Ilkkka Pitkäsen olen livenä kuullut kertovan, että todistettavasti Suomen Pankin edustaja, krp, sisäasianministeriön edustaja ym. kokoontuivat useasti syksystä 2007 lähtien pohtimaan, mitä WC:lle pitäisi tehdä ?
Oliko heillä silloin tiedossa, käydäänkö valuuttakauppaa, vai eikö käydä, mutta signaalin olemassa olo ja että sen avulla voitiin käydä voitollista valuuttakauppaa oli varmaan tiedossa.
Se että se oli olemassa suurten pankkilaitosten ulkopuolella oli varmaan punainen vaate pankkiherroille.
Tienauksen höyrypää kirjoittaa...
29
368
Vastaukset
- ihan rehellistä.....
Vai että oikein livenä on pätkä kertonut, no sitten sen täytyy kyllä olla totisinta totta , heh heh
- antennit päähän
Oliko Pitkänen siis Wincapitan jäsen, kun tuollaista tietää kertoa.
Tietääkseni EOK ja Pätkä tulivat mukaan puolustamaan voitolle jääneitä ns. puolustusrintaman kutsumana (korotetuilla jäsenmaksuilla winkkarilaisille)
vasta syksyllä vuonna 2009.
Vai kopioiko hän vain sponsorien suoltamaa soopaa ? - 15+8
katehruttaako teitä :)
- Luule vaan
- kuullut - todistettavasti - useasti - pitäisi - oliko - käydäänkö - vai eikö - mutta - varmaan - se että se oli - varmaan -
- Litsenski
Se ihmetyttää miksi WC ei käyttänyt sitä toimivaa signaalia, vaan keräsi kerholaisilta rahat lisenssimaksuina?
- REHELLISTÄ HOMMAAAAA
Noh, mutta mikä tässä on niin vaikeaa? Minähän vaan olen PitkänPätkä ja LyhyenLäntä on kaverini, ai niin ja Pate myös.
Siis päämieheni itse ei ole koskaan henkilökohtaisesti tehnyt yhtäkään valuuttakauppaa tai käyttänyt Robluuttia mihinkään muuhun kuin lisenssipörssissä harjoitettuun lisenssikaupapaan pohjanmaalaisen huonekaluliikkeen takahuoneessa.
Minä siis vaan kysyn Jopa EEEUUKOON puolesta , " mikä tässä on niin vaikeaa"?
3 tonnia sisään ja milli ulos, siis ihan aikuisten oikeasti minä kysyn teiltä, "mikä tässä on niin vaikeaa"
Ps.
Päämieheni Pate kusetti satoja ja minä vaan yritän kusettaa TEITÄ herrat tuomarit ja EEEUUUKOOO myös, heh, heh!!!! - elec&sto
Vai että tällaisia "tietoja" se pätkä jakelee, ja pätkällä on tietenkin todisteet asiasta.
- REHELLISTÄ HOMMAA !!
Noh, mutta kun tuota, tuota päämiehi on joutunut sinne eriteselliin ja hänen äitinsä on lisäksi vakuuttanut että Hannu on läpi rehellinen kaveri, niin miksi tätä asiaa viellä käsitellään täällä käräjäoikeudessa ja varsinkin kun Hannun automaattinen valuuttakauppaohjelma on ihan juurikin valimiastumassa.
Minä teen tutkintapyynnön kaikkien PLONTZOPLUNTZUREIDEN ja nimen omaan erikseen TUUKKATAKANA kaverini puoleste EEUUKKOON avulla Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen LÄNTTÄPÄÄN avulla. Ai niin em teekkään vaan menen sinne ABC:lle puhumaan paskaa WinCaputosta kuten aina!!!
Ps.
Karavaani kulke ja aisakello kilkattaa ja kalkattaa ja lässytys jatkuu!
. - 1+16
REHELLISTÄ HOMMAA !! kirjoitti:
Noh, mutta kun tuota, tuota päämiehi on joutunut sinne eriteselliin ja hänen äitinsä on lisäksi vakuuttanut että Hannu on läpi rehellinen kaveri, niin miksi tätä asiaa viellä käsitellään täällä käräjäoikeudessa ja varsinkin kun Hannun automaattinen valuuttakauppaohjelma on ihan juurikin valimiastumassa.
