suomi24 ei näytä poistavan yhtäkään ilmoitettua viestiä, oli sitten miten asioton tahansa. Tällä palstalla olisi monta syytä ylläpitäjän käydä ihan säännöllisesti. Vaikkapa siksi, että osa palstan kirjoittajista ei ole terveitä vaan ilmiselvästi häiriintyneitä luusereita joiden tarkoitus on vain pilata muiden kirjoitukset ja sanomat. Ilmen omatuntoa he eivät kykene itse kriittiseen tarkastateluun omien viestiensä osalta. Valitettavasti.
Oli miten asiaton tahansa
23
91
Vastaukset
- satunnainen lukija
Minulle on jäänyt epäselväksi se, että onko kyse oikeasti yhdestä ainoasta henkilöstä, joka saa sitten muut provosoitumaan. Kun tätä vertaa muihin aihealueisiin, niin ei niissä ole tällaista.
Itse uskon, että täällä on yksi hyvin häiriintynyt henkilö, jolle tämä on valtakunta, josta hän pitää kynsin hampain kiinni.
Jos kaikki aina ilmoittaisi hänen teoistaan valvontaan, niin jotain saattaisi tapahtuakin.- brunne
Kyllähän nää uskonasioiksi menee. Yksi uskoo yhtä ja toinen toista.
Oma näkemys on se, että täällä on yksi häiriintynyt, jolle tämä on valtakunta ja hän käyttää useita eri nimimerkkejä. Joskus olen pohtinut, että voisihan niitä luuserinarsuja olla kaksikin, mutta tuo täydellinen saumattomuus ja identtiset mielipiteet keskenään eivät puhu sen puolesta.
Se mitä kaikkia nimimerkkejä se yksi ja sama käyttää, voit seurata esimerkiksi siitä kuka tämän yhden hampaissa on - jatkuvasti ja säännöllisesti. Vihaansa hän ei pysty peittämään missään olosuhteissa käytti hän sitten mitä tahansa nimimerkkiään. - alle18
brunne kirjoitti:
Kyllähän nää uskonasioiksi menee. Yksi uskoo yhtä ja toinen toista.
Oma näkemys on se, että täällä on yksi häiriintynyt, jolle tämä on valtakunta ja hän käyttää useita eri nimimerkkejä. Joskus olen pohtinut, että voisihan niitä luuserinarsuja olla kaksikin, mutta tuo täydellinen saumattomuus ja identtiset mielipiteet keskenään eivät puhu sen puolesta.
Se mitä kaikkia nimimerkkejä se yksi ja sama käyttää, voit seurata esimerkiksi siitä kuka tämän yhden hampaissa on - jatkuvasti ja säännöllisesti. Vihaansa hän ei pysty peittämään missään olosuhteissa käytti hän sitten mitä tahansa nimimerkkiään.Annan vinkin: hankkikaa palstalle poliisitutkinta. Silloin selviää kuinka monesta osoitteesta tänne on kirjoitettu ja osallisina olevien nimet.
Kyllä täällä sen tasoista juttua on ollut, että tutkinta nousee - syytekin ainakin seksuaalisesta häirinnästä jos ei muusta. Vastahan (oliko torstaina; liukkailla jne.) siitä oli tuolla yhdessä ketjussa taas mojova esimerkki. Ei kuulu tänne seksuaaliset viittaukset kun laki vaatii siihen k-18 merkit. - - -
alle18 kirjoitti:
Annan vinkin: hankkikaa palstalle poliisitutkinta. Silloin selviää kuinka monesta osoitteesta tänne on kirjoitettu ja osallisina olevien nimet.
Kyllä täällä sen tasoista juttua on ollut, että tutkinta nousee - syytekin ainakin seksuaalisesta häirinnästä jos ei muusta. Vastahan (oliko torstaina; liukkailla jne.) siitä oli tuolla yhdessä ketjussa taas mojova esimerkki. Ei kuulu tänne seksuaaliset viittaukset kun laki vaatii siihen k-18 merkit.JEESUS!!
