Ettekö te muuta

tee kuin...

Istutte kotona neljän seinän sisällä? Itse en viihdy yksin kotona, vaan olen vapaapäivinäkin ulkosalla, kaupungilla. Täällä pääkaupungissa on ainakin kirjastoja ja halpoja 5e ruokapaikkoja, joissa voi edullisesti ostaa syötävää. Kivempi olla päivä liikenteessä ja mennä sitten illaksi kotiin. Itse tulisin hulluksi kotona jos kokoajan siellä kökkisin :(

8

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entä loppuilta?

Kävelyllä käyty. Lintulauta täytetty, cruisaillut Espoossa maisemia katsomassa.
      Naapurin kanssa jutellut.

• Koneen ääressä

Ainakin minulla, vielä olisi tietysti energiaa lähteä uloskin, mutta eipä taida löytyä seuraa. Tällaista se yksinäisen elämä on. Pahaa tekee katsoa muita ei yksinäisiä ja olla itse yksin. Mistä minua oikein rangaistaan?

• Koneen ääressä kirjoitti:

Ainakin minulla, vielä olisi tietysti energiaa lähteä uloskin, mutta eipä taida löytyä seuraa. Tällaista se yksinäisen elämä on. Pahaa tekee katsoa muita ei yksinäisiä ja olla itse yksin. Mistä minua oikein rangaistaan?

Sieltä ulkoa sitä seuraakin voisi löytyä. Kotona istumalla on täysin varmaa, että ensi lauantaikin menee yksin kotosalla. Jos ihan oikeasti haluaa jonkun tavata niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä ulos, tavata ihmisiä. Kukaan ei tule kotoa hakemaan.

• 5uetrdhf
        simasuuneiti kirjoitti:

Sieltä ulkoa sitä seuraakin voisi löytyä. Kotona istumalla on täysin varmaa, että ensi lauantaikin menee yksin kotosalla. Jos ihan oikeasti haluaa jonkun tavata niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä ulos, tavata ihmisiä. Kukaan ei tule kotoa hakemaan.

Väärin, on muitakin vaihtoehtoja kuin lähteä ulos hakemaan seuraa. Itse olen aikoinaan monet tyypit tavannut chatin tai S24 Treffien kautta. Toki heidät sitten tavannut livenäkin. Noh, nytten istutaan taas kotona yksin. Oon kyllä harkinnut, että pitäisköhän kokeilla joskus baarista hakea seuraa. Tää netissä tutustuminen on vaan paljon luontevampaa itelleni..

• Vapaapäivinä olen mielelläni kotona. Kävin toki tänään parin tunnin kävelyllä, kun oli niin hieno ilma, ja ostoksillakin piti käydä, mutta olin varannut tälle päivälle pyykkituvan joten iltapäivä kului niissä hommissa. Nyt on taas kaapissa puhdasta, hyväntuoksuista, silitettyä vaatetta ja liinavaatetta

• yksinäinen.

Miksi mennä ulos kun ei kukkaan halua nähdä että olen olemassa edes?

• yksinäinen.

Eipä ole ketään kavereita joiden kanssa käydä ulkosalla.

• ---------------

Ei ole näin työttömänä varaa harrastaa mitään 15 euron päiviä monta kertaa viikossa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      182
      13660
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4950
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      155
      3728
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2863
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1707
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe