Kyllä ottaa "pattiin" jehovan todistajat jotka kotirauhaa häiritsevät ovikellon kilkutuksilla ja ovilasista tiiraten.
Mitä keväämmäksi mennään niin tahti kiihtyy.
Lampsitaan sisään jos ovi auki.
Kuljetaan pelottelemassa ihmisiä omilla peloillaan.
Lainvastaista sanon minä.
Mitä mieltä olette?
Jehovat liikkeellä
9
320
Vastaukset
- 17+15
Niiden painokone täytyy olla vanha koska heidän jakamat lippuset ja lappuset ovat olleet tuon näköisiä ainakin 40 vuotta.
- Rövön reino
Persettä näytin kerran ja annoinroskapussikouraan, ei o sen jälkeen näkyny.ä
- JariS
Voisitte hieman arvostaa sitä, että jotkut välittävät teistä aidosti. Nämä ihmiset haluavat vain teidän parasta, jotta voisitte saada elämäänne pysyvän ja onnellisen tarkoituksen ja oppia ennenkaikkea tuntemaan Luojanne. Onko siinä jotain pahaa, ilkeää tai epäitsekästä, että he käyttävät omaa kallisarvoista aikaansa ja varojaan, kun tulevat tapaamaan ihmisiä ja kertomaan sitä ikuista sanomaa, jonka Jeesus laittoi alulle lähes 2000 vuotta?
Jos ihmiset ymmärtäisivät, kuinka vakavasta asiasta on kysymys, he varmasti ottaisivat vaarin Jehovan todistajien sanomasta.
Jokainen ihminen kuitenkin joutuu elämässä tekemään valintoja. Ja onhan senkin valinta, että näyttää takapuolensa kuten tässä osiossa mainittiin. Mielenkiintoinen kannanotto, mutta kertoo ainakin minulle paljon ihmisestä.- ei pakana
Kallisarvoisena pitämäni ajan haluan viettää rauhassa rakkaitteni parissa.
Kunnioittakaa ihmisten yksityisyyttä, halukkaat varmaan osaavat tulla teidän salille ilman erillistä kutsua ovelta ovelle.
- kirkonkävijä
Niin, jehovantodistajat itse voisivat arvostaa myös sitä, että valtaosa paltamolaisista kuuluu jo omaan kirkkoonsa. Ei ole tarvis muuttaa vakaumusta.
- gfdd
Taitaa olla kurinpalautuksesta kysymys kun lehtisiä alkaa ilmestymään.
- USKOVAINEN.
Uskonto on minulle erittäin tärkeä asia , mutta jehovilla on tämä 140 000 taivaspaikkaa VAIN ! Tässä menee mehtään, Raamatussa lukee näin" niin on Jumala maailmaa rakastanut että antoi ainoan poikansa , ettei yksikään joka häneen uskoo , hukkuisi , vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä" eli näiden jehovien mukaan tämä määrä minkä he sanovat on todella väärä , maailmassa on ollut & on miljardeja ihmisiä - vaikka kuinka ihmiset olisivat tosi-uskovaisia, minun laskuopilla ei onnistu tämä "ajatus". en tuomihe ketään mutta en päästä sisään - kaikkea hyvää tietenkin lähimmäisille toivotan.
- Vainen Usko
Minä kyllä voin päästää Jahven palvojat pirttiini kunhan ovat vain nättejä nuoria naisia. Voidaan sitten yhdessä katsella laittomasti lataamaani eroottista aikuisviihdettä ja hiplata kimpassa. Lopuksi juodaan kahvit ja kadutaan syntejä. Aamen.
- silmä pilkkeessä
Taidat olla aika vekkuli.....siinä se kuukauden 10 tuntia humahtaa mukavasti joka kuuluu työsarkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974369Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293253No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10989
- 152976
- 6914
- 21899
- 31890
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852