Mene kirkonpenkkiin lukemaan virsikirjaa ja pysy alaikäisenä POIS S24:lta, olet jo kasvanut kieroon, ihme kälppi .. Missä ne sun vanhempas on???
Alaikäisten palstat on muualla ja kaksimielisten vitsien ikäraja lienee se sama kuin muillakin aikuisten puuhilla, eli 16. Ja jos ei kestä, kannattaa ne PIKKUKALLEVITSITKIN jättää vähemmälle!!!!!
Mene vaikka pelaamaan räiskintäpelejä ja katsomaan väkivalta ja kauhufilmejä ja haasta sen jälkeen vanhempas oikeuteen kun ei olleet estämässä sua. Ihme kieroilua koko v*tun palsta täynnä nykyisin ja jengiä liittyy samaan kieroiluun lisää mukaan koko ajan.
Idiotismia. - -t-
- - kirjoitti:
JEESUS!!
Mene kirkonpenkkiin lukemaan virsikirjaa ja pysy alaikäisenä POIS S24:lta, olet jo kasvanut kieroon, ihme kälppi .. Missä ne sun vanhempas on???
Alaikäisten palstat on muualla ja kaksimielisten vitsien ikäraja lienee se sama kuin muillakin aikuisten puuhilla, eli 16. Ja jos ei kestä, kannattaa ne PIKKUKALLEVITSITKIN jättää vähemmälle!!!!!
Mene vaikka pelaamaan räiskintäpelejä ja katsomaan väkivalta ja kauhufilmejä ja haasta sen jälkeen vanhempas oikeuteen kun ei olleet estämässä sua. Ihme kieroilua koko v*tun palsta täynnä nykyisin ja jengiä liittyy samaan kieroiluun lisää mukaan koko ajan.
Idiotismia.Mää....mitä mä sanoin tuolla jo? LOPETA! Täällä ei ole pakko notkua.
- - -
-t- kirjoitti:
Mää....mitä mä sanoin tuolla jo? LOPETA! Täällä ei ole pakko notkua.
Ei olekaan, kyllähän minä sen tiedän :)
Mutta just nyt sattuu huvittamaan.
Jotkut ihan oikeasti liukastelee ulkona kun maa on jäässä ja hiekoitus jätetty sinne edelliseen talveen. Joten en aio vielä ottaa uutta reippailulenkkiä ulkoilmaankaan. - -t-
- - kirjoitti:
Ei olekaan, kyllähän minä sen tiedän :)
Mutta just nyt sattuu huvittamaan.
Jotkut ihan oikeasti liukastelee ulkona kun maa on jäässä ja hiekoitus jätetty sinne edelliseen talveen. Joten en aio vielä ottaa uutta reippailulenkkiä ulkoilmaankaan.Tänne jos jäät, niin et kiusaa KETÄÄN. En tule touhuasi enää hyväksymään.
- - -
-t- kirjoitti:
Tänne jos jäät, niin et kiusaa KETÄÄN. En tule touhuasi enää hyväksymään.
:P
Niin, mutta aion edelleen puolustautua parhaaksi katsomallani tavalla.
Jos joku katsoo sen olevan yksipuolista juuri minun harrastamaa kiusaamista, en voi sille mitään. - -t-
- - kirjoitti:
:P
Niin, mutta aion edelleen puolustautua parhaaksi katsomallani tavalla.
Jos joku katsoo sen olevan yksipuolista juuri minun harrastamaa kiusaamista, en voi sille mitään.Puolustautua itse kuvittelemaasi kiusaamista vastaan?
Siinä se sun ongelmasi juuri onkin. - - -
-t- kirjoitti:
Puolustautua itse kuvittelemaasi kiusaamista vastaan?
Siinä se sun ongelmasi juuri onkin.Samalla tavalla, samalla oikeudella, en ole parempi :)
Jos tuon väitteesi tarkoitus on huomauttaa, että koen aivan kaiken kiusaamisena, niin olet väärässä.
