Onko kenellekään tehty korvatorven pallolaajennusleikkausta? Mistä syystä tehtiin ja miten on mennyt sen jälkeen? Itse kärsin jatkuvista korvatulehduksista ja korvatorveni on polypoitunut.
Kuka lääkäri niitä tekee Hyksissä? M1enisin yksityisvastaanotolle.
Korvatorvan pallolaajennus
1
5372
Vastaukset
- Liimakorva-aikuinen
Olit aikomassa pallolaajennukseen maaliskuussa - miten meni?
Kiinnostaa, koska yksityislääkäri on tänään laittanut minusta lähetteen Hyksiin sitä varten.
Pallolaajennuksia tekee kuulemma professori - nimi ei heti jäänyt mieleen.
Minulla syy on liimakorvan uusiutuminen toistaiseksi tuntemattomasta syystä. Tämä on hyvin hämmentävää.
Olen ikäihminen jo enkä ole kokenut ennen mitään vastaavaa. Toinen korva on puhjennut jo lapsena niin, että reikä ei sulkeutunut. Kun se lopulta pitkän ajan kuluttua umpeuttui, puhutiin arpeutumisesta. Kuulo aleni niin merkittävästi, että olen elänyt yhden korvan varassa. Nyt molemmissa liimakorva.
Tulin palstalle etsiskelemään kohtalotovereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3964716Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1492662Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575842255- 331407
- 431369
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!451356- 791221
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1471060Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8947MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim14912