- Miksi puhelin muuttaa pitkän tekstiviestin multimediaviestiksi??? Kaikki vastaanottajat eivät saa viestejäni!
- Miksi puhelin ei yhtäkkiä pysty lähettämään valokuvia?? Aiemmin kyllä lähetti, nyt ei suostu lähettämään kirveelläkään! Ikuisuuden pyörittää ja sitten aina viesti: Multimediaviestin lähetys epäonnistui! En ole muuttanut mitään asetuksia tietääkseni!
- KALENTERI!!! Mitä virkaa sillä on tässä puhelimessa??!! Ei hälytä vaikka miten yritän laittaa erilailla kaikki mahdolliset vaihtoehdot! Paitsi yleensä kun teen testin että laitan hälytyksen muutaman minuutin päähän tarkistaakseni toimiiko, niin silloin kyllä saattaa joskus hälyttää mutta ei ikinä seuraavana päivänä tms! Ei edes jätä mitään merkkiä siitä että on OLLUT hälytys!! Millanen kalenteri tämä oikein on ja mitä sillä tekee jos ei muistutuksia voi laittaa???
Pari kuukautta nyt ollut tämä uusi puhelin mulla. Viesteissä ei alkuun ollut mitään häikkää. Kalenteri sen sijaan ei ole toiminut koskaan! Ei olisi ikinä pitänyt vaihtaa Nokiaa Samsungiin!!
Samsung galaxy mini 2 / KALENTERI ei toimi / MMS ei toimi!!!!!
4
180
Vastaukset
1. Tämä on ihan normaali käytäntö ainakin Samsungin Android luureissa
2. Onko MMS asetukset kunnossa? Tuo voi johtua myös ruuhkasta
3. Kyllä ainakin minulla SGS3 kaleneri hälyttää. Onko hälytys homma laitettu päälle?- ressi!!
Hoksasin että vaihdoin liittymäkorttia äskettäin, otin työnumeroni käyttöön jossa joku paketti. Vissiin sen jälkeen ei tuo MMS ole toiminut. Nyt onnistuin saamaan netinkin tuhottua sitten!!! Vttu näistä asetuksista ei tajua erkkikään mitään!!!!!!!!!!!111
- ressi!!
Niin siis, vaihdoin sitä korttia pari viikkoa sitten jo.
Ja pliis voisko joku olla niin kiltti että laittais selkeet suomenkieliset ohjeet että ekaluokkalainenkin ymmärtäis!!?? Mä en tajua yhtään mitään mistään asetuksista. :( hermot menee.
- asetukset2
Varmaan eri operaattoron kortti.Mene operaattorin sivulle ja etsi asetukset.
Omassa kalenteri toimii ihan ok.Ainoa jos sinulla äänet pois eli kalenterin äänen voimakkuus on sama,kuin esim katsot videoita.Jos äänet pois katsoessa videoita ei kuulu kalenteri hälytyskään.
Minulla oli tai on akku ongelma söi akun 6 tuntiin ja lentotilassa sekä ei mitään muuta kuin järjestelmän ohjelmat.en ole asentanut mitään lisää.Vaihdoin toisen akun sekin alkuperäinen akku ei kopio ja tuntuu nyt pelaavan.
Kauan muilla kestää akku normaalisti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2344002Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770