Ja mikäli olet se sama temppuilija kuin muinoinkin, niin tiedät itsekin, että sinäkin olet huviksesi pyörittänyt menemään juuri minua omalla tavallasi ja koska olette ilkkiksen kanssa kaksi eri henkilöä, niin ihan yhdessä tuumin minun näkökulmastani katsottuna.
Missä vaiheessa se muuttuu sitten kiusaamiseksi? Jos minä sanon sinulle, että kiusaat, koska koen sinun kiusaavan, enkä hyväksy selitystäsi siitä, että tarkoituksesi ei ollut kiusata, syyllistyn sellaiseen, jota voisi kutsua lyttyyn lyömiseksi ihan yleisesti.
Kuitenkin, olen vakuuttunut, että sinäkin tiedät, milloin pyörität huviksesi ja vain saatat aavistella, että toinen on kiusaantunut vaikka ei toisikaan asiaa julki ja jatkat siitä huolimatta pyöritystäsi.
Mikä on kuvittelua? Minä en ole edelleenkään kuvitellut sitä, että mitä olen itsestäni tällä palstalla saanut lukea itsestäni nimettömänä nettikirjoittajana, kuten en sitäkään, että olen asiaan reagoinut. Onko tapani ollut kypsä ja aikuismainen? Ehkäpä ei. Pitääkö minun muuttaa tapojani? Tottakai minun pitää muuttaa tapojani.
Muutan niitä heti kun moni muukin muuttaa omiaan.
Onko se minun ongelmani? Tai oikeammin, pitääkö juuri minun ottaa asiasta itselleni ongelman, kun juuri nyt vaikuttaa siltä, että aika moni pitää omalla toiminnallaan ongelmaa pinnalla tehden tai yrittäen tehdä siitä ongelman?
Enpä tiedä.
Jos tietäisit sen mitä minä tiedän, et sanoisi kuvitelmaksi, et lähimaillekaan.
Siinäpä se ongelma on monille muillekin täällä. Kuvittelevat tietävänsä. Luulo ei kuitenkaan koskaan ole sama asia kuin varmuus ja luulottelun myötä varmuus lakkaa. - -t-
- - kirjoitti:
Samalla tavalla, samalla oikeudella, en ole parempi :)
Jos tuon väitteesi tarkoitus on huomauttaa, että koen aivan kaiken kiusaamisena, niin olet väärässä.
Ja mikäli olet se sama temppuilija kuin muinoinkin, niin tiedät itsekin, että sinäkin olet huviksesi pyörittänyt menemään juuri minua omalla tavallasi ja koska olette ilkkiksen kanssa kaksi eri henkilöä, niin ihan yhdessä tuumin minun näkökulmastani katsottuna.
Missä vaiheessa se muuttuu sitten kiusaamiseksi? Jos minä sanon sinulle, että kiusaat, koska koen sinun kiusaavan, enkä hyväksy selitystäsi siitä, että tarkoituksesi ei ollut kiusata, syyllistyn sellaiseen, jota voisi kutsua lyttyyn lyömiseksi ihan yleisesti.
Kuitenkin, olen vakuuttunut, että sinäkin tiedät, milloin pyörität huviksesi ja vain saatat aavistella, että toinen on kiusaantunut vaikka ei toisikaan asiaa julki ja jatkat siitä huolimatta pyöritystäsi.
Mikä on kuvittelua? Minä en ole edelleenkään kuvitellut sitä, että mitä olen itsestäni tällä palstalla saanut lukea itsestäni nimettömänä nettikirjoittajana, kuten en sitäkään, että olen asiaan reagoinut. Onko tapani ollut kypsä ja aikuismainen? Ehkäpä ei. Pitääkö minun muuttaa tapojani? Tottakai minun pitää muuttaa tapojani.
Muutan niitä heti kun moni muukin muuttaa omiaan.
Onko se minun ongelmani? Tai oikeammin, pitääkö juuri minun ottaa asiasta itselleni ongelman, kun juuri nyt vaikuttaa siltä, että aika moni pitää omalla toiminnallaan ongelmaa pinnalla tehden tai yrittäen tehdä siitä ongelman?
