Poliisi ahdistelee ja uhittelee

Perästä kuuluu

Näin tuhannen ruikutuksen jälkeen jälleen. Samat nimet ja naamat kaahaavat maijoillaan puskuriin kiinni kun vaan liikenteessä näkee, pysäyttelee ja puhalluttaa, suomeksi siis ahdistelee useita kertoja jo kuukaudessa. Juuri äskettäin jälleen poliisi liikenne valoissa viereisellä kääntyvien kaistalla ja vaikka valo oli jo tovin ollut heille vihreä, niin kuljettaja tuijottaa uhiettelevan näköisesti, eikä edes huomaa liikennevalojen vaihtumista. Minä synnyin tänne Kaarinaan ja Kaarinan keskustaan pikkuvirkaloisten ja poliisin ahdisteltavaksi. He eivät nähtävästi joudu vastuuseen edes virkarikoksista, mutta muistivatko he sen, että minä olen kaupungin kolmanneksi tunnetuin ihminen. Jättääkö edes paikallinen media huomiomatta sen millä kaikilla keinoilla ilman mitään syytä he vainoavat ja ahdistelevat minua.

34

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias liisa

      kolmanneksi tunnetuin ihminen? Keitä ne kaksi ensimmäistä sitten ovat?

      Miksi minä en tunne sinua?

      Mitähän olet tehnyt elämäsi aikana kun Poliisit ovat sinusta noin kiinnostuneita ja miten sinä katselet Poliiseja että voit kertoa heidän katseidensa laatua?
      Ei ketään syyttä suotta ahdistella? Mitä oletkaan tehnyt?

    • taas se sekoaa

      Aloittaja on se tunnettu itsensäpaljastaja jonka poliisit on vieneet kymmeniä kertoja Halikon psykiatriselle rauhoittumaan.

      • TUOMOOO!!

        Toivottavasti poliisin sisäinen rikostutkinta rauhoittaa poliisin tämän yön selkkauksen jälkeen.


    • Täsä mä ole

      "utelias liisa" -nimimerkille tiedoks, et poliisi on yleisnimi ja siksi kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.

    • Et ole yksin

      http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/miksi-poliisi-ahdistelee

      Otapa tämä artikkeli talteen ja seuraavaksi, kun ne poliisirikolliset taas kiusaavat niin muistuta tästä artikkelista. Itselläni ei ole enään pitkiin aikoihin ollut mitään kunnioitusta näitä "ihmisiä" kohtaan! Niin pitkään kuin syyttäjät ja valtakunnansyyttäjien virasto vain jättää lähes järjestelmällisesti syyttämättä rikoksiin syyllistyneitä poliiseja kunnioitukseni pysyy absoluuttisen nollapisteen tuntumassa.

      http://mikkoniskasaari.fi/

      Siinä vielä vähän lisäluettavaa.

      • sinua aiheesta

        Olethan tunnettu murhaajan ja lasten raiskaajan puolustelija.


    • Luottamus pysyy

      Niin tarkoittaako arvoisa Niskasaari artikkelissa käsiteltyä ahdistelua, jossa siis miespoliisit ahdistelevat naispoliiseja? Kuten artikkelissa myönnettiin, semmoinen sanailu joka jonkun mielstä on ahdistelua, on jonkun muun mielestä vaan härskiä läppää.

      Poliisiammattikorkeakoulun yliopettajankin mielestä rankka työ vaatii rankat huvit. Ahdisteluhan on subjektiivinen tapahtuma ja varmasti osa ahdistelutapauksista on sellaisia, ettei ulkopuolisen silmin edes ahdistelulta näyttäisi. Ei pidä olla niin herkkähipiäinen, että ottaa nokkiinsa härskistä huumorista. Itse olen ratkaissut tällaiset tilanteet jatkamalla samalla linjalla ja lopulta se on kyllä mies kun jää sanattomaksi. Jos antaa talloa itseään henkisesti, aina löytyy joku joka sen tekee.

      • unot

        Kysyy itseltään, vastaa itse ja taas kysyy ja välillä kehuu itse itseään....hihihihihhihih


    • Lue koko blogi!

      Mikko Niskasaari käsittelee hyvin laaja-alaisesti poliisien tekemiä rikoksia ja sitä vähättelyn kulttuuria, joka hallitsee poliisia ja syyttäjiä. Poliisihan pyrkii vähättelemään kielenkäyttöään ja leimaa herkkähipiäiseksi ne joilla ei riitä ymmärrystä heidän "huumorilleen". Jos poliisiammattikorkeakoulun yliopettaja vähättelee ahdistelua tulee hän samalla vähättelemään myös uhrien kokemaa häirintää!

      • kalervo

        Mikko Niskasaari ITSE on tuomittu niin monista rikoksista mm (Hgin HO), että luulisi sen viimein pitävän turpansa kii.

        lukuisat kunnianloukkausoikeudenkäynnit, ampumaase-rikokset, talousrikokset jne
        kuinka joku voikin olla noin sairaudentunnoton ja aukoo päätä muiden rikoksista


      • samalla mitalla
        kalervo kirjoitti:

        Mikko Niskasaari ITSE on tuomittu niin monista rikoksista mm (Hgin HO), että luulisi sen viimein pitävän turpansa kii.

        lukuisat kunnianloukkausoikeudenkäynnit, ampumaase-rikokset, talousrikokset jne
        kuinka joku voikin olla noin sairaudentunnoton ja aukoo päätä muiden rikoksista

        Hyvä vinkki, me kävimme Helsingin Hovioikeudessa ja pyysmme julkiset paperit luettavaksi rikostoimittajan esiintyvän Niskasaaren.
        Nimi on aivan oiken, on kyllä rikostoimittaja: lukuisia tuomioita valehtelusta mm MOT toimittajan 6000 e josta HELSINGIN SANOMAT UUTISOI ku haukkui valehtelijaksi vaikka itse on sellaien. Siis oikea rikostoimittaja siis Niskasaari, kylläää.

        Ja ne rumat rikokset JATKETTUNA.....menkää ihmeessä lukemaa niin tiedätte että
        roistosta on kyse ja muiden ihmisten kiusaamisesta ja vainoamisesta vahngoittamistarkoituksesssa.

        VAINOOMISTA SILLE ON HOMMATTAVA KUNNON TUOMIOT, TOISTUVASTA IHMISTEN VAINOAMISESTA.

        Onneksi tuli laki voimaan.


    • Lue se blogi!
      • Luottamus...

        Ymmärsinkö nyt oikein, jotta tuossa kuvailtiin kahta ahdisteluepäilyä? Toisesta ei taidettu edes aloittaa tutkintaa ja toinen oli humalapäissään tehty töppäys. Poliisia pidetään jonain yli-ihmisenä, jonka pitäs olla joka käänteessä ystävällinen, ymmärtäväinen ja mielipiteiltään neutraali. Jos tekee virheen, niin tuloksena on aloittajan vuodatuksen kaltainen koko ammattikunnan arvostelu.

        Eipä ole mitenkään harvinaista, että kun henkilökunta reissaa ja otetaan vähän kuppia, että ruvetaan tekemään lähempää tuttavuutta alaisten kanssa. On tässä itsellekin tullut uhkaus potkuista, ellei pomon seura kelpaa. Mut tämä nyt on elämää ja joillain on tapoja ja joillain ei. Ja jos käsiksi käydään, naisilla on kyllä oivat keinot lopettaa touhu alkuunsa. Ihmisiä ne on poliisitkin, virheineen päivineen.


      • Laput pois silmiltä
        Luottamus... kirjoitti:

        Ymmärsinkö nyt oikein, jotta tuossa kuvailtiin kahta ahdisteluepäilyä? Toisesta ei taidettu edes aloittaa tutkintaa ja toinen oli humalapäissään tehty töppäys. Poliisia pidetään jonain yli-ihmisenä, jonka pitäs olla joka käänteessä ystävällinen, ymmärtäväinen ja mielipiteiltään neutraali. Jos tekee virheen, niin tuloksena on aloittajan vuodatuksen kaltainen koko ammattikunnan arvostelu.

