Onko täällä muitakin seroxatin käyttäjiä ? Olen syönyt lääkettä kuukauden, mutta masennusoireet eivät ole hellittäneet. Täytyykö lääkettä syödä kauemmin, että alkaa myönteisiä tuloksia näkymään? Kaipaisin kipeästi mielipiteitä ja kokemuksia
seroxat
4
72
Vastaukset
- Optipar60mg
On täällä käyttäjiä, tuossa on noita Optipar (Seroxatin gen.sub.valmiste, yksi niistä) ketjuja ainakin löytyy.
Terapeuttinen taso saavutetaan kyllä myöhemmin kuin kuukauden käytön jälkeen. Millä annoksella käytät?
Itselläni menossa kolmas vuosi, uusiutuvaan depressioon, annoksella 60 mg/vrk. Siihen terapia rinnalle, auttaa minua. - paveliq
Mä käytän 40mg \ päivässä. Vähän aika sitten nostettiin tohon 40mg. Milloin sulla alkoi masennus lievittymään ? Tarviiko seroxattia käyttää yli kk:n ennen kuin mitään vaikutuksia alkaa esiintymään ?
- 40 mg mullakin
Kannattaisi pohtia sitä, millaisia oireita tällä hetkellä on, ja onko niitä vähemmän kuin kuukausi sitten. Ei niitä vaikutuksia oikein muuten ilmene.
Minulle tuli Seroxatista aluksi hillitön haukottelu (joka ei ollut väsymystä, vaan haukotuttamista), sitten alkoi mahan (paksunsuolen) kouristelu, joka tietysti aiheutti ripulin, joka kesti tasan kuukauden ja lakkasi yhtä äkisti kuin oli alkanutkin.
Muuten en mitään erikoista vaikutusta ole kokenut, mutta synkimmät ja epätoivoisimmat ajatukset ovat vähentyneet. Elämä jotenkin vain on, tasaista, arkista, ei mahdottoman onnellista, muttei kauhean masentunuttakaan. Sellaista sen kai pitääkin olla.
Huomasin myös, että Seroxat vaikutti sosiaalisiin pelkoihin. Jotenkin nekin tasoittuivat, vaikken tietysti luonteelleni mitään voi - olen vähän arka ja erakkoluonne.
Toivottavasti lääkkestä on apua! Käytkö missään keskustelemassa masennuksestasi?
- paveliq
Kauan aikaa teillä on mennyt kunnes seroxat on alkanut vaikuttamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328