Olin sellainen syrjäänvetäytyvä mies. Ei ylipainoni johdosta käynyt flaksi kun kävin tansseissa. Odottelin seinän vierustalla jotta kävisi hakemaan tanssiin - ei naiset minua koskaan hakenut.
Aikaa kului ja ei naisia ilmestynyt pirtilleni. Olin jo kuuskymppinen - tietty epätoivoinen siitä joutuuko Jormani töihin naisen kanssa. Minun ongelma on, että en juo viinaa. Olen tällainen maatalon jössikkä pienestä piiristä.
Äläpä mittään. Sitten se tapahtui, pirtilleni eksyi sanan mukaisesti seitenkymppinen nainen kyselemään tietä puolukkamettään. Tarina alkoi...
Päevee, sanoi vieras, mää ettisiin puolukkamettää tiältä päin tiiäättekö työ reittiä sinne piän. No miulla alko heti raksuttta mitä hyö tarkottaa. No kuule mie oon Auvo nimeltään. Mikä teittin nimi on, olen Augusta. Jaa, mites työ täällä päin ootta. Noo, jotta tulin puolukkaan, kuulin jotta täällä olis sitä paljon. Vaikka oompa ollut ilman munnoo jo monta päevää. Mites Auvo jotta jos vetäisit läpeeni varvin niin päestääs vauhtiin. Miulla ku on varsin iso läpi, Onkos se sinun mulukku kuin iso. Meinaan kun exänkin parru oli 24 cm pitkä.
Tuota, minä virkoin. Eihän tuossa hätiä mitiä, olen koko elämäni kasvattanut Jormaani, se on jo 37 cm pitkä eikä se ole ehta naisen pillua vielä näkennä.
Miten tuo olis jos saisin vähän nuolasta pilluasi niin saisin vähän tuntumaa kun tämä on meikäläisen ensimmäsii kertoja näin naisen kanssa. Jotta Aukusta kävisikö sen näi het alkuuj ku muna jo törrööttää. No anna tulla, jos siulla noin iso muna on niin olispa tämä uusi kokemus miullekin.
Voi tokkiinsa kun näin hänen läpensä niin miultal tuli heit purskahti akan naamalle isossa kaaressa. Näin tämäkin piti tietysti männäkin.
Kaverille töitä vähän myöhemmällä iällä
Mättlä
0
2012
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.17110412- 552833
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan822568- 862402
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1482129Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2441978- 441412
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131405Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1211215Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei34873