Onko kenellekään tehty korvatorven pallolaajennusleikkausta? Mistä syystä tehtiin ja miten on mennyt sen jälkeen? Itse kärsin jatkuvista korvatulehduksista ja korvatorveni on polypoitunut.
Kuka lääkäri niitä tekee Hyksissä? M1enisin yksityisvastaanotolle.
Korvatorvan pallolaajennus
1
4434
Vastaukset
- Liimakorva-aikuinen
Olit aikomassa pallolaajennukseen maaliskuussa - miten meni?
Kiinnostaa, koska yksityislääkäri on tänään laittanut minusta lähetteen Hyksiin sitä varten.
Pallolaajennuksia tekee kuulemma professori - nimi ei heti jäänyt mieleen.
Minulla syy on liimakorvan uusiutuminen toistaiseksi tuntemattomasta syystä. Tämä on hyvin hämmentävää.
Olen ikäihminen jo enkä ole kokenut ennen mitään vastaavaa. Toinen korva on puhjennut jo lapsena niin, että reikä ei sulkeutunut. Kun se lopulta pitkän ajan kuluttua umpeuttui, puhutiin arpeutumisesta. Kuulo aleni niin merkittävästi, että olen elänyt yhden korvan varassa. Nyt molemmissa liimakorva.
Tulin palstalle etsiskelemään kohtalotovereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482