Minä teen tutkintapyynnön kaikkien PLONTZOPLUNTZUREIDEN ja nimen omaan erikseen TUUKKATAKANA kaverini puoleste EEUUKKOON avulla Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen LÄNTTÄPÄÄN avulla. Ai niin em teekkään vaan menen sinne ABC:lle puhumaan paskaa WinCaputosta kuten aina!!!
Ps.
Karavaani kulke ja aisakello kilkattaa ja kalkattaa ja lässytys jatkuu!
." niin miksi tätä asiaa viellä käsitellään täällä käräjäoikeudessa "
Asiaa ei enää käsitellä käräjäoikeudessa
- kuis kävi
Seinäjoen käräjillä ?
Kutittiko Paulia heltasta ?- Minä tiedän.
Hyvin kävi.
- Aa pitkäpätkä
Minä tiedän. kirjoitti:
Hyvin kävi.
Pauli saa pitää rahat ja valtion varoista pläjäytettiin vielä miljardi päälle.
EIT on luvannut lisää jos vaan viitsii kuitit toimittaa siitä 3000 sijoituksesta. - Valtio maksumiehenä
Aa pitkäpätkä kirjoitti:
Pauli saa pitää rahat ja valtion varoista pläjäytettiin vielä miljardi päälle.
EIT on luvannut lisää jos vaan viitsii kuitit toimittaa siitä 3000 sijoituksesta.Totta kai Pauli haluua jylläävän 3000.00 pääomansa pois.
Kuuluuhan se hänelle, ihan rehellistä saastumatonta rahaa.
Miljardi vahingonkorvaukset tulee valtiolle maksuun Pätkälle siitä 10% ihan kiva korvaus.
Noin muistin virkistämiseksi Pauli taisi nostaa sen jylläävän 3.000 EUR pääomansa pois.
Tämä tarina toistui muuten useissa kuulustelukertomuksissa. Winkkarin umpirehelliset jäsenet kertoivat kuulusteluissa, että he nostivat sijoittamansa pääoman pois ja jättivät vain voitot jylläämään. Näin oma riski oli nollattu ja voitiin rauhassa odotella, koska klubi kaatuu.
Sitten oli vielä versio 2; tavallista ahneemmat. He nostivat koemielessä ensin oman pääomansa ulos klubista ja kun homma pelitti, sijoittivat sen takaisin. Tässä yhteydessä lisäpanostettiin vielä uutta omaa rahaa klubiin.
No voi, voi. ;)))- jdjjdd76363h3h-899
?
Sä olet vielä idiootimpi kuin winkkarit.
hanki elämä ääliö jdjjdd76363h3h-899 kirjoitti:
?
Sä olet vielä idiootimpi kuin winkkarit.
hanki elämä ääliö"Sä olet vielä idiootimpi kuin winkkarit."
Taisi lipsahtaa vihapuheen puolelle. ;)))
- wincapitafani
valuuttakauppias eikö sulla ole muuta eläämääsi sisältöä ku jauhaa monta vuotta
wincapita asiaa;) Turhaa sä täällä pädet hanki itsellesi muutakin elämään;))- Conneryn logiikkaa.
Kevät on tullut ja kohta kultahannu alkaa taas käydä ja ei käydä valuuttakauppaa samaan aikaan eritesellissä.
"...eikö sulla ole muuta eläämääsi sisältöä..."
Vannoin mummovainaan kirstun äärellä uhraavani elämäni rikollisuudenvastaiselle työlle. Mummo kun oli suuri vääryyden vihollinen ja vasta hänen kuoltuaan tajusin maamme menettäneen kantavan moraalisen voiman.
Sitten kuin tarkemmin aloin pohtia uutta toimenkuvaani huomasin, että maapallon globaaleista ongelmista piti jo huolta Teräsmies, viidakon hommelit hoiteli Mustanaamio ja Gotham Cityssä päivysti Lepakkomies. Suomen tasolla hommissa on Soini ja Väyrysen Pate.
Minulle jäi vain tämä surkea Winkkariväijy hoidettavaksi. Äläpä huoli, onhan minulla toki viitta ja naamio. Jonkun se on hoidettava nämä huonommatkin hommat. ;)))- ip on tallella
Näyttää tuo wincapitafani roikkuvan täällä jatkuvasti, nimimerkki tosin vaihtuu jatkuvasti.
- iptä hanuriin
ip on tallella kirjoitti:
Näyttää tuo wincapitafani roikkuvan täällä jatkuvasti, nimimerkki tosin vaihtuu jatkuvasti.
kirjoita valuuttakauppias vaan omalla nikilläsi
iptä hanuriin kirjoitti:
kirjoita valuuttakauppias vaan omalla nikilläsi
Omalla toki. Sen tunnistat siitä, että kirjoittajan nimimerkki on sinisen värinen.
Onhan se synti ja häpeä, että sinun pitää piileskellä puskassa ja sieltä näkösuojasta yrittää kivittää, muuta sellaista se on. Mitäpä sinä luonteellesi mahdat. ;)))- tunkuttujuttu
valuuttakauppias kirjoitti:
Omalla toki. Sen tunnistat siitä, että kirjoittajan nimimerkki on sinisen värinen.
Onhan se synti ja häpeä, että sinun pitää piileskellä puskassa ja sieltä näkösuojasta yrittää kivittää, muuta sellaista se on. Mitäpä sinä luonteellesi mahdat. ;)))Synti ja häpeä olet sinä
tunkuttujuttu kirjoitti:
Synti ja häpeä olet sinä
Kops. Taas lensi mätä peruna puskasta. Olet sinä aika epeli. ;)))
- Conneryn logiikkaa.
Kops. Taas lensi mätä peruna puskasta. Olet sinä aika epeli. ;)))
Eikun Conneryllä tuli vaan taas löröt housuun.
- MenkääForexiin
Tää Suomi-brändi on erikoisen tyhmä - eiväthän nämä kpäät edes tajua mistään valuuttakaupasta mitään ylempiä toimielimiä myöten. Kohta tämä kai tulee muuttumaan aika konkreettisesti nyt kun FinFX avasi "taivaan portit". Mutta totuus on se, että joku Suomen Finanssivalvonta ei edes tiedä mistä bisneksestä puhutaan kuten muu maailma. Onko se näin, että Suomen menninkäiset tulevat näin hirveesti muun maailman takana. Niinkuin yleensä kaikessa bisneksessä! En ihan hirveesti haluasi edes lukea näitä mielenterveys- ynnä muun väen palstoja mukamas asiaatietävänä. Eikö tämä kuuluisi ihan toisenlaisille foorumeille tämä bisnes?
Jos sinä - erikoisen tyhmä Herman Pelle - pysyisit itse yhdessä säikeessä kerrallaan.
Eihän se kirjoitustasi yhtään paremmaksi tee, että copy/pastaat sitä jokaiseen tällä palstalla olevaan säikeeseen. ;)))- connerynavut
Jos sinä - erikoisen tyhmä Herman Pelle - pysyisit itse yhdessä säikeessä kerrallaan.
Eihän se kirjoitustasi yhtään paremmaksi tee, että copy/pastaat sitä jokaiseen tällä palstalla olevaan säikeeseen. ;)))olet tyhmä mätä peruna
- KRPjaverottajatutkin
Se kummeksuttaa, että kun näiden todisteiden valossa Suomen KRP:n tutkinta on alkanut jo syksyllä 2007, niin miksi ei Kailajärveä ole tuolloin kuulusteltu.
Kaikki ihmettelevät, että kukaan poliisista/KRP:stä ei ole etsinyt Kailajärveä äitinsä, veljensä tai ystäviensä kautta??
Eli perin outoa tuo tutkinta ollut. Aika helppoa olisi esim. äidin tai veljen Kari Kailajärven kautta ollut tavoittaa Hannu Kailajärvi. Kari Kailajärvi kun on ollut kaikissa veljensä Hannun bisneksissä mukana mm. erotiikkabaarissa ja puhelinyrityksissä "kylpyvaahto Ossina". Kaikista saanut korvauksen "riihikuivana rahana"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847