Venäläiset ostavat

niet*

parhailta paikoilta maata, asuntoja ja tontteja suomalaisilta.
Viimeksi Helsingin Kaivopuistosta yli 13 miljoonan luksusasunnon.
Onko tämä rahan pesua?? Mistä heillä on tämä varallisuus?

Miksi ei ole säädetty lakia, että he eivät saisi ostaa suomesta mitään
kiinteää omaisuutta.
Varsinkin kun suomalaisilta on kielletty mitään ostamista Venäjältä,
vastavuoroisuus periaatteella pitäisi suomalaistenkin saada ostaa.

Saimaan parhaat rantatontit he ovat ostaneet, kohta ympäri Suomea.
Onko tämä oikein!

19

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ))) :

Havitellaanko kohta koko Suomea.
      Laki olisi tietenkin tarpeen tällaisissa tapauksissa.

• sitroen.

Onhan se näinkin. Mutta kun suomalaiset ei osta mitään. Minä olen koettanut kaupata yhtä OKT:a ja yhtä kaksiota. Ei kiinnosta ketään. Pitääkö myydä venäläisille molemmat?

Itse jos olisin ostamassa maata tai rantaa, niin ei myydä. Venäläisille kyllä myydään samat alueet. Kokemusta ja näkemystä on karttunut riittävästi. Nyt en tarvi enää kuin sen loppusijoituspaikan. Sijoittakoot minne haluavat, ei ole minun päänsärkyni se enää...

• Tepposet

Samat kokemukset!

• KELLOSEPPÄ+KAUPPIAS.

Myykää vaan venäläisille.Niillä on ihan oikeata rahaa..Pannaan vaan raha kiertämään..

TURHAA SE ON VANHOJA ASIOITA MIETTIÄ

• |||

Rahalla ei ole isänmaata.

• Kolme tolppaa

Venäläisetkin pitävät rahojaan Kyproksen pankeissa.

• Ei käy

Se oli toiminut viimeksi Egyptin suurlähetystönä. Ei ollut kelvannut siis ennenkään suomalaisille.

• Tepposet

Myyjä päättää!

Toki olen vastavuoroisuuden kannalla tai mieluumminkin tanskalaismallisen, vakituisen asumisen kestoon sidotun kytkennän kannalla mutta viime kädessä myyjä myy, jos myy.

Me myimme talomme Suomessa 17-vuotta asuneelle ja työskenneelle ukrainalaispariskunnalle.
      Suomalaiset ostajaehdokkaat olivat nirppanokkaisia sisustusten katsastajia.

Ukrainalaiset tulivat kysymään ovelta naapurin vinkin perusteella.

• ttäältä tähän

Kyllä tätä tapahtuu vähän kaikkialla. Kiinalaiset rahapiirit olisivat ostaneet hyvään hintaan isomman maapläntin Islannista. Ei käy, muuten kävis sanoivat satujen saaren virkamiehet.

• epäilevä tuomas

Näistä venäläisten ostamista maa-alueistahan oli paljonkin juttua pari vuotta sitten.
      Ihme kyllä juttu on hiipunut eikä valtiovaltakaan enää puutu asiaan. Liekö hiljainen
      sopimus itä-naapurin kanssa, jotra saa noita tukikohtia sinne tänne asetella.

Onhan sitten helppo hivuttautua maan valtiaaksi, kun katsoo asian sopivaksi.

• ))):

Väärin se on, että maita täältä ostavat nuo venäläiset.
      On niin kovan kautta ne saatu rajan taakse, nytkö ne paperilla
      ostavat pian koko maan.
      Kyllä pitäisi hälytyskellot soida päättäjien korvissa!

• näin on näreet

En myisi isänmaatani edes kynnenalusen vertaa "velivenäläiselle"

Tämä on tosi.

• kallion maikki.

Saattaahan olla tällä systeemillä saadaan SUOMI ,maailman kartalle,,rahaa venäjällä
      on .Eikä meille kuulu onko se pesty tai vahttu. TULEVAISUUS ON NUORTEN .

Nekin jotka -kaivopuistosta myivät,ei ne kitumaan tänne jääneet ..Paremi havaji niitä kiinnost.

• koppujen hernekeitto

Kauppiaat on ainakin mielissään,kun venäläisiä käy ruoka ostoksilla. PIENET
        Ruokakauppiaat tanssii ilosta,kun raha venäjältä virtaa. Kyllä paikkakuntalaisenakin ihmettelen ,kun monet kärryt täynnä kassalle menevät....Niillä on rahaa--ei meillä...

• ....................

Suomalaiset amerikkalaistuvat mutta Suomi venäläistyy. Siinä on tasapaino.

• antaa muutakin mimmä

Rahaa venäläiset meille tuo ja sitä Suomi tarttee.Hoitelee naisia kohteliaasti ,
      rahan tuoksulla.

• -----

Ostaa, kuka ostaa, suomalaisethan niitä myyvät.
      Ja varmasti eniten tarjoavalle.

• %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Nyt monet suomalaiset syövät venäläisiä pääsiäisruokia hyvällä ruokahalulla.

• Menetämmekä Saimaan?

Tutullani on kesäasunto saimaan itärannalla, ja hän sanoo, että venäläiset ostavat suuria maa'alueita sieltä ja rakentavat muurin sen ympärille, kuin jokin tukikohta. Suomalaiset alkavat sieltä siirtyä pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe