parhailta paikoilta maata, asuntoja ja tontteja suomalaisilta.
Viimeksi Helsingin Kaivopuistosta yli 13 miljoonan luksusasunnon.
Onko tämä rahan pesua?? Mistä heillä on tämä varallisuus?
Miksi ei ole säädetty lakia, että he eivät saisi ostaa suomesta mitään
kiinteää omaisuutta.
Varsinkin kun suomalaisilta on kielletty mitään ostamista Venäjältä,
vastavuoroisuus periaatteella pitäisi suomalaistenkin saada ostaa.
Saimaan parhaat rantatontit he ovat ostaneet, kohta ympäri Suomea.
Onko tämä oikein!
Venäläiset ostavat
19
119
Vastaukset
- ))) :
Havitellaanko kohta koko Suomea.
Laki olisi tietenkin tarpeen tällaisissa tapauksissa. - sitroen.
Onhan se näinkin. Mutta kun suomalaiset ei osta mitään. Minä olen koettanut kaupata yhtä OKT:a ja yhtä kaksiota. Ei kiinnosta ketään. Pitääkö myydä venäläisille molemmat?
Itse jos olisin ostamassa maata tai rantaa, niin ei myydä. Venäläisille kyllä myydään samat alueet. Kokemusta ja näkemystä on karttunut riittävästi. Nyt en tarvi enää kuin sen loppusijoituspaikan. Sijoittakoot minne haluavat, ei ole minun päänsärkyni se enää...- Tepposet
Samat kokemukset!
- KELLOSEPPÄ+KAUPPIAS.
Myykää vaan venäläisille.Niillä on ihan oikeata rahaa..Pannaan vaan raha kiertämään..
TURHAA SE ON VANHOJA ASIOITA MIETTIÄ
- |||
Rahalla ei ole isänmaata.
- Kolme tolppaa
Venäläisetkin pitävät rahojaan Kyproksen pankeissa.
- Ei käy
Se oli toiminut viimeksi Egyptin suurlähetystönä. Ei ollut kelvannut siis ennenkään suomalaisille.
- Tepposet
Myyjä päättää!
Toki olen vastavuoroisuuden kannalla tai mieluumminkin tanskalaismallisen, vakituisen asumisen kestoon sidotun kytkennän kannalla mutta viime kädessä myyjä myy, jos myy.
Me myimme talomme Suomessa 17-vuotta asuneelle ja työskenneelle ukrainalaispariskunnalle.
Suomalaiset ostajaehdokkaat olivat nirppanokkaisia sisustusten katsastajia.
Ukrainalaiset tulivat kysymään ovelta naapurin vinkin perusteella.- ttäältä tähän
Kyllä tätä tapahtuu vähän kaikkialla. Kiinalaiset rahapiirit olisivat ostaneet hyvään hintaan isomman maapläntin Islannista. Ei käy, muuten kävis sanoivat satujen saaren virkamiehet.
- epäilevä tuomas
Näistä venäläisten ostamista maa-alueistahan oli paljonkin juttua pari vuotta sitten.
Ihme kyllä juttu on hiipunut eikä valtiovaltakaan enää puutu asiaan. Liekö hiljainen
sopimus itä-naapurin kanssa, jotra saa noita tukikohtia sinne tänne asetella.
Onhan sitten helppo hivuttautua maan valtiaaksi, kun katsoo asian sopivaksi. - ))):
Väärin se on, että maita täältä ostavat nuo venäläiset.
On niin kovan kautta ne saatu rajan taakse, nytkö ne paperilla
ostavat pian koko maan.
Kyllä pitäisi hälytyskellot soida päättäjien korvissa!- näin on näreet
En myisi isänmaatani edes kynnenalusen vertaa "velivenäläiselle"
Tämä on tosi.
- kallion maikki.
Saattaahan olla tällä systeemillä saadaan SUOMI ,maailman kartalle,,rahaa venäjällä
on .Eikä meille kuulu onko se pesty tai vahttu. TULEVAISUUS ON NUORTEN .
Nekin jotka -kaivopuistosta myivät,ei ne kitumaan tänne jääneet ..Paremi havaji niitä kiinnost.- koppujen hernekeitto
Kauppiaat on ainakin mielissään,kun venäläisiä käy ruoka ostoksilla. PIENET
Ruokakauppiaat tanssii ilosta,kun raha venäjältä virtaa. Kyllä paikkakuntalaisenakin ihmettelen ,kun monet kärryt täynnä kassalle menevät....Niillä on rahaa--ei meillä...
- ....................
Suomalaiset amerikkalaistuvat mutta Suomi venäläistyy. Siinä on tasapaino.
- antaa muutakin mimmä
Rahaa venäläiset meille tuo ja sitä Suomi tarttee.Hoitelee naisia kohteliaasti ,
rahan tuoksulla. - -----
Ostaa, kuka ostaa, suomalaisethan niitä myyvät.
Ja varmasti eniten tarjoavalle. - %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Nyt monet suomalaiset syövät venäläisiä pääsiäisruokia hyvällä ruokahalulla.
- Menetämmekä Saimaan?
Tutullani on kesäasunto saimaan itärannalla, ja hän sanoo, että venäläiset ostavat suuria maa'alueita sieltä ja rakentavat muurin sen ympärille, kuin jokin tukikohta. Suomalaiset alkavat sieltä siirtyä pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057