        Eipä ole mitenkään harvinaista, että kun henkilökunta reissaa ja otetaan vähän kuppia, että ruvetaan tekemään lähempää tuttavuutta alaisten kanssa. On tässä itsellekin tullut uhkaus potkuista, ellei pomon seura kelpaa. Mut tämä nyt on elämää ja joillain on tapoja ja joillain ei. Ja jos käsiksi käydään, naisilla on kyllä oivat keinot lopettaa touhu alkuunsa. Ihmisiä ne on poliisitkin, virheineen päivineen.

        http://mikkoniskasaari.fi/node/115

        Niin ovat ihmisiä ne poliisit, mutta tavallinen kansa kärsii ja saa merkintöjä poliisin luomaan epäiltyjen tietokantaan. Vaan löytyykö samasta rekisteristä poliiseja, epäilen hyvin vahvasti?!


    • Maksaja takana

      "Samat nimet ja naamat kaahaavat maijoillaan puskuriin kiinni kun vaan liikenteessä näkee.."

      Ei muuta kun lossit pohjaan, sanot sitten vaikka orava juoksi autos eteen...tai ainakin luulit nähneesi niin.

    • Saa mitä tilaa

      Ihan vaan semmoista mietin, että on siinä auton omistajassa itsessään jotain häikkää, jos poliisit vallan pysäyttelee. Heistä käytetään Poliisit-sarjassa tätä nimitystä "poliisin vanha tuttu" ja onhan se ymmärrettävää, että aloittajaakin harmittaa kun poliisi tekee työnsä ja valvoo järjestystä. Ei poliisit tavallisia ihmisiä pysäyttele, vain jos on kontolla jotain rikkeitä.

      Poliiseilla on raskas duuni ja vaikka yrittävät auttaa, niin aina joku rutisee. Pysytään kaidalla tiellä niin ei tartte asioida poliisin kanssa.

    • Otan osaa!

      Saa mitä tilaa nimimerkille. Kirjoituksesi on naiviudessaan suorastaan ihana kuin satumaailmasta repäisty! Jos kuvittelet, ettei poliisi ehdi kiusaamaan olet totaalisen pihalla. Mutta sinun kaltaisiasi naivisti järjestysvaltaa kumartavia lampaita koko suomi on pullollaan ja lampaitahan on tunnetusti helppo johtaa ja aivopestä haluttuun suuntaan!

      • Saa mitä tilaa

        Niin meinaatko jotta poliisilla olisi aikaa masinoida jotain laajempaa kollegajoukkoa "kiusaamaan" kansalaisia? Ja vaikka poliisi minut pysäyttäisikin, ei se mielestäni ole kiusaamista, vaan heidän työtään. Jos ihmisellä on rikoksia taustalla, varmasti asenne onkin, että poliisi kiusaa kun tekee työtään.

        Ja meitä järjestysvaltaa kumartavia lampaita kutsutaan rehellisiksi kansalaisiksi. Meillä ei taka-ajatuksena ole koko ajan, miten pääsisi lipeämään poliisin haavista. Itse asiassa, en edes käsitä, millä tavalla poliisi kiusaa sellaisia ihmisiä, joilla ei ole mitään rikollisia aikeita? En ole koskaan kuullutkaan.


      • Tilaamattakin saa
        Saa mitä tilaa kirjoitti:

        Niin meinaatko jotta poliisilla olisi aikaa masinoida jotain laajempaa kollegajoukkoa "kiusaamaan" kansalaisia? Ja vaikka poliisi minut pysäyttäisikin, ei se mielestäni ole kiusaamista, vaan heidän työtään. Jos ihmisellä on rikoksia taustalla, varmasti asenne onkin, että poliisi kiusaa kun tekee työtään.

        Ja meitä järjestysvaltaa kumartavia lampaita kutsutaan rehellisiksi kansalaisiksi. Meillä ei taka-ajatuksena ole koko ajan, miten pääsisi lipeämään poliisin haavista. Itse asiassa, en edes käsitä, millä tavalla poliisi kiusaa sellaisia ihmisiä, joilla ei ole mitään rikollisia aikeita? En ole koskaan kuullutkaan.

        Kannattaisi varmaan nyt kuitenkin suhtautua hieman "avoimemmin" asiaan, josta Sinulla on harvinaisen vähän tietoa. On aika rohkeaa vetää sinisilmäistä ja sokean luottamuksen linjaa virkavaltaan. Kuten kaikkia ihmisiä, heitä on myös mulkkuja.

        Sitä en tiedä miksi teitä järjestysvaltaa kumartavia lampaita kutsutaan, mutta rehellinen kansalainen ei kyllä ole ihan ensimmäinen mitä mieleen tulee. Lähempänä voisi olla esimerkiksi sinisilmäinen typerys.
        Kyllä se voi välillä aika erikoiselta vaikuttaa myös poliisien toiminta, eivät ole mitenkään väärinkäytösten yläpuolella, vaan lipeämisiä tapahtuu yllättävän usein, niiden käsittely vaan on piilossa ja pehmeää.


    • Sitä...

      Niin jos nyt edelleen saan pyytää, niin miten poliisi kiusaa rehellisiä ihmisiä? En voi suhtautua mitenkään muuten kun mitä kokemuksia mulla poliisesta on, joten valaise mua.

    • ryturetyuetuetuetuet

      http://cache.daylife.com/imageserve/06yzfKR3Z9ba3/610x.jpg

      SMASH ASEM 2006 mielenosoituksessa Helsingin lasipalatsin edustalla, suuri mellakkapoliisijoukko eristi koko väkijoukon poliisiringissä kokonaiseksi kahdeksi tunniksi.

      Lopulta kun kahden tunnin päästä siviilit päästettiin pois, niin jokaiselta siviilihenkilöltä kerättiin henkilötiedot, jotka annettiin eteenpäin valtiolliselle taholle. Koska isovelihalituksen vakoiluun keskittyneet organisaatiot kuten NSA (National Security Agency) seuraa jatkuvasti eri puolelta maailmaa internetissä esiintyviä ihmisiä sen mukaan mitä kukin tietää.

      http://eliitinpahinvihollinen.blogspot.fi/2010/02/eliitin-pahin-vihollinen-on-omilla.html

      http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:fi:official&hs=V18&q=poliisi soluttaa mielenosoitus&btnG=Hae&meta=
      "Italian entinen presidentti Francesco Cossiga on antanut lausunnon, jossa hän neuvoo miten mielenosoittajien suhteen tulee menetellä. Heidän keskuuteensa tulee soluttaa provokaattoreita, jotka rikkovat näyteikkunoita ja polttavat autoja. Sen jälkeen poliisin tulee raa'asti pahoinpidellä tavallisia mielenosoittajia sairaalakuntoon. Heitä ei tule pidättää, koska oikeusistuin vapauttaisi heidät heti. Näin Cossiga itse toimi sisäministerinä."
      http://talousdemokratia.blogspot.com/2008/11/miten-menetell-mielenosoittajien-kanssa.html
      Kai näissä asioissa on Euroopalla yhteinen "direktiivi" olemassa ;)

      http://cache.daylife.com/imageserve/06yzfKR3Z9ba3/610x.jpg
      Jos muutamakin noista hyvin varrustelluista palveluskoirista tulisi öisin ihmisiä vastaan kadulla niin monet varmaan tuntisivat olonsa turvallisemmaksi, myös ryöstöjä ja raiskauksia olisi vähemmän, mutta katuja tallomalla ei poliisin palkkakassa kartu, siksi on järkevämpää esim. ratsata teillä autoja, koska monilla autoilijoilla on paksu lompakko.

      • ryrytrturetretyetye

        Poliisi on eliitin palveluskoira, jonka tarkoitus on kontrollin ylläpitäminen, tavallisen kansan jahtaaminen pikkurikkeistä antaa kansalle elitiltä selvän singnaalin "Te ette saa tehdä mitään, me voimme tehdä mitä vaan"


    • Turussa rehellisiä

      Jos menee mielenosoitukseen tai edes paikanpäälle ollenkaan, saa ihan syyttää itseään mitä jatkossa tapahtuu. Mielenosoittajissa on aina näitä, jotka omalla käytöksellä saa virkavallan edustajan hermostumaan ja sitte on helppo syyttää väärinkäytöksestä. Katsokaa tuolta Turku-osiosta miten siellä tähän poliisi-propagandaan vastataan. Jotta rikolliset täällä valittaa. Sorry. Ja aloittaja tarkoitti kotimaan poliisia. Ketä kiinnostaa muiden maiden tapahtumat tässä yhteydessä?

