Ehkä oltiin vain kaksi outoa

Lu-mi-ken-kä

jotka kohdattiin kaltaisemme, ehkä oltiin yksinäisiä. Löydettiin kyllä, mutta ei voitu eikä osattu sen enempää. Jos oltaisiin rohkeampia, juteltaisiin asiasta. Mutta, mitenkähän on? Toivon sulle kaikkea hyvää, muruseni!

32

1139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outoja ehkä

mutta pitäs jutella vielä, haluaisin vielä selvyyden..en tosiaankaan haluaisi vielä luovuttaa, sillä vain kerran elämässä voi löytää sen suuren rakkauden...

• repóó

hyvin sanottu, veit sanat suustani.. mutta jos ei onnistu niin tottakai toivon kaikkea hyvää murulleni.

• Odotin jotain

Laita viesti!!!

• jutella

tahtoisin. Ei sen nyt NIIN vaikeaa pitäis olla, eihän? :)

• rupatella

ANtakaas kun arvaan: miinustajat on sitä mieltä, etteivät itse halua puhua mistään, tai olettavat, ettei minusta ole siihen.

Ihan sama, koitan kerätä rohkeuteni.

• sellaistakin on
        rupatella kirjoitti:

ANtakaas kun arvaan: miinustajat on sitä mieltä, etteivät itse halua puhua mistään, tai olettavat, ettei minusta ole siihen.

Ihan sama, koitan kerätä rohkeuteni.

Tai miinustajat ovat sitä mieltä, että aivan turhaa hakea lohtua tai toivoa palstaviesteistä, kun todellisuus saattaa olla aivan toinen. Esimerkiksi se toinen ei samastukaan noihin oman kokemuksesi kertomiseen kahdella yhdessäkään kohtaa...

• Ei noista
        sellaistakin on kirjoitti:

Tai miinustajat ovat sitä mieltä, että aivan turhaa hakea lohtua tai toivoa palstaviesteistä, kun todellisuus saattaa olla aivan toinen. Esimerkiksi se toinen ei samastukaan noihin oman kokemuksesi kertomiseen kahdella yhdessäkään kohtaa...

miinusteluista tai plussailuista (pussailusta kylläkin kannattaa välittää ;o)) kannata välittää.
        Suuremmalta osin varmasti senkun napsuttelevat jompaa kumpaa mahdollisuutta.

• ap.
        sellaistakin on kirjoitti:

Jep, kaikki on subjektiivista ja suhteellista. Jos ollaan pelkästään arvailujen varassa, voi jättää arvailun vaikkapa tälle palstalle ja elellä yksi päivä kerrallaan eteenpäin, plup, plup.

• sellaistakin on
        Ei noista kirjoitti:

miinusteluista tai plussailuista (pussailusta kylläkin kannattaa välittää ;o)) kannata välittää.
        Suuremmalta osin varmasti senkun napsuttelevat jompaa kumpaa mahdollisuutta.

Eh, itse en välitä.

Mutta jokaisella omat syynsä plussata tai miinustella. Ei kannata kuvitella tietävänsä kaikkien muiden syitä, pieleen se vain menee ja pahasti meneekin.

• ...

Ei. mistä haluat jutella?

• keskustella

oikean kanssa oikeista asioista... Mitä nyt kumpaisellakin päässä on liikkunut ja mitäs nyt.

Pyörii nyt kyllä toivottoman hitaasti nää sivut, pysty mitään vastaileenkaan...

• sauva ja sompa

Kiitos samoin, kaikkea hyvää, terveyttä ja pitkää ikää, sähkökatkoksia ja yhteyden katkeamisia :))

• kele kele

äärettömän rasittavaa ettei niinkin perusjuttua voi kertoa, että onko tämä naiselle vai miehelle, naiselta vai mieheltä

• Juuri tää

on Terhikki AimoKallelle Asiakaspalvelun tiskiltä

• Kielo (K....)

Voi ei! Olin tähän asti varma, että oli Kaapolta miulle. Siks mie oon täällä!

• ollaan mitä

ollaan, mutta yhteen kyllä kuulumme! toivon syvästi, että juteltaisiin. ollaan erilaisia ja siks sovitaan yhteen.

• soita jo

kaipaan sinua, tule luokseni

• jokutijok'

Ei siihen rohkeutta tarvita. Juttelemaan
      vaan heti toisen kans ko näät sitä nii siitä kyllä
      selviää mitä mieltä se on. Ja ehkä varovainen
      toisen hipasuki näät mitä tapahtuu. ;D
      Niskasta vaan ittiä kiinni nii ei tarvi katua,
      trust me. :)

• ap.

Just joo, niskapersotteellahan pihan perältä saunan taakse :/. Turhat jorinat pois vaan, mutta riitäisköhän voimat?

• jokutijok'
        ap. kirjoitti:

Just joo, niskapersotteellahan pihan perältä saunan taakse :/. Turhat jorinat pois vaan, mutta riitäisköhän voimat?

No osittain väänsin tsoukkia
        mutta mee nyt ihmeessä
        juttelemmaan sille. ;)
        Rukkoile itelles voimaa,
        muuta en ossaa sanua.

• mi-lu-kä-ken
    • Täällä on

oikeasti mielenvikasta läpänderiä?

• ring ring

Call me and let's talk....

• joku vaan

Niin tavattiin, en ymmärrä miksi, ei olisi koskaan pitänyt. Suuri virhe.
      Halusit satuttaa, onnistuit 100%.
      Onnittelut siitä.

• m+40

Hyvä kirjoitus aloittajalla, vaikken koe itse, enkä toisenkaan minun tapauksessa kokevan yksinäisyyttä (ihmisiä ympärillä), ehkäpä enemmän tyhjää tilaa vierellä, joka täyttäisi niin arjen kuin juhlankin?
      Yhteenkuuluvuutta ilman sanoja, mutta toisiko ne sanat lisää lähentymistä ja syvyyttä tähän touhuun? Onnea, iloa ja paljon muutakin, ehkäpä? Sitä toivoisin, aika näyttää ja toivossakin on hyvä elää, vaikka viime näkemästä on jo tovi aikaa?

• .....

Soita mulle tai tekstaa...

• satumaan sadut

Petrikö se siellä?

• murusesi79

Oltiin.. Ollaanhan me vieläkin, kaksi, jotka etsiytyy toistensa luo.. Sinne, minne kukaan toinen ei mahdu, ei pääse.. vain sinä ja minä kahdestaan. Aikaa on kulunut nyt enemmän kuin ennen tähän asti. Kerron sinulle, että kaipaan, sinä et kerro, siksi minäkin lopetan. Vaikka sanot muuta, on kuin et tuntisi samoin. Rakkauteni pelkää, se on tullut epävarmaksi, se ei uskalla enää avautua. Me ollaan pakosta erossa. Ei me voida muutakaan. Entä jos voitais. Jos alettais ajattelemaan niin kuin tunnetaan. Meidät tarkoitettiin rakastumaan, kohtaamaan toisemme, tässäkin elämässä, kyllä tutultahan sinä tunnuit, en ole koskaan kokenut vastaavaa ennen.. Rakastumaan muttei rakastamaan, niinkö. Minun rakkaani, kaipaan sua jumalattomasti. Hyväksyn, ettei me voida nähdä usein. Me emme kohtaa arkea, me vain eletään ne pienet hetket niille haaveille, tunteille ja toiveille.. mitä voisi olla. Kestäisikö se arkea, vahvistuisiko se rakkaudeksi. Onko totta, että elämässä se ei tule selviämään. Se on ihmeellinen tunne, voimakas, ihana. Sinä oot ihmeellinen minun rakkaani.

• mieti mitä teet.

Tuo kirjoitus taisi olla naiselle? Miksi et kerro tuota kaikkea hänelle suoraan ja kirjoita viestiin vielä hänen nimeään?

Kauniit sanat pitää kertoa sille kenelle ne kuuluvat. Harvoin ihminen tapaa tässä elämässä sellaisen ihmisen jonka kanssa kokee tuollaista yhteenkuuluvuutta ja noita tunteita.

• Murusesi79
        mieti mitä teet. kirjoitti:

Tuo kirjoitus taisi olla naiselle? Miksi et kerro tuota kaikkea hänelle suoraan ja kirjoita viestiin vielä hänen nimeään?

Kauniit sanat pitää kertoa sille kenelle ne kuuluvat. Harvoin ihminen tapaa tässä elämässä sellaisen ihmisen jonka kanssa kokee tuollaista yhteenkuuluvuutta ja noita tunteita.

Kirjoitukseni on miehelle. Ja usko pois olen kertonut..

• vai odotatko?
        Murusesi79 kirjoitti:

Kirjoitukseni on miehelle. Ja usko pois olen kertonut..

Ehkä hän miettii kertomaasi ja tutkii tunteitaan? Ajattelitko vielä nähdä hänet ja jutella?

• Murusesi79
        vai odotatko? kirjoitti:

Ehkä hän miettii kertomaasi ja tutkii tunteitaan? Ajattelitko vielä nähdä hänet ja jutella?

Ajattelin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      352
      4491
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      146
      2538
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2146
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      145
      1690
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1227
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      44
      1222
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      35
      1178
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1101
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      345
      1045
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      143
      1029
    Aihe