Ostin muutama päivä sitten uuden kannettavan, ja olen tyytyväinen koneeseen, joskin vielä on opeteltavaa uudessa käyttiksessä.
Koneella on tehtävienhallinta-kohta,josta voi sulkea avoinna olevat sovellukset. Klikkaamalla sovelluksen nimeä,ja sen jälkeen lopeta nappia. Nyt kuitenkin jokin asetus mennyt vikaan kun samainen tehtävienhallinta on suuremmassa mittakaavassa, ja siellä on kaikkea turhaa,josta en ymmärrä. Nyt siellä on prosesseja, suorituskyky,sovellushistoria jne. palkkeja:(. Osaako joku sanoa,mistä sen saa ennalleen, siten että sovelluksen avattaessa ei ole kuin avoinna olevat sovellukset näkyvillä?
acerin tehtävienhallinta?
turhauttttttaaa
3
63
Vastaukset
- samsung
Ei osaa, en ainakaan minä tuolla tiedolla. Ei Acerissa ole tehtävienhallintaa.
- turhauttttttaaa
Hei taas, ja en aiemmin ehtinyt tulla perumaan kysymystäni. Mutta pian aloitusviestin jätettyäni löysinkin oikean kohdan, josta sain tehtävienhallinnan ennalleen:).
Ja samsung-kirjoittajalle tiedoksi,että kyllä acerissakin vaan moinen ominaisuus on ;) - Samsung
>Ja samsung-kirjoittajalle tiedoksi,että kyllä acerissakin vaan moinen ominaisuus on ;) <
Vieläkin väitän että sitä ei acerissa ole vaan se on käyttöjärjestelmässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078