Kuka laulaa missi kilpailuissa kappaleen
Ken on neitosista kaikkein kaunein, ken on herttaisin.
kenn on kaunein
5
678
Vastaukset
- Gibson
oikea nimi on Armi.
Tunnetaan myös Armi valssina.
Kappaleen on ensimmäisenä laulanut levylle Olavi Virta.
Armin on säveltänyt Erik Lindström. - Jouni
... ja sen on levyttänyt aika moni, mm. Olavi Virta, Reijo Taipale, Topi Sorsakoski, Kai Lind ja Ari Klem. Sen sävelsi aikanaan Erik Lindström Armi Kuuselan Miss Universum-kruunauksen kunniaksi. Ja näinhän se menee:
Armi
Neitosista ken on kaunein, tyttö kaikkein herttaisin,
nainen jonka vuoksi huokaa syömmet iltaisin?
Tiedän ken on kaikkein kaunein, tiedän ken on herttaisin.
Arvaan ken on sydämet nuo saanut liekkeihin.
Sillä yksi vain on, ken katseellaan voi vaik himmentää auringon.
Mut palvoa vaan mä kaukaa saan, en omaksi konsanaan.
Tiedän ken on kaikkein kaunein, tiedän ken on herttaisin.
Tiedän etten kauniimpaa saa nähdä milloinkaan.- Anonyymi
säveltäjä Erik Lindström teki kappaleen omalle vaimolleen Vuokolle. Levy-yhtiön kanssa kuitenkin päätettiin, että kappaleen nimeksi tulisi Armi.
- missi
Löytyykö ko. musiikkikappaletta netistä.
Olis yhden naisen 40v päivät.- Lasikukko
nyt ihmeessä!
Netti ei ole mikään biisivarasto, josta ilmaiseksi voisi hankkia teoston alaista musiikkia.
Joitakin näytteitä saattaa löytyä levy-yhtiöiten sivustoilta.
Kyllä levykaupat on musiikin hankintaa varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4811765Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781517Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641348Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H161325- 100915
- 51879
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19876Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65746Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15731Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722