Ketä kiinnostaa narsistin jutut? Oikeasti narsisti on ihan sekopää psykopaatti sairas ihminen! Ei voi ihmisellä mennä kovin hyvin jos tekee toiselle pahoja asioita(vaikkakin selityksien varjolla)
Herätkää ihmiset!!=(
Narsisti
7
240
Vastaukset
- JKOP
EIMKETÄÄN
- muna vai kana
Tiedän naisen joka laitteli viestejä erään miehen vaimolle valaisten tätä kuinka nainen on naimisissa narsistin kanssa. Lupasi apuaan tietämättömälle vaimolle jotta tämä pystyisi irrottautumaan narsistin koukusta.
Kun pari vihdoin ja viimein erosi meni tuo nainen naimisiin narsistiksi haukkumansa miehen kanssa.
Täytyi todella olla unelmapuoliso kun piti keinotella saadakseen itselleen. Eikä valistettu exvaimo saa koskaan tietää mitä kaikkea hänestä puhui/puhuivat. Kyliltä vain kuullut kuinka tuo nainen pelasti miesressun narsisti vaimon kynsistä.
Että tällaista.
Tässä tapauksessahan ovat, nykyisen ykköstyneen kakkosen mielestä, kumpikin petturi mies ja hänen exvaimo narsisteja, Silti piti mies saada.
Yleensähän toisia narsistiksi haukkuva ihminen on sitä itse- lottamari<3
Aika hyvä veto, tota pitää koittaa seuraavaksi, jos aikoo kaapata jonkun oikeen ihqun ukkomiehen. Ei hassummin toimittu. Naiset ne on viekkaita ja osaa, kun on kysymys miehistä ja rakkaudesta. Samalla tavalla ne ukotkin kukkotappelee, mutta keinot on vaan toisenlaiset, siinä nyrkit paukkuu ja tammer tömisee.
- 6+8=14
lottamari<3 kirjoitti:
Aika hyvä veto, tota pitää koittaa seuraavaksi, jos aikoo kaapata jonkun oikeen ihqun ukkomiehen. Ei hassummin toimittu. Naiset ne on viekkaita ja osaa, kun on kysymys miehistä ja rakkaudesta. Samalla tavalla ne ukotkin kukkotappelee, mutta keinot on vaan toisenlaiset, siinä nyrkit paukkuu ja tammer tömisee.
"Aika hyvä veto, tota pitää koittaa seuraavaksi, jos aikoo kaapata jonkun oikeen ihqun ukkomiehen....Naiset ne on viekkaita ja osaa..."
Jaa osaa ne miehetkin kaiketi...
pakostakin tulee meleen...sen Ännän jutut...
hänen tarinoissaan lähestulkoon kaikkien hänen entistensä miehet olivat olleet joko narsisteja tai muuten "hulluja"...joita hän itse koki auttavansa tarjoamalla heille läheisyyttä ja lämpöä ja sillä tavoin ikäänkuin koki olevansa pakotettu naimaan kun se märkä pimppi eteen laitettiin...tyyliin en minä, mutta kun ne naiset halusivat...
Mistä lie nuo kaikki naisensa hankkinut...ehkäpä netistä...metsästeli juurikin naisia...joilla oli/oli ollut "huono" avioliitto...sai heidät avautumaan ongelmistaan ja sitä kautta mahdollisesti diagnosoi heidän puolisoitaan narsiteiksi...kun olen huomannut täälläkin , miten helppoa toisille tuntuu olevan jopa tuntemattomien ihmisten diagnosointi...
ja naiset tietty ottamaan asiasta selvää...kokivat ahaa elämyksen...että joo..."kiltti herrasmies" oli oikeassa...lukivat että narsisteista pitää het oitis erota...luulivat että "auttaja" auttaisi heitä sen jälkeenkin...
päätellen Ännäni jutuista että yks sun toinen nainen oli muuttamassa hänen luokseen...vaikka hän siinä vaiheessa oli jo löytänyt uuden "autettavan"...ja nainen tullut leimatuksi mielenterveysongelmaiseksi...
Kun käsittääkseni Ännälläni oli hyvinkin tietoa narsiteista...koska sanaa käytti jo silloin kun minä en narsisteista mitään tiennyt...jälkeenpäin olen jonkun verran miettinyt sitäkin, että luulikohan hän minun tietävän...kunnei sen tarkemmin käyttämäänsä narsisti sanaa selittänyt...
Noh...tämän uudensakin on nimennyt narsistin uhriksi...sitä en tiedä...mieltääkö nainenkin itse olevansa narsistin uhri...
Voisin jatella ettei kovin pahasti kuitenkaan...kun käsittääkseni rakastui Ännään ja oli muuttamassa hänen luokseen jo siinä vaiheessa kun vielä asui sen narsisti eksänsä kanssa saman katon alla...luulis että olis sitä toipumisaikaa tarvinnut...jos kerran mies yrittänyt myrkyttääkkin...
mutta noh...nuo ny vaan Ännäni juttuja...
totuutta nykyisestä en tiedä...onko vai eikö kauhean narsistin uhri...
Kuhan täs kohtaa tulee mieleen...Lehtisen muinoinen komentti...että uusia uhreja on löytynyt ja tulee löytymään, vain kuolema narsistin "parantaa"...että Ännäni tarina uudesta/nykyisestä kuullostaa hyvin samalta kuin ne entisetkin tarinat...jolloin sana narsisti oli vielä minulle tuntematon käsite...
Ja mitä taas nettiin tulee...niin täällä se sukupuolen ja persoonallisuuden vaihtokin käy käden käänteessä...voi jopa NUT:n hallituksen nimissä tullla jakelemaan dignooseja ja mitätöimään toista tyyliin...kyllä minä tiedän/tunnen paremmin...sinut/sinun elämäsi ja sitä kautta kaikki elämäsi ihmisetkin...
että mieluusti kyllä painotan edelleen sitä, että kukin ihminen on itsensä ja oman elämänsä paras asiantuntija...niissäkin tapauksissa vaikka elämä olisi "vääränlaista"...
- fhjgzhnhgz
Narsisti ja psykopaatti eivät ole sama asia!
Heidän toiminnassaan on paljon eroa vaikka samankaltaisuuttakin löytyy.
Esim. klassiset narsistit hakeutuvat opetusalalle, sosiaalityöntekijöiksi yms. jossa narsistista lähdettä on paljon, niin psykopaatti hakeutuu tehtäviin jotka ovat ihan huipulla ja joilla on suurin statusarvo.
Narsistin jutut on helppoa kuultavaa ja kyllä niitä kuulijoitakin riittää.
- siihen ei ole sekoitettu miltä se tuntuu juttuja
- tarinat on mustavalkoisia
- siinä on hyvä ja paha (narsisti on se sankari)
- ne esitetään siten, että kuulija saa voimakkaita tunteita.
- totuus ei rajoita niitä
- ja kun hän tarinoittensa avulla kertoo kuinka loistava ihminen hän on, niin ainakin minä uskoin. - ei ole kivaa
Sama täällä uskoin kaiken ja kun vielä sain kakkosen toimesta työpaikaani sähköpostiin minulle osotettua narsistia käsittelevää materiallia niin tottakai löysin melkeinpä kaikki tunnusmerkit miehestäni.
Työkaverini kyllä varottelivat naisesta mutta enhän nähnyt metsää puilta kun toinen nainen oli niin tietävä. Tunsin itseni vain tyhmäksi ja uskoin häntä enkä työkavereitani.
Kaiken materiaalin jätin työpaikalleni luettavaksi.
Kotona otin ulos samat tekstit ja näytin miehelle joka väitti tekstien laittajaa hulluksi valhetelijaksi joka käyttää kaikkia keinoja saadakseen meidät eroamaan. NaIsella kuuleman oli tapana tukkia suhteeseen. On aikasemminkin aiheuttanut eroja, kylläkin huonolla tuloksella kun uhrit olivat palanneet perheensä luo.
Minun mies ei enää kolmen vuoden sähläämisen jälkeen palannut kotiin vaan jäi tuon kakkosen luo.
Toivon vain että eivät itse joutuisi koskaan samanlaisen kieroilun kohteeksi. - fkdhföhlshfl
Sanoisin että psykopatia tai sosiopatia on narsismin pahin muoto.Samaan aikaan
kun kaikki vaikuttaa "loistavalta" menee jostain syystä kylmät väreet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824