Enpä tiedä.
Jos tietäisit sen mitä minä tiedän, et sanoisi kuvitelmaksi, et lähimaillekaan.
Siinäpä se ongelma on monille muillekin täällä. Kuvittelevat tietävänsä. Luulo ei kuitenkaan koskaan ole sama asia kuin varmuus ja luulottelun myötä varmuus lakkaa.Parempi on se, joka pystyy lopettamaan.
Tilanteesi sen suhteen näyttää nyt aika kehnolle... - - -
-t- kirjoitti:
Parempi on se, joka pystyy lopettamaan.
Tilanteesi sen suhteen näyttää nyt aika kehnolle...Niin, sitähän aina säännöllisesti käydään kuuluttamassa palstalla samalla kun puolihuolimattomasti jatketaan samalla :) ja ollaan olevinaan niin paljon parempia.
Ole parempi ja lopeta. Minä olen suosiolla huonompi. Eiks se malliksi hyvinkäyttäytyminen ole se paras tapa opettaa sitä käytöstä? - - kirjoitti:
Niin, sitähän aina säännöllisesti käydään kuuluttamassa palstalla samalla kun puolihuolimattomasti jatketaan samalla :) ja ollaan olevinaan niin paljon parempia.
Ole parempi ja lopeta. Minä olen suosiolla huonompi. Eiks se malliksi hyvinkäyttäytyminen ole se paras tapa opettaa sitä käytöstä?Toi -t- ei kuulosta Tempulta jolla on huomattavasti rennompi ote elämään. Tod näk -t- tässä on ystävämme nimimerkki-varas ja pakansekoittaja, hän joka nauttii provoilusta.
Mitä tälle voi tehdä(?) Ei mitään - asioita mitä ei voi muuttaa, täytyy vain hyväksyä. Viimepäivien väittelyissä on korkea viihdearvo, ainakin minä olen tykännyt lukea, vaikken olekaan ehtinyt ja jaksanut kommentoida.
Hyvää työtä olet/olette tehneet! :)- - -
yxex kirjoitti:
Toi -t- ei kuulosta Tempulta jolla on huomattavasti rennompi ote elämään. Tod näk -t- tässä on ystävämme nimimerkki-varas ja pakansekoittaja, hän joka nauttii provoilusta.
Mitä tälle voi tehdä(?) Ei mitään - asioita mitä ei voi muuttaa, täytyy vain hyväksyä. Viimepäivien väittelyissä on korkea viihdearvo, ainakin minä olen tykännyt lukea, vaikken olekaan ehtinyt ja jaksanut kommentoida.
Hyvää työtä olet/olette tehneet! :)Perskutin diplomaatti :) Viihdearvot hiiteen ja tukka takaisin nutturalle niin, että silmät sinkuu.
- -t-
-t- kirjoitti:
Parempi on se, joka pystyy lopettamaan.
Tilanteesi sen suhteen näyttää nyt aika kehnolle...kappasta, kaima on ilmestynyt palstailemaan, ettei olisi itse vili. ?
- -t-
- - kirjoitti:
Perskutin diplomaatti :) Viihdearvot hiiteen ja tukka takaisin nutturalle niin, että silmät sinkuu.
olen yxän linjoilla palstan viihdearvosta
-t- kirjoitti:
olen yxän linjoilla palstan viihdearvosta
Minä ja. Ootko muuten huomannut miten mäkkärän kynä lentää paineen alla?
elisakettu kirjoitti:
Minä ja. Ootko muuten huomannut miten mäkkärän kynä lentää paineen alla?
ja siksi toisekseen, ne on harvat ja valitut jotka tuon mittakaavan väittelyyn kykenevät. Sanaseppoja muttei -sieppoja :)
- - -
elisakettu kirjoitti:
ja siksi toisekseen, ne on harvat ja valitut jotka tuon mittakaavan väittelyyn kykenevät. Sanaseppoja muttei -sieppoja :)
Mäkkärä?
*ajattelee loukkaantua varmuuden vuoksi, mikäli moisella nimityksellä tarkoitetaan vahingossakaan minua*
Vaadin, mitä niuhoimmin, että minua kutsutaan jatkossa viivaviivaksi. :D
- narsisti aikaansaa
meillä kävi omassa yhteisössä tämä sama kuin täällä palstalla. Yksi narsisti kun ilmestyy joukkoon, se saa kaikki toisiaan vastaan.
Ja sitten alkaa tolkuton epäily ja syyttely kun itse syypää konfliktiin siirtyy taustalle nautiskelemaan aikaansaannoksestaan.- kööksat
täälä se oli nimimerkki määbää, M.B. ja nyt jo - - . Kolme eri nimeä on sillä ollut eikä vieläkään puhu asiasta vaan pelkästään kiusaa ja häiritsee.
- - -
kööksat kirjoitti:
täälä se oli nimimerkki määbää, M.B. ja nyt jo - - . Kolme eri nimeä on sillä ollut eikä vieläkään puhu asiasta vaan pelkästään kiusaa ja häiritsee.
Ai, minä sain kaikki toisiaan vastaan? Ja siirryin taustalle nautiskelemaan aikaansaannoksestani?
Tuo kyökköpsykologia on nyt hieman väärällä hellalla tai siinä kyökissä on se väärä kattila siinä tulella ja sopan keittäjä ja kattilan tulelle siirtänyt taitaa olla nautiskelemassa jossain.
Enhän minä - käsitykseni mukaan - saa "palstan" mielestä edes tehdä asia-aloituksia, ilman että sinnekin pitää tulla jonkun sylkemään sappinesteitä ulos sisuksistaan.
Ai niin, mutta sehän olen minä itse, koska se ...?? On hauskaa?? Ajatuksen logiikka ei aukene minulle, koska ajatus on edelleen vieraan vieras minulle.
Hyvin on sulla mun palstahistorialliset nimimerkit muistissa.
- lottamari<3
On hyvä että on tälläinenkin foorumi kuin suomi24, jossa sana on vapaa kaikille, eikä sitä rajoiteta keneltäkään oli hän sitten häiriintynyt luuseri tai mitä vaan. Tärkeintä on, että kaikki saavat sanansa sanottua kunhan jätetään ulkopuolelle kaikki rasitiset ja muuta yksilön ihmisoikeuksia loukkaavat mielipiteet.
Suomi24 on paras,..ainakin minunkaltaiselleni, jonka on vaikea sopeutua tiukkoihin sääntö,-moraalisiin ja pilkunviilaaja kukkahattutätien heristävien soo,soo sormien jatkuvaan kitinään.
Minä olen vapaa ja ajatukseni ovat vapaat, eikä kenenkään tarvitse laittaa lukkoa minuun tai kahlita ajatuksiani vain koska se ei miellytä häntä ja ole hänen ajatuksiensa mukainen.
Provosointi kuuluu ihmisten elämään, sillä on tärkeä tehtävä meidän ajatusten tuomisessa julki. Provosoinnilla voidaan saada aikaan herkullisia ja hedelmällisiä keskusteluja, eri näkökantoja niidenkin ihmisten suusta, joiden sielunelämä muuten on sisäänpäin kääntynyt.
Täällä on aina voitu keskutella asiasta ja asian vierestä. Pidetään siitä edelleen kiinni ja annetaan kaikkien kukkien kukkia. Minä olen täältä saanut paljon ja oppinut myöskin paljon. Täällä on paljon tietoa ja näkemystä, jota ei sovi kahlita ja johon ei kannata loukkaantua. Muistetaan, että kaikella on tarkoitus ja pumpulissa ei kasva kuin pumpulia. Tarvitaan kaikkia, kaikki ovat tärkeitä vaikka eivät ihan terveitä olisikaan...opettavaista on kohdata toisenlaisiakin ihmisiä kuin vain MINÄ itse olen.
Rakkaudella ja Suvaitsevaisuudella pääsee elämässä pitkälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m563879Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163715Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983501Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813327Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363089Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582578- 502495
- 1042344
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142109Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182099