hakemaan! Tummaa pintaa, eipä ehdi ikäväimään kun viikonloppu menee naputellessa ja paukutellessa! ;D
Laminaattia
16
93
Vastaukset
- ikäväimään
ikäväimään
- ikäväimään
Milloin viimeksi olet nähnyt auringonvaloa jostain muualta kuin verhojen raosta?
- älä,,
ota liian tummaa laminaattia, kaikki pöly näkyy, ei ole kivaa.
- Käskyläinen olen!
Saan työstä rahaa, en valinnan vapautta!
- älä,,
Käskyläinen olen! kirjoitti:
Saan työstä rahaa, en valinnan vapautta!
ketä sinä sitten ikävöit, minullakin on yhtä laminaatin hakijaa ikävä, kaipaan häntä ihan hirveästi.
- Ööhm tämä
älä,, kirjoitti:
ketä sinä sitten ikävöit, minullakin on yhtä laminaatin hakijaa ikävä, kaipaan häntä ihan hirveästi.
on vain sivutoimi isäni yrityksessä! Naista ikävä, kai aina..
- Miks laminaattia?
Se on kylmä, parketti on lämmin. No onhan se hintapoliittinenkin juttu.
Laminaatti on tosiaan kylmä ja liukas, mutta älä nyt kuitenkaan itse muutu kylmäksi. Ikävää jos niin käy.- Ei tule
minulle.
- Sano Heidi
Hautalalle terkkuja!! ;)
- Heh sullahan
on hyvä huumorintaju! :)
- Pitäsköhän
Kataiselta pyytää apurahaa tutkimusta varten että se laminaatti soveltuu varmasti siihen lattiaan? Oisko joku 700 000 € sopiva summa? Pääseekö tuolla summalla edes alkuun?
- Voit laittaa
Pitäsköhän kirjoitti:
Kataiselta pyytää apurahaa tutkimusta varten että se laminaatti soveltuu varmasti siihen lattiaan? Oisko joku 700 000 € sopiva summa? Pääseekö tuolla summalla edes alkuun?
anomuksen sisään Jyrki Käteiselle. :)
- ..............
mee tonne rakennuspalstalle valehtelemaan.
- Aistin vahvasti
selkeää katkeruutta. Torjunta voi olla kova paikka, mutta joskus tajuat, että se on ollut omaksi parhaaksi.. :)
- mistä sä valetta
löysit? no tuossa sun omassa tekstissähän sitä on jo ihan tarpeeksi, vai katkeruusko se nostaa päätään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713