmin, Sä oot hieman liian kipakka mun makuun.
Siis just tällasta. - Pettynyt..
Olin samassa tilanteessa kuin sinä vielä alle vuosi sitten ja aina kun ihastuin niin en tehnyt asialle mitään koska kerran nuorempana myönsin ihastuksen ja mulle naurettii, mutta minusta tuli loppuenlopuksi suositumpi kun olin eka jätkä joka myönsi:D mutta sitten tapahtui maaginen asia lukio ja tapasin uusia mahtavia ihmisiä ja kesällä olin jo alkanut viettää aikaa uusien frendien kanssa ja olin alkanut juomaankin. No viina on tähän asti auttanut nais asioissa, mutta ei sillä sitä oikeata löydä koska myöhemmin kun puhuu säätöjen kanssa huomaat että ei ole heidän kanssa mitään yhteistä. Naisia voi olla liikaakin ja sen takia menetin ihastuksenkin joka vituttaa vieläkin ja oli vielä elämän 2 toinen kunnon ihastuminen
- 28.v
Olet vielä nuori. Aikaa on tytöille vaikka kuinka paljon. Kyllä se osuu kohdalle kun on osuakseen. T. 28-vuotias vähän enemmän (ei paljon) elämää kokenut.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847