      • 3tr3trg4tg4tg4tg

        Taidat olla aika tietämätön, Suomessa mielenosoitukset on sallittu, kuten ne on sallittu kaikissa oikeissa demokratioissa.

        Jos poliisit käyttää väkivaltaa rauhallisia mielenosoittajia vastaan, niin silloin virkavalta on mielivaltaa.


    • laki on laittomille

      Elä ihmisiksi, niin kukaan ei ahdista, jos ei päässäsi ahdista.

    • erehytkö väristä

      tuskin niillä on aikaa sinun perässä aivan ajella.

    • kznzn

      Kumma kun asun itse Kaarinassa ja koskaan ei ole poliisi minua pysäyttänyt pois lukien puhallusratsiat joissa kaikki pysäytetään. Olisiko syynä se että rikosrekisterini on puhdas? MITES SULLA TAI SUN KAVEREILLAS? AI POLIISIN KANSSA OLTU TEKEMISISSÄ? NO MINKÄ TAKIA POLISI SITTEN TEISTÄ ON KIINNOSTUNUT? 1 1=?

      • Ihne tyyppejä

        Kumma minustakin, että asut Kaarinassa. Ei poliisi saa pysäytellä rikosrekisterillisiä kansalaisia syyttä, tai toistuvasti - häiritsevästi ja kiusaa tehden.
        Tervetuloa oikeaan maailmaan, se näyttäytyy hieman erillaisena kuin satumaan unelmat.

        MUTTA MITÄ HELVETTIÄ SILTI HUUDAT?


      • bnnnznnn
        Ihne tyyppejä kirjoitti:

        Kumma minustakin, että asut Kaarinassa. Ei poliisi saa pysäytellä rikosrekisterillisiä kansalaisia syyttä, tai toistuvasti - häiritsevästi ja kiusaa tehden.
        Tervetuloa oikeaan maailmaan, se näyttäytyy hieman erillaisena kuin satumaan unelmat.

        MUTTA MITÄ HELVETTIÄ SILTI HUUDAT?

        Mun puolesta poliisi saa pysäyttää rikosrekisterillisiä vaikka 10 kertaa päivässä jos siltä tuntuu. Rikolliset ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.


    • Kerro kaikki

      No joo, tuo että yleensä poliisi ex tempore pysäyttää, tarkoittaa että jotain on tullut möhlittyä just äsken tai menneisyydessä. Mut on kerran Piispanristillä puhallusratsiassa pysäytetty, siinä kaikki. Täällä asuttu 12 vuotta. Eikä muuten ole Turussakaan pysäytetty. Aloittaja ei taida kertoa ihan kaikkea.

    • VPässä

      Eilen 27.06.2012 to oli tältä foorumilta poistettu minun aivan asiallinen viestini.

      Olisi kiva tietää kuka sen teki ja mistä syystä?

      Vai oliko asialla kenties se tai ne epäasiallisesti käyttäytyvät Poliisit, joden käytös ei kestä päivänvaloa?

      Mikäli joku on kiinnostunut tekemään tutkimusta Poliisin mielivaltaisesta käytöksestä niin minulle vain viestiä tulemaan niin vastaan niihin kyllä mielelläni.

      On tässä itselläni ainekin 3 eri tapausta kerrottavana ja 2 eri kaverrilla 2 muuta tapausta, joista 1 vietiin käräjäoikeuteen saakka ja voitettiin.

      Siis mielivaltaisesti ja ajattelemattomasti käyttäytyvien Poliiseiden tekemien virheellisten päätelmien vuoksi.

      Jos vielä tämäkin viesti poistetaan niin sitten täytyy todeta, että eräiden henkilöiden teot eivät tosiaankaan kestä päivänvaloa.

      Parempia aikoja odotellessa t: VPässä

    • VPässä

      Parhaan kuvan Poliisin työstä saa kun käyt katsomassa:
      You Tubesta Ugrilampaat Ufo nurkka.

      On se ihme, jos ei tuon muutaman minuuttisen Poliisin asikkaan kertomuksen jälkeen suu ole hymyssä? Kokeile vaikka.

    • Perästä kuuluu
    • se onkin

      just niin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe