Olen 13-vuotias POIKA ja leikin nukeilla.

ÄidinPoika

Leikin ja harrastan nukkejen keräilyä. Onko normaalia? Itseni mielestä en ole ''hintti''. Enoni mielestä olen. Mummoni nauraa minulle samoin enoni. Isäni ei hyväksy sitä enkä kerro hänelle kun ostan nukkeja. Olenko normaali? Onko mummoni ja enoni normaaleja? Onko ISÄNI eritysesti normaali kun hän ei hyväksy sitä? Äitini on melkeen ainoa joka sen hyväksyy. Kertokaa toki mielipiteenne asiasta. Kaikkien mielipiteet ovat tärkeitä. Kiitos jos kerrotte mielipiteenne olen silloin todella otettu. :)

12

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikenlaisia

      Keräilyharrastuksella ei ole mitään tekemistä sukupuolisen suuntautuneisuuden kanssa. Voisit kerätä vaikka valokuvia homomiehistä harrastamassa seksiä toisten homomiesten kanssa, eikä sekään yksin tekisi sinusta hinttiä.

    • 16v.tyttö

      Hei ihan mahtavaa!

      Älä välitä, semmosia ne joskus on, isät ja mummot ja vaarit :) Ei ne ymmärrä, mutta toi on ihan mahti harrastus! Olet täysin normaali, ja vieläpä hieman sen "yläpuolella", koska osaat tehdä asioita, joista itse tykkäät, ei, mikä on kaikkien mielestä cool! Jos itse saisin tietää jonkun pojan tai tytön keräilevän nukkeja, tahtoisin heti nähdä sen kokoelman. Jatka ihmeessä, tosi kehittävä ja mahtava harrastus!
      Ja nimenomaan:
      1.Homous ei ole huono asia
      2.Nukkejen keräily ei todellakaan liity homouteen mitenkään
      3.Mahtava ja ihailtava harrastus

      Mummot ja papat nyt on sellasia, mutta kyllä se isäsi vielä ymmärtää! Voit pitää sen sun ja äidin välisenä salaisuutena, kuten jo kai teetkin, ja keryoa isällesi vasta myöhemmin.

      Hauskoja hetkiä nukkejen parissa! :)
      16v. tyttö

      • ÄidinPoika

        Kiitos :) Kiitos että on tuollaisia ihania ihmisiä olemassa niinkuin sinä vaikka emme tunnekkaan. :)


      • kysyn vain
        ÄidinPoika kirjoitti:

        Kiitos :) Kiitos että on tuollaisia ihania ihmisiä olemassa niinkuin sinä vaikka emme tunnekkaan. :)

        hyvä kun on leikkimieli.leikitkö myös autoilla?ei kai tarvi silti sulkea pois kaikkia leikkejä.nallet.pelit,kilpailut,piirustus,urheilu jne.miten nuket ja homous liittýy toisiinsa?


      • tyttö vaan
        ÄidinPoika kirjoitti:

        Kiitos :) Kiitos että on tuollaisia ihania ihmisiä olemassa niinkuin sinä vaikka emme tunnekkaan. :)

        Kiva että pidät nukkeje keräilystä. Minua itseäni kiusataan koulussa koska leikin pikku autoilla nillä on kiva flippailla. Hei oikeesti ihana ku maailmasta löytyy erilaisia ihmisiä. Musta o kivaa ku ihmiset erottuu toisistaan:-)


      • Hassuboju
        kysyn vain kirjoitti:

        hyvä kun on leikkimieli.leikitkö myös autoilla?ei kai tarvi silti sulkea pois kaikkia leikkejä.nallet.pelit,kilpailut,piirustus,urheilu jne.miten nuket ja homous liittýy toisiinsa?

        eikös nuket ja homous liity silleen et homot on vähänniinku tyttöjä ja niil on naisen ääni. Ps. Repesin tälle palstalle xD sori mut en oo ku 1 kerran koskenu nukkeen ja se tapahtu eskaris ku piti leikkii nukeil xDDDD


    • anttihintti

      Joo mä uskoisin että sun eno on oikeassa. Uskallatko kertoa harradtuksestasi koulussasi?

    • Tuhopolttaja

      Itseasiassa, jos menet tuolle linjalle kaverisi saattavat luulla sinua jälkeenjääneeksi. Tämä vaihe tapahtui minulle myös, mutta jos haluat faktan nii ei se susta homoa tee ilmeisesti enosi haluaa olla oikeassa ja huomioitu, samoten iskäsi. suhtaudu asiaan kriittisesti, ja keskustelkaa asiasta vaikka pullakahveilla.

    • Lasse Sievinen

      Ehkä oletkin eunukki?

    • King Pig

      Itse olen leikkinyt aina 14 vuotiaaksi Barbeilla, ja olen poika. Ei nukkejen keräilyssä tai nukeilla leikkimisessä ole mitään väärää. Eikä ole mitään väärää ja outoa jos tyttö leikkii ja kerää vaikkapa autoja. Onneksi omat vanhempani ja mummo ja pappa eivät ole nähneet tässä mitään outoa. Ärsyttää kyllä tollaset ihmiset jotka jaottelee mikä on tyttöille ja mikä pojille. Kerää vaan nukkeja niin kauan ko intoa on. Ja jos into joskus lopahtaa, älä missään nimessä heitä vanhaa keräilykohdettasi pois!

    • kaikkeahyvää

      Tiedät itsekin että nukeilla leikkiminen sinänsä ei ole mikään vika.
      Itse en aikuisena viitsisi tuhlata energiaani leikkimiseen.
      Kun on tärkeämpää tekemistä.
      Sinänsähän jokainen ihminen saa tietenkin tehdä mitä ikinä
      keksii kunhan ei tee pahaa ja vahingoita muita ihmisiä.

      • Mörökölli

        Tärkeämpää tekemistä kuin leikkiminen? Itse en halua niin aikuiseksi kasvaa, että olisi "tärkempää" tekemistä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe