Mikä ihmisiä oikein vaivaa?!

Ja miksi juuri näin?

Minkä ihmeen takia teidän täytyy tulla jokaiseen ketjuun mollaamaan ihmisiä ja niiden kirjoituksia väittämällä provoja joka kerta, kun tulee Suomi24:än uutinen etusivulle?! Mikä teitä oikein vaivaa?! Katkeruus, kateus, rakkaudettomuus?! Jos ette pidä jonkun kirjoituksesta, niin on parempi pitää asiat omana tietonaan tai joko ohittaa tai negatiivisen asian voi kommentoida myös asiallisesti, ilman voimasanoja!!!!

Tiedättekö, kuinka harva meistä ihmisistä pystyy tekemään elämästä merkityksen?! Tai olla syrjittynä?! Teidän viestinne/käytöksenne/luonteenne perusteella saatte meidän mielemme vetämään vivun käyntiin!!!

Miksi ihmiset keksivät tikapuita, jotta pääsisimme korjaamaan kattoa tai keksimään hissejä, jolloin on helpommin kuljettaa tavaroita, mutta emme saa toisia ymmärtämään toisten tahtoja? Miltä tuntuisi, jos ei olisi sanomalehtiä tai TV-uutisia ollenkaan?!

Niin kauan, jos joku nyrjäyttää kätensä, ette voi kokea toisten kipuja! Niin kauan, kun ihmisillä on kova nälkä, ette pysty tuntemaan heidän kärsimyksensä! Koska meitä on aina vaan yksi!

Olisitteko tyytyväinen, jos kostaja piikittäisi myrkyn teihin, joka halvannuttaa viideksi minuutiksi ennen kuolemaa (kuulo ja näkö säilyvät mutta ruumis on täysin liikkumaton) ja viiden minuutin aikana kostajalla on jotain sanottavaa teille! Jos laittaa vasta-aineen, kuolema välttyy! Merkityksen ymmärrätte vasta, kun saatte samankaltaisen tuskan, mitä toiset ovat kärsineet!

Voisitte todellakin miettiä, mitä siitä voi seurata, joku voi olla hankalassa elämäntilanteessa muutenkin ja alentajat voivat ajaa herkän ihmisen todellakin alas ja seuraukset voivat olla kammottavat! Kuka teidänlaisia ilkeilijöistä ja kiusaajista haluaisitte taakakseen kantaa loppuelämän ajan esim. sen, että on ajanut toisen hulluksi hoito-osastoon tai kuolemaan? Onko kiusaus ollut silloin sen arvoista, että joutuu elämään sellaisen asian kanssa loppu elämän?!

Miettikää itse miten haluaisitte, että teille vastattaisiin tai kommentoitaisiin aloitukseenne?! Kiroilemista, haukkumista ja mollaamistako haluatte lukea?!

SEN TAKIA TEILLÄ EI OLE ILMEISESTI VIATON TAI PUHDAS SYDÄN, KUTEN MINULLAKIN! KOHDELKAA TOISIA SITEN, MITEN ITSE TAHTOISITTE OLLA KOHDELTUKSI!

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Netissä sikiävät tappelut ja vahingonteot huolettavat Rovaniemellä/1135265160815

1

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SORRY.

      Linkki on vanhentunut. Kyseessä on Rovaniemen tappelu siitä, että nuoret olivat riidoissa Suomi24:ssä. He olivat sopineet tapaamispaikan ja tästä syystä he kävivät toisten kimppuun epäasiallisten nettikommenttien vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe