Sedun Studio 51 avaa 1.10. !

80's party animal

Tarvitaan turkulainen pelastamaan Stadin yöelämä. Sedu Koskinen avaa uuden Studio 51:n Vanhan Maestron tiloihin 01.10.

Ennakkotietojen perusteella mestasta tulee 80-luvun tyylinen korkeatasoinen yökerho, jossa ei soi hip-hop-trance -paska vaan vanha kunnon discopop tyyliin Lionel Ritchie, Michael Jackson, Prince, Hall & Oates...

12

8513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiantuntija

      80-luvun diskohypetys on menneen talven lumia. Vuoden verran vetää porukkaa uutuutena ja sen jälkeen Stadin vanhat raflat keräävät porukan kuten aina ennenkin.

      • Räkä

        Massayökerhot eivät vedä yli 26v. koska eivät pidä musasta jota KissFM ja NRJ luukuttavat puolentunninvälein. Itse voisin alkaa käydäkin em.paikassa. Tiikeriinkiin pääsee jonottamatta tiistai-iltana. Toivottavasti 51 ei tarvitse jonottaa edes lauantai-iltana.


    • Bilettäjä

      Ainakin mitä olen joiltain tuttavilta kuullut, Studio51:stä on tulossa aika pitkältä samanlainen kuin mitä Kaivohuone on kesällä. Satsataan siis varsin reilusti ohjelmaan. Tavoitteena kai haalia ne ihmiset, jotka käyvät kesäisin kaivolla, talvisajaksi Studio51:een.

      Toinen sedun uutuuspaikka, Onnela, joka avataan CTRL:n tilalle, sen sijaan lienee vielä enemmän aikuisporukalle tarkotettu leppoisa oleskelubaari, ehkäpä jonkin verran sitä, mitä The Club oli ennen muuttumistaan tiikerinkorvikkeeksi. Musalinjasta en osaa sanoa mitään.

      • seppo

        Seppo Koskinen käyttää itsestään nimitystä Sedu. Outoa.


      • Kriitikko
        seppo kirjoitti:

        Seppo Koskinen käyttää itsestään nimitystä Sedu. Outoa.

        Jotkut sanoo sedua pygmiksi!
        Kuinkahan kauan menee kun studio 51:nen on Teinipaikka ! Se on ainoa mitä sedu osaa tehdä!


    • Tyttö19

      Paljon sinne on ikäraja?

      • mies-34

        Ikäraja on 16 vuotta, kunnes käy kuten Tiikerille...


    • JJJ

      Kutsu tuli avajaisiin ja innokkaasti lähdinkin sinne, mutta jäät loppuivat kesken, limejä ei ollut ja henkilökunta tosi tylyä. Siis kiitos mutta ei kiitos! Paikkana ihan kiva muuten, vaikkei mitenkään erikoinen.

    • jollybgood

      Sedun kaikki paikat on pari kuukautta pop,ja sitten loppuu kuin kanan lento.Sen jälkeen paikasta löytyy enää 18-v alaikäistä porukkaa.

      • Minttu Magia

        Ihan totta. Turun the clubikin on avajaisten jälkeen joutunut laskemaan ikärajaa. Baarit avataan aina suurella hehkutuksella, mutta ei mene kovin kauan, kun konseptia joudutaan muuttamaan...


      • gaklejkrw-.KESFD,f'w
        Minttu Magia kirjoitti:

        Ihan totta. Turun the clubikin on avajaisten jälkeen joutunut laskemaan ikärajaa. Baarit avataan aina suurella hehkutuksella, mutta ei mene kovin kauan, kun konseptia joudutaan muuttamaan...

        se ei ole baarin vika,...


      • 80 bilehile
        gaklejkrw-.KESFD,f'w kirjoitti:

        se ei ole baarin vika,...

        LOL.. edellinen vastaa vuoden 2004 ketjuun, että 1.10, aukeaa stuuudio